ΕΡΕΥΝΑ:Η ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΛΟΝΙΖΕΤΑΙ ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ .....Ε.ΣΥ?

 

ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ

Η ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ, ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ, ΕΝΑ ΦΛΕΓΟΝ ΖΗΤΗΜΑ, ΠΟΛΥΣΥΝΘΕΤΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥΔΙΑΣΤΑΤΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ.

 ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ, ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΑΙ «ΗΘΙΚΑ», Η ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΟΡΦΗ ΑΠΟΚΤΩΝΤΑΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΒΙΑΙΟΤΗΤΑ. ΌΛΟΙ ΕΜΕΙΣ, ΩΣ ΕΝΕΡΓΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΑΠΛΟΙ ΘΕΑΤΕΣ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΑΣ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ! ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ, ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΟΥΜΕ, ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ, ΣΤΗ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ. Η ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ!!

 ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΟΜΩΣ, ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΟΠΩΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΟΜΗΜΕΝΟ, ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΧΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΛΠΟΥΣ ΤΟΥ, ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ. ΤΟΣΟ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥΔΙΑΣΤΑΤΟ ΑΥΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ ΚΥΡΙΩΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ. ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ, ΣΕ ΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΛΗΨΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ.


ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ, Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ 
THE ART OF CRIME (ΒΛ.ΣΧΕΤΙΚΑ HTTP://WWW.THEARTOFCRIME.GR), Κ. ΝΕΣΤΩΡ ΚΟΥΡΑΚΗΣ, ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΑΣΚΟΥΜΕΝΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ, Κ. ΜΑΝΟ ΤΕΧΝΙΤΗ, ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΚΑΝΑΛΙ ART OF CRIME WEB TV, ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΕΤΕΙΑΚΟ 20Ο ΤΕΥΧΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ, ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ, ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΣΟΒΑΡΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ, ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΝΗΛΙΚΩΝ.

  ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΕΒΗ Ο Κ. ΚΟΥΡΑΚΗΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΦΥΠΝΙΖΟΥΝ.
ΚΑΤ’ ΑΡΧΑΣ, ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΤΗΣ ΜΕ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΑΝΗΛΙΚΩΝ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ ΟΤΙ ΜΙΑ ΑΡΧΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΕΝ ΛΟΓΩ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ ΥΓΙΗΣ.

 ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΟΜΩΣ, ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ ΧΑΛΑΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΔΕΣΜΟΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΕΛΗ ΜΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΓΚΕΙΤΑΙ, ΚΑΤΑ ΤΟΝ Κ. ΚΟΥΡΑΚΗ, Ο ΒΙΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΗΛΙΚΟ ΚΑΠΟΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΘΑ ΤΕΛΟΥΝΤΑΝ ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΒΙΑΙΟΤΗΤΑ. ΣΥΝΕΠΩΣ, ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ, ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΕΣ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΕΝΑΝ ΑΝΗΛΙΚΟ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΣΗ ΕΝΟΣ ΑΚΡΑΙΟΥ ΚΑΙ ΒΙΑΙΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ.


Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΕ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΖΗΤΗΜΑ, ΑΥΤΟ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ.

ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ, ΟΙ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ «ΚΡΑΥΓΗ» ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΑΣ –ΘΑ ΕΛΕΓΑ- ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΠΙΕΣΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΣΕ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΤΑΘΩ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΩ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΩΣ ΤΩΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΕΤΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΞΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑ: «ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ; ΜΗΠΩΣ ΕΜΕΙΣ, ΟΙ ‘ΣΟΦΟΙ’ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΟ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΛΙΣΕΙΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΡΑΚΩΝΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ;».


Ο Κ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ, ΕΠΙΣΗΣ, ΕΝΤΟΠΙΣΕ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ «ΟΡΘΗ» ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ, ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΟΥ ΔΙΕΞΗΧΘΗ ΣΤΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΒΡΕΤΑΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΩΣ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΟΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΝ, ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΔΕΥΤΕΡΟΝ, ΤΗΝ ΠΟΙΝΙΚΗ ΣΥΝΔΙΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΝ, ΤΟΝ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ. ΣΧΟΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Ο Κ. ΚΟΥΡΑΚΗΣ, ΔΙΑΤΥΠΩΣΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΝΑΙ ΜΕΝ Η ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΟΡΘΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ, ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΣΕ ΩΣΤΟΣΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΘΕΤΟΥΜΕ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΑΥΤΑ ΜΕΣΑ ΓΕΝΙΚΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑΣ ΑΦΟΥ Η ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ Ο ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΝΗΛΙΚΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΩΣ ΑΚΡΑΙΑ ΛΥΣΗ.


ΑΚΟΜΑ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ, ΟΙ ΈΛΛΗΝΕΣ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΟΙ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΠΟΙΝΗΣ ΣΕ ΑΝΤΙΔΙΑΣΤΟΛΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΡΕΤΑΝΟΥΣ, ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΙΜΩΡΗΤΙΚΟΥΣ. ΑΥΤΗ ΑΚΡΙΒΩΣ Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΘΕΝΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΗΠΙΟΤΕΡΟΣ. ΕΝ ΤΟΥΤΟΙΣ, ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΤΕΙΝΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ ΩΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ ΑΝΗΛΙΚΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΕΓΚΛΕΙΣΤΟΙ ΦΥΛΑΚΩΝ.


ΣΕ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΤΩΝ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΝ ΥΠΟΤΡΟΠΩΝ, Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΟΝΙΣΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΜΒΑΘΥΝΟΥΜΕ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΑΝΗΛΙΚΟΙ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΤΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΜΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΤΟ ΠΩΣ ΔΗΛΑΔΗ ΥΠΑΚΟΥΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ. ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΝΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΟΙ ΔΕΣΜΟΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΓΟΝΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ, ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ, ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.


ΤΕΛΟΣ ΕΚΡΙΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΗΝ ΓΟΝΕΪΚΗ ΣΤΕΓΗ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ, ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΘΕΣΜΟΙ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΤΩΝ ΑΝΑΔΟΧΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ Η ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΣ ΜΕ ΤΑ «ΧΩΡΙΑ SOS». ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΕΤΟΙΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΤΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ Κ. ΦΑΡΙΝΓΚΤΟΝ ΟΠΩΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ 
ΠΟΙΝΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟ 2003. ΆΛΛΩΣΤΕ, ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΟΠΩΣ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ Η ΒΡΕΤΑΝΙΑ, Η ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΕΤΟΙΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΙΣΩΣ ΝΑ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ.


ΣΥΝΟΨΙΖΟΝΤΑΣ, ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΗΤΑΝ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΤΟΥ Κ. ΚΟΥΡΑΚΗ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΟΛΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ. Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΦΥΠΝΙΣΤΟΥΜΕ, ΠΡΟΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ, ΔΙΟΤΙ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ, ΟΤΑΝ ΟΙ ΔΟΜΕΣ ΜΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΡΡΕΟΥΝ, ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΑ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ.

LEAVE A COMMENT

FILED UNDER ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ,ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ,ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

ΓΙΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΚΑΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ [ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ [ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΑ ΄΄ΠΟΛΙΤΙΚΑ΄΄ ΧΡΟΝΙΚΑ],ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ]


ΠΑΙΔΕΙΑ

Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΕΩΡΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΩΣ ΤΟΝ ΚΡΙΣΙΜΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ Η ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΔΟΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ.
Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ. ΤΟ ΚΤΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΩΣ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΜΑΣ.
ΣΕΛΙΔΑ 11 ΑΠΟ 40
1.1. ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΚΚΟΛΑΠΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΕΝΕΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ, ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΞΙΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ.
1.2. ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΑΠΑΙΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΘΕΑΤΡΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΣΑΝ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΑΘΛΟΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ. ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ, ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΚΛΠ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΦΟΣΟΝ ΘΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΘΛΗΜΑ ΕΧΕΙ ΤΑΛΕΝΤΟ, ΕΦΕΣΗ Η ΑΡΕΣΚΕΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΑΣΚΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟΥ.
1.3. ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΕΙ ΤΟΝ ΠΛΗΡΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΘΛΗΜΑ. ΈΤΣΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΕΠΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΓΥΜΝΑΖΟΝΤΑΙ.
1.4. ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΙΣ ΠΙΟ ΑΡΤΙΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΕΜΦΥΤΩΝ ΤΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΚΑΛΑΙΣΘΗΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ. ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΜΟΥΣΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΑΡΕΣΚΕΤΑΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΦΩΝΗΤΙΚΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ.
1.5. ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ, ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΛΑΙΣΘΗΣΙΑΣ ΟΠΩΣ ΘΕΑΤΡΟ, ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, ΓΛΥΠΤΙΚΗ, ΑΓΓΕΙΟΠΛΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΑΣ.
1.6. ΤΟ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ, ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ, ΕΚΓΥΜΝΑΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ- ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ, ΜΟΝΟ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ .
1.7. ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ, ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΦΕΣΗ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ 12 ΑΠΟ 40  ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΦΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΕΝΤΑΣΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΙΔΕΩΝ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΛΛΟΤΡΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΈΘΝΟΣ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΟΜΑΔΕΣ (ΣΤΟΕΣ, ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΜΑΣΟΝΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ, ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΚΛΠ).
1.8. ΑΥΤΟ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΓΚΛΩΒΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΤΟ ΥΠΑΡΚΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ. Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΤΗΣ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗΣ (ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ) ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ. ΤΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΑΡΚΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΡΟΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΕΛΙΓΜΕΝΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΙΚΗ ΜΑΣ ΜΝΗΜΗ.
1.9. ΘΑ ΕΝΙΣΧΥΕΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΚΡΙΣΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΥΡΙΑΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΕΧΕΙ «ΚΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ» ΣΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ (ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ).
1.10. ΜΕΓΑΛΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΒΑΣΗ.
1.11. Η ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΘΕ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΜΑΣ. ΘΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΘΕΪΚΗ ΜΑΣ ΓΛΩΣΣΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ.
1.12. ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΟΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΠΕΝΗΝΤΑ ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΑ 13 ΑΠΟ 40  ΒΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΞΕΝΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
1.13. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΙΣΤΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΩΣΤΕ ΚΑΘΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΘΕ ΝΕΟΤΕΡΙΣΜΟΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
1.14. Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΚΡΙΣΗ, ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑΣ «ΠΟΛΙΤΗΣ».
1.15. ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΘΕ ΒΑΘΜΙΔΑΣ. ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΨΙΣΤΟ. ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ. Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ. ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΡΤΙΟ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ, ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΥΣ ΜΑΣ ΝΟΜΟΥΣ ΓΙΝΟΜΕΝΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΑΥΤΩΝ. ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΠΡΟΤΑΣΣΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΥΠΕΡΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥΣ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΑΡΙΣΤΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΗΣΕ ΑΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ. Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΕΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΜΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ, ΘΙΓΕΙ, ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ ΙΘΑΓΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ. ΘΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ.

 

 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις