ΟΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ
ΟΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ (ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ, ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ Η ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ, ΤΗΡΗΣΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ Κ.Α.), ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΩΝ ΔΙΕΡΓΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΡΕΒΛΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ.
TΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ – ΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ Ν’ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΤΑ ΙΔΙΑ. ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟ REUTERS INSTITUTE DIGITAL NEWS ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΕΤΗΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ, Η ΟΠΟΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΩΝ ΜΜΕ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΜΕΤΡΑΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΠΩΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΙ. ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΑΡΚΕΤΩΝ ΠΙΑ ΧΡΟΝΩΝ, Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΚΡΥΝΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ, ΜΟΝΟ ΤΟ 28% ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ/-ΙΔΩΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ, ΒΛΕΠΟΥΝ Η ΑΚΟΥΝΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ, ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ. Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΑΠΕΦΥΓΕ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΔΕΝ ΚΑΤΕΓΡΑΨΕ ΔΗΛΑΔΗ ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΗ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΗ.
Η ΑΠΟΚΡΥΨΗ ΜΙΑΣ ΕΙΔΗΣΗΣ, ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΙΔΗΣΗ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥΣ. Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΜΜΕ, ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥΣ Η ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ, ΤΙΣ ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΤΗΝ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΜΕ, ΓΕΝΙΚΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΥΝ, ΑΦΟΡΟΥΝ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΕΣΑ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΑΥΤΑ.
ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. ΌΤΑΝ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΒΑΣΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ. ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΜΥΑΛΑ, ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΥΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ, ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΠΙΠΕΔΑ.
ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ
ΟΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ (ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ, ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ Η ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ, ΤΗΡΗΣΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ Κ.Α.), ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΩΝ ΔΙΕΡΓΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΡΕΒΛΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ.
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΕΝΤΑΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ ‘90. ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΛΙΣ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ (ΠΟΥ ΣΚΟΠΙΜΑ, ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗΚΕ «ΕΛΕΥΘΕΡΗ»), ΟΙ ΕΡΕΥΝΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΜΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ. ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΔΕΙΧΝΑΝ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΕΙΧΑΝ ΤΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΕΧΑΝΑΝ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΥΤΑ.
ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΤΟΠΙΟΥ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΜΜΕ (ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΕ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ) ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΓΕΘΥΝΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΣΧΕΔΟΝ ΔΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ Η ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 2000 ΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ 45 ΘΕΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΣΑΝ ΣΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ. Η ΕΡΕΥΝΑ ΕΔΕΙΞΕ ΠΩΣ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ – ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΤΑΝ Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ – ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΕ ΤΗΝ 41Η ΘΕΣΗ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ, ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΤΗΝ 23Η ΚΑΙ ΟΙ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΗΝ 10Η. ΑΡΚΕΤΕΣ ΑΚΟΜΑ ΕΡΕΥΝΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ.
ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ (ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΟΣΟΙ ΕΙΧΑΝ ΑΜΕΣΗ Η ΕΜΜΕΣΗ ΕΜΠΛΟΚΗ ΜΕ ΑΥΤΑ) ΔΕΝ ΕΔΕΙΞΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙ’ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΠΟΥ ΑΡΚΕΤΑ ΝΩΡΙΣ ΚΑΤΕΓΡΑΦΑΝ ΤΗΝ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΗ ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΑΠΟ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΕΙΧΑΝ ΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΛΛΑ ΠΕΔΙΑ. ΉΤΑΝ ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΕΠΟΧΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΜΙΑΣ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑΣ, ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΙΣΧΥΡΟΙ ΜΙΝΤΙΑΡΧΕΣ ΔΕΝ ΑΝΗΣΥΧΟΥΣΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΑΦΟΥ ΑΥΤΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΟΧΛΟΥΣ ΠΙΕΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ. ΜΕΓΑΛΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ.
ΟΙ ΑΙΤΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΤΩΝ ΜΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ. ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ, ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΠΑΡΑΓΟΜΕΝΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΤΗΡΗΣΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ, ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ, ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ, ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΚΙΤΡΙΝΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ Κ.Ο.Κ. ΚΑΝΟΝΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΔΙΑΘΕΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥΣ ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ. ΑΥΤΗ Η ΑΡΝΗΣΗ ΤΗΡΗΣΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΠΟΥ ΔΙΕΠΟΥΝ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΜΕ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΧΝΑ ΑΝΑΡΜΟΣΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ.
ΜΙΑ ΝΕΑ ΜΙΝΤΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΩΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΝΥΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΤΩΝ ΜΜΕ ΕΝΩ ΗΔΗ – ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ – ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΜΙΝΤΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ. ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΤΟΠΙΟ ΟΠΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΙΧΑΝ ΧΑΣΕΙ ΣΕ ΘΕΑΜΑΤΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΤΙΣ ΑΛΛΟΤΕ ΙΣΧΥΡΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΠΑΓΟΜΕΝΗ ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΟΥΣ, ΟΙ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΕΙΧΑΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΕΙ ΤΟΝ ΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΩΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΕΙΧΑΝ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΚΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ, ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ. ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΕ ΙΣΟΠΕΔΩΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΕΥΣΗ ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΑΜΕ Μ’ ΕΝΑΝ ΑΦΟΡΙΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΟ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥΣΥΝΘΕΤΟ ΜΙΝΤΙΑΚΟ ΤΟΠΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ.
Ο ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ – ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ – ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΛΙΩΝ ΜΕΣΩΝ (ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ ΙΣΧΥΡΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ, ΑΘΕΜΙΤΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ, ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ Κ.Α.), ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΙΑΖΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕ ΕΚΕΙΝΑ. ΣΕ ΑΥΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΔΥΟ ΝΕΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΕ ΘΕΑΜΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ:
1ΟΝ. ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ-ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΕΣΩΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΕΝΑΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΟΓΚΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΛΕΓΧΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΙΕΡΑΡΧΗΘΟΥΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗΣ ΑΦΕΝΟΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΜΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ, ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΑΞΙΑΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.
2ΟΝ. ΣΤΟ ΝΕΟ ΤΟΠΙΟ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΜΟΝΟ ΠΑΘΗΤΙΚΟΙ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΕΝΑΝ ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΟ ΡΟΛΟ. ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΥ ΕΙΔΑΝ Η ΑΚΟΥΣΑΝ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ Η ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥΣ. ΣΥΧΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ» Η «ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ» ΟΠΩΣ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΑΛΛΑ ΜΑΖΙΚΗ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑΣ.
Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ – Η ΟΠΟΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΥΧΝΑ ΕΝΑ ΣΚΗΝΙΚΟ ΧΑΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ «ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ», ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ Η ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΛΛΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΣΥΝΘΗΚΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΜΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ, ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ΤΗΡΗΣΗ ΚΑΝΟΝΩΝ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ Κ.Ο.Κ. ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΣΜΙΚΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ, ΑΠΛΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΟΥΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΠΩΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ. ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ. ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ, ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΔΙΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΚΟΠΙΜΑ Η ΟΧΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ (FAKE NEWS) ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΟΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΕΙΔΗΣΕΩΝ.
ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΟ ΤΟΠΙΟ ΒΡΗΚΕ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΜΕ ΛΑΒΩΜΕΝΗ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΟΛΙΤΩΝ ΝΑ ΣΤΡΑΦΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΕΚΕΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ. ΤΟ ΠΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ (ΑΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΘΕΤΙΚΟ ΠΡΟΣΗΜΟ) ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΤΑΦΕΥΓΟΥΝ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ – ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΑΤΑΙΑ – ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΑ ΜΜΕ ΚΡΥΒΟΥΝ Η ΑΛΛΟΙΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ. Η ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΗ ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ REUTERS INSTITUTE DIGITAL NEWS ΚΑΤΕΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΤΟ 71% ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ/-ΙΔΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΣΧΕΔΟΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΠΟΣΟΣΤΟ (74%) ΚΑΤΑΓΡΑΦΤΗΚΕ ΚΑΙ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ, ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΠΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΓΙΩΘΕΙ Σ’ ΕΝΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΟ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑΣ ΑΠΟ ΤΑ SOCIAL MEDIA ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΔΙΕΘΝΩΣ.
ΠΟΛΛΑ ΜΕΣΑ ΕΔΕΙΞΑΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ Η ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΗ (ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΙΔΙΑ) ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΑΡΚΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΣΥΝΕΧΙΣΑΝ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΥ, ΛΑΪΚΙΣΜΟΥ, ΚΙΤΡΙΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΣ ΩΣΤΕ Ο ΑΠΟΔΕΚΤΗΣ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΚΡΙΝΕΙ. Η ΜΟΝΟΜΕΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ, ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ. ΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΜΕ.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ LOCK DOWN
ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΣΤΑΣΗ – ΜΙΑΣ ΑΚΟΜΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΗΤΤΑΣ – ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΗΚΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ LOCK DOWN, ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΔΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ, Η ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΝΑΖΗΤΟΥΣΕ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΟΣΑ ΣΥΝΕΒΑΙΝΑΝ ΚΑΙ ΑΦΟΡΟΥΣΑΝ (ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ) ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ. Ο ΜΕΣΟΣ ΑΠΟΔΕΚΤΗΣ ΤΩΝ ΜΙΝΤΙΑ, ΔΕΝ ΕΒΡΙΣΚΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΚΕΙΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΙΤΙΑ ΓΙ’ ΑΥΤΟ. ΟΙ ΣΤΕΝΕΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΜΕΡΙΔΑΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΜΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΓΙΝΑΝ ΑΚΟΜΑ ΣΤΕΝΟΤΕΡΕΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΗΜΗΣ ΛΙΣΤΑΣ ΠΕΤΣΑ. ΈΝΑΝ ΑΔΙΑΦΑΝΗ ΤΡΟΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΧΑΜΗΛΗΣ Η ΑΝΥΠΑΡΚΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ.
ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΟΥΣΑΝ ΜΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΚΛΙΝΩΝ ΣΤΙΣ ΜΕΘ Η ΤΗΝ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΥΓΕΙΑΣ, ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΕΠΑΡΚΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ. ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΣΕ Η ΣΥΓΧΥΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ. ΠΟΛΛΕΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΕΒΡΙΣΚΑΝ ΧΩΡΟ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΗ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ.
ΌΤΑΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ Ο ΔΙΑΒΛΗΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΤΗΛΕ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ (ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΓΝΩΣΤΟΣ ΩΣ «ΣΚΟΙΛ ΕΛΙΚΙΚΟΥ»), ΠΟΛΛΑ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙ’ ΑΥΤΟΝ Η ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΟΥΣΑΝ ΣΕ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ. ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΟΥΝ ΜΕ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ. Ό,ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΕΓΡΑΦΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ, ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΚΔΟΧΗ ΤΗΣ «ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ» ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΚΗ ΕΚΔΟΧΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ.
ΟΙ ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΜΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΕΣ. ΑΝ ΑΜΕΣΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΠΩΣ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΕΠΙΒΑΡΥΜΕΝΕΣ ΓΙ’ ΑΥΤΑ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ…
«ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ & ΜΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΗΜΕΡΑ. ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ»
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου