ΟΠΟΙΕΣ ΕΠΑΦΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΤΟ ΚΕΝΟ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΥ-ΛΙΤΙΚΟΙ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΩ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ ΕΣΤΙΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ
ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ ΕΣΤΙΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΙΚΟΝΑ, ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ
ΚΑΒΑΛΑ: ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΤΟΥ ΜΠΑΝΙΟΥ ΓΙΑ ΦΟΙΤΗΤΕΣ – ”ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΖΕΣΤΟ ΝΕΡΟ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ ΕΣΤΙΕΣ”!
ΙΩΣΕΙΣ, ΚΡΥΟΛΟΓΗΜΑΤΑ, ΓΑΣΤΡΕΝΤΕΡΙΤΙΔΕΣ, ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ “ΘΕΡΙΖΟΥΝ” ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ ΕΣΤΙΕΣ.
ΌΠΩΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΝ ΣΤΟ SELEO ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΡΥΟΥ ΝΕΡΟΥ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΜΠΑΝΙΟ ΤΟΥΣ
ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ, ΜΙΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΓΡΑΓΕΙ: “ΕΓΩ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΑΚΟΜΑ ΑΤΟΜΑ ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΠΑΝΙΟ ΜΕ ΚΡΥΟ ΝΕΡΟ. ΑΠΟ ΤΑ 3 ΚΤΙΡΙΑ ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΝ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΜΟΝΟ 2-3 ΜΠΑΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΖΕΣΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΓΟΝΟΜΕΤΡΟ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΑΝΑΓΚΟΜΑΣΤΕ ΟΠΩΣ ΠΡΟΕΙΠΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΠΑΝΙΟ ΜΕ ΚΡΥΟ ΝΕΡΟ…
Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ ΕΔΕΙΧΝΕ ΜΟΛΙΣ 7 ΒΑΘΜΟΥΣ ΧΘΕΣ ΒΡΑΔΥ. ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΚΡΥΟ ΝΕΡΟ ΥΠΗΡΞΑΝ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΓΑΣΤΡΕΝΤΕΡΙΤΙΔΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΙΩΣΕΩΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ. Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΛΑΒΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΖΕΣΤΟ ΝΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΗΤΑΝ “ΝΟΕΜΒΡΗ ΚΑΙ ΑΝ”. Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΑΠΡΟΧΩΡΗΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΜΑΛΗ ΔΙΑΒΙΩΣΗ”.
ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΔΙΑΜΕΝΟΥΝ ΣΕ ΕΣΤΙΕΣ ΠΑΡΑΚΜΗΣ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗΣ ΟΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 200 ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΕΣΤΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΠΑΤΗΣΙΩΝ 279, ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΣΤΕΓΑΣΟΥΝ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΕ ΕΝΑ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕΤΡΑΕΙ ΗΔΗ 48 ΧΡΟΝΙΑ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ - ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ- ΑΠΑΡΧΑΙΩΜΕΝΕΣ.
ΤΡΕΧΟΥΜΕΝΟ ΝΕΡΟ ΜΕ ΣΚΟΥΡΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΠΟΣΗ, ΜΟΥΧΛΑ ΣΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ, ΣΚΟΥΡΙΑΣΜΕΝΕΣ ΣΩΛΗΝΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ ΜΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ, ΤΟ ΠΑΝΤΕΙΟ, ΤΟ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΙΑ
. ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ, ΠΟΛΛΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΚΑΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΥΝ ΚΟΚΚΙΝΙΛΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΠΑΝΙΟ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 8 ΟΡΟΦΟΥΣ ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗΣ ΕΣΤΙΑΣ, ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ 1967, ΥΠΑΡΧΟΥΝ 36 ΔΩΜΑΤΙΑ. ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΕΝΑ ΜΠΑΝΙΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΟΥΑΛΕΤΑ ΑΝΑ ΕΞΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΟΡΟΦΟ, ΟΤΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΟΡΟΦΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ 36 ΦΟΙΤΗΤΕΣ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΠΛΥΝΤΗΡΙΑ ΧΑΛΑΝΕ ΣΥΧΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΟΥΝ Η ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ, ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΕΣ ΟΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΝΑΣ ΟΡΟΦΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΓΙΑ 1 ΜΕ 1,5 ΜΗΝΑ. ΓΙΑ ΜΠΑΛΚΟΝΙΑ, ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ. ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΑΠΛΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥΣ, ΟΠΟΥ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΟΙ ΤΟΙΧΟΙ ΕΧΟΥΝ ΥΓΡΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ «ΣΚΑΣΕΙ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΑΙ ΤΕΙ ΠΕΝΤΕ ΜΕ ΕΞΙ ΧΡΟΝΙΑ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ, ΣΤΡΙΜΩΓΜΕΝΑ Σ' ΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΟ 8 Τ.Μ. ΝΑΝΣΥ ΜΠΟΥΓΙΑ ΜΙΚΡΟΚΛΟΠΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΕΣΤΙΑ ΔΕΝ ΛΕΙΠΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΜΙΚΡΟΚΛΟΠΕΣ. ΔΕΝ ΚΛΕΒΟΥΝ ΟΜΩΣ ΟΥΤΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ, ΟΥΤΕ ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ, ΟΥΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ Ο,ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΘΕΑ. ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΑΠΛΩΜΕΝΑ ΡΟΥΧΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥΣ. Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΤΡΟΦΩΝ ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗΣ ΕΣΤΙΑΣ ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΣ, ΚΑΘΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΕΧΕΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΕΤΥΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΝΙΚΕΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΕΓΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΙΤΙΣΗΣ. ΑΣΗΜΙΝΑ ΨΥΧΙΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΕΣ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ Σ’ ΕΝΑ ΧΑΡΤΑΚΙ ΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ INTERNET, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ ΤΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΕΡΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΦΟΙΤΗΤΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥ, ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΙΣΟΓΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΗΜΙΩΡΟΦΟ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ. Ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΠΑΝΤΙΔΑΚΗΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΟΙΚΟΤΡΟΦΩΝ ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗΣ ΕΣΤΙΑΣ ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΕΤΟΥΣ, ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 220 ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΘΑ ΣΙΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ 11 ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ.
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ, ΠΑΝΤΩΣ, ΤΟ ΘΕΜΑ ΛΥΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΡΩΝΕ ΟΛΟΙ ΔΩΡΕΑΝ. ΕΠΙΣΗΣ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΚΑΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ, ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΤΑΙ ΕΜΦΙΑΛΩΜΕΝΟ ΝΕΡΟ. ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΗΡΘΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΤΟ «ΕΘΝΟΣ» ΑΝΕΦΕΡΑΝ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΣΤΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΖΗΤΗΣΗ, ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΟΡΟΦΟ ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗΣ ΕΣΤΙΑΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ 36 ΦΟΙΤΗΤΕΣ.
ΩΣΤΟΣΟ, ΣΥΧΝΑ ΧΑΛΑΝΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙ 1,5 ΜΗΝΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΟΥΝ. ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΛΕΣ ΩΣΤΟΣΟ, ΟΠΩΣ ΣΤΗ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΕΣΤΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑ, ΟΙ ΦΕΤΙΝΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΦΤΑΣΑΝ ΤΙΣ 326, ΕΝΩ ΤΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ 162.
ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ, ΣΤΗ ΝΕΑ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΕΣΤΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΕΤΣΟΒΙΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ -ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ- ΕΜΕΙΝΑΝ ΕΚΤΟΣ ΕΣΤΙΑΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥΝ ΕΙΧΑΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΑΝ ΥΠΕΡΒΕΙ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΔΕΚΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΟ ΟΡΙΟ. ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ, ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΣΤΙΕΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΠΡΟΧΩΡΗΣΑΝ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΕ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΑΜΕΣΗ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΕΣΤΙΩΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΩΝ ΦΟΙΤΗΤΙΚΩΝ ΕΣΤΙΩΝ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ.
ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΟΙ ΤΟΙΧΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΚΑΣΕΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΥΓΡΑΣΙΑΣ, ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΠΙΔΕΙΝΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΛΩΜΕΝΑ ΡΟΥΧΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙ ΜΠΑΛΚΟΝΙΩΝ.
ΑΣΗΜΙΝΑ ΨΥΧΙΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ «ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΕ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΗΤΑΝ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΡΑΦΙΑ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΕΝΩ» ΤΟΝΙΣΕ Η ΠΡΩΤΟΕΤΗΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ, ΑΣΗΜΙΝΑ ΨΥΧΙΑ. ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ, ΑΝΕΦΕΡΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΟ 2015 ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΕΣΤΙΑ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ ΝΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ.
ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΩΝ ΣΩΛΗΝΩΣΕΩΝ ΕΧΕΙ ΣΚΟΥΡΙΑΣΕΙ, ΚΑΘΩΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ ‘70 «ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΧΕΙ ΜΟΥΧΛΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΙΣΟΓΕΙΟ Η ΣΤΟΝ ΗΜΙΩΡΟΦΟ. ΕΤΣΙ ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΜΑΣ», ΑΝΕΦΕΡΕ. ΝΑΝΣΥ ΜΠΟΥΓΙΑ ΠΛΕΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕ... ΣΚΟΥΡΙΑ «ΑΚΟΜΗ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΚΟΥΡΙΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΜΠΑΝΙΟ, ΕΜΦΑΝΙΖΟΥΝ ΚΟΚΚΙΝΙΛΕΣ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΞΗΡΟΔΕΡΜΙΑ» ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ Η ΝΑΝΣΥ ΜΠΟΥΓΙΑ, ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΟΕΕ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, ΟΠΩΣ ΑΝΕΦΕΡΕ Η ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ, ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΤΑΙ ΕΜΦΙΑΛΩΜΕΝΟ ΝΕΡΟ
. ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ, ΟΠΩΣ ΤΟΝΙΣΕ, ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ ΜΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ. ΕΞΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΤΟΥΑΛΕΤΑ, ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΜΕ, ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ. «Η ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΠΑΝΙΟ, ΜΕ Ο,ΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ». ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΠΑΝΤΙΔΑΚΗΣ ΣΚΙΣΜΕΝΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΩΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 1970... ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΟΙΚΟΤΡΟΦΩΝ ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗΣ ΕΣΤΙΑΣ ΠΑΤΗΣΙΩΝ, Ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΠΑΝΤΙΔΑΚΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΔΙΝΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ. «ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΡΤΕΣ ΕΧΟΥΝ «ΣΚΑΣΕΙ», ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΩΝ ΣΩΛΗΝΩΣΕΩΝ ΕΧΕΙ ΣΚΟΥΡΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ ‘70, ΕΝΩ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΡΩΤΟΕΤΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΔΩΣΑΝΕ ΦΕΤΟΣ ΣΚΙΣΜΕΝΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ», ΤΟΝΙΖΕΙ ΣΤΟ «ΕΘΝΟΣ». ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ ΝΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ, ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΟΡΟΦΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΠΛΥΝΤΗΡΙΑ, ΕΠΕΣΗΜΑΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΠΩΣ «ΑΝ ΧΑΛΑΣΕΙ ΕΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ». ΜΙΧΑΛΗΣ ΝΙΒΟΛΙΑΝΙΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΧΑΡΗΣ ΓΚΙΚΑΣ ΠΗΓΗ: ΈΘΝΟΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ/FOITITIKANEA.GR
ΠΗΓΗ: FOITITIKANEA.GRHTTPS://WWW.FOITITIKANEA.GR/%CF%86%CE%BF%CE%B9%CF%84%CE%B7%CF%84%C
ΕΙΚΟΝΕΣ ΝΤΡΟΠΗΣ ΣΤΙΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ ΕΣΤΙΕΣ ΤΗΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
- ΤΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΝ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ: Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΟΙΚΟΤΡΟΦΩΝ ΦΟΙΤΗΤΙΚΩΝ ΕΣΤΙΩΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ (ΣΟΦΕΚ) ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ ΣΤΑ «ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ» ΤΙΣ ΑΘΛΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΝ ΣΤΙΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ ΕΣΤΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΡΑΚΗΣ ΣΤΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΣ ΠΩΣ «ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ ΕΣΤΙΕΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΕΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ, Η ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΣΤΕΓΑΣΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΑΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΥΤΑΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΑΣΧΕΤΑ ΕΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙ ΑΛΛΕΠΑΛΛΗΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΠΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΤΙΣ ΕΣΤΙΕΣ (ΙΝΕΔΙΒΙΜ), ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΠΑΡΟΧΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΣΤΕΓΑΣΗΣ, ΣΙΤΙΣΗΣ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ». ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Ο ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ ΣΤΑ «ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ»:
«Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΕΣΤΙΕΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ, ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ, ΜΗ ΠΟΣΙΜΟ ΝΕΡΟ, ΑΚΑΘΑΡΣΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΒΡΩΜΑΝΕ ΜΟΥΧΛΑ ΚΑΙ ΥΓΡΑΣΙΑ, ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΜΜΥΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ, ΕΛΛΕΙΨΗ ΖΕΣΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ, ΕΛΛΙΠΗΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗ, ΣΟΒΑΔΕΣ ΠΟΥ ΠΕΦΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΠΟΝΤΙΚΙΩΝ ΣΤΗΝ ΛΕΣΧΗ ΣΙΤΙΣΗΣ. ΣΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΣΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΑΝ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΛΕΣΧΗ ΣΙΤΙΣΗΣ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ, ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΚΡΟΣΚΕΛΕΣ ΣΙΡΙΑΛ, ΗΤΑΝ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΟΥ ΕΦΕΤ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΤΕΓΗΣ ΠΟΥ ΣΤΑΖΕΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΒΡΕΧΕΙ.
ΟΙ ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ, ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΠΕΦΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ, ΟΡΙΑΚΑ ΕΡΧΟΤΑΝ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΠΙΝΑΚΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ, ΠΡΙΖΕΣ ΚΑΙ ΦΩΤΑ ΘΕΤΟΝΤΑΣ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΑ ΜΑΓΕΙΡΕΙΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ» ΤΟΝΙΖΕΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ. ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ: «ΈΤΣΙ, ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ, ΠΟΥ ΕΝΩ ΤΟ ΙΝΕΔΙΒΙΜ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕ ΚΑΙ ΔΕΣΜΕΥΟΤΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΟΥ, ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΛΑΒΕ ΔΡΑΣΗ. Η ΛΕΣΧΗ ΚΡΙΘΗΚΕ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΓΕΥΜΑΤΩΝ, ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΕΡΓΟΛΑΒΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΗ ΣΙΤΙΣΗ ΜΑΣ ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΕΤΕΡΙΝΓΚ, ΕΝΩ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΣΙΓΗ ΙΧΘΥΟΣ, ΘΕΤΟΝΤΑΣ ΣΕ ΔΙΑΚΥΒΕΥΣΗ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ». «ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΑΙΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ» ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ Ο ΣΟΦΕΚ.
ΠΗΓΗ: FOITITIKANEA.GR
Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΟΙΚΟΤΡΟΦΩΝ: ΝΕΑΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗΣ ΕΣΤΙΑΣ ΕΜΠ, ΦΟΙΤΗΤΙΚΗΣ ΕΣΤΙΑΣ ΞΑΝΘΗΣ, ΕΣΤΙΑΣ ΤΕΙ ΧΑΛΚΙΔΑΣ, ΦΟΙΤΗΤΙΚΗΣ ΕΣΤΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΕΣΤΙΑΣ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ, ΕΣΤΙΑΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΦΕΠΑ
ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΙΚΩΝ ΕΣΤΙΩΝ, ΟΠΩΣ ΑΥΤΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΟΙΚΟΤΡΟΦΩΝ.
ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΣΕ ΜΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΓΙΑ ΌΣΚΑΡ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ (ΑΝ ΟΧΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ), ΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥ!
ΌΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ "ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΟΛΟΓΙΑ", ΟΤΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ "ΕΧΟΥΝ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ" ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ!!!
ΟΙ ΕΣΤΙΑΚΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΝ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΘΑ ΧΑΡΟΥΜΕ
ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΝΑ ΛΥΜΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΑΣ; ΓΙΑΤΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΕΔΙΒΙΜ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΣΙΤΙΣΗ ΣΤΗ ΦΕΑ, ΤΗΝ ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΣΤΗ ΝΦΕΕΜΠ, ΤΟ ΖΕΣΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΑ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗ ΣΤΗ ΦΕΠΑ, ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΟΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ, ΤΟΥ ΑΠΘ, ΤΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕ, ΚΟΚ ; ΓΙΑΤΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΝΟΙΚΙ ΟΙ ΕΣΤΙΑΚΟΙ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ; ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΣΤΩ ΜΙΑΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑΣ ΕΣΤΙΑΣ, ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΤΗΣ ΦΕΑ, ΤΗΣ ΦΕΕΜΠ, ΤΗΣ ΕΣΤΙΑΣ ΧΑΛΚΙΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟΥ Β΄ ΚΤΙΡΙΟΥ ΤΗΣ ΦΕΠΑ;
ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ "ΦΟΡΤΩΣΕ" ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΙΝΕΔΙΒΙΜ ΑΠΟ ΟΜΑΔΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Η ΟΠΟΙΑ ΕΛΗΞΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 2 ΜΗΝΕΣ! ΌΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΡΕΧΕΙ ΝΑ ΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ. ΌΤΑΝ ΟΜΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΣΤΙΑΚΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΗΝΕΣ, ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ...ΔΕΚΑΕΤΗ ΣΧΕΔΙΑ!
ΌΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΟΥ Κ. ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΟΙΚΟΤΡΟΦΟΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΡΦΕΣ ΠΑΛΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΖΗΤΑΝΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ!
ΣΤΟ ΡΕΣΙΤΑΛ ΤΟΥ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΖΗΤΗΣΕ "ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ" ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΘΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΟΙ ΟΙΚΟΤΡΟΦΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΗΝ ΕΙΣΕΠΡΑΞΑΝ ΟΤΑΝ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΑ ΜΑΤ ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΔΕΧΤΟΥΝ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΕ ΓΚΛΟΜΠ ΚΑΙ ΧΗΜΙΚΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΑΝ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΞΑΝΑ ΤΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΕΣΤΙΩΝ! ΤΗΝ ΕΙΣΕΠΡΑΞΑΝ ΟΤΑΝ ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΝΕΔΙΒΙΜ ΜΟΙΡΑΖΑΝ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΡΙΣΜΑ Η ΠΕΤΑΓΑΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ.
ΤΕΛΟΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ "ΑΓΧΟΣ" ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΘΙΓΕΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΤΟΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ, ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ! Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΕΣΤΙΕΣ: ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ, ΤΑ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ, ΤΙΣ ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ, ΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΕΣΤΙΕΣ, ΤΗΝ ΜΗ ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΝΕΩΝ ΕΣΤΙΩΝ, ΤΗΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ. ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΔΗΓΕΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΝΑ ΠΕΤΙΟΥΝΤΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΣΤΙΕΣ, ΝΑ ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΝ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΠΕΡΑ, ΝΑ ΖΟΥΝΕ ΣΕ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΕΣΤΙΕΣ.
ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑ ΜΑΣ!
ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΟΙΚΟΤΡΟΦΩΝ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 20/2 ΣΤΙΣ 13:00 ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΟΙ ΕΣΤΙΕΣ!
ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗ Ε.Ε ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΠΙ ΣΕΙΡΑΝ ΔΕΚΑΕΤΙΩΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ,ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ,ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ-ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΜΑΣ
ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΩΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΘΛΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ ΑΠΟ:ΙΩΣΕΙΣ, ΚΡΥΟΛΟΓΗΜΑΤΑ, ΓΑΣΤΡΕΝΤΕΡΙΤΙΔΕΣ, ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ
Προγραμματικές δηλώσεις Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0
Ιδρυτική διακήρυξη Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
ΣΕΛΙΔΑ 11 από 40
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ΣΕΛΙΔΑ 12 από 40 ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις ΣΕΛΙΔΑ 13 από 40 βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου