150 ΣΠΙΤΙΑ , ΖΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 500 ΑΝΘΡΩΠΟΙ,ΣΕ ΑΠΑΞΙΩΣΗ [ΕΦΕΔΡΟΥΠΟΛΗ]

   

ΕΦΕΔΡΟΥΠΟΛΗΜΙΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΕ 150 ΣΠΙΤΙΑ ΟΠΟΥ ΟΛΑ ΕΓΙΝΑΝ ΛΑΘΟΣ


 ΤΗΝ ΕΦΕΔΡΟΥΠΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΡΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΝΩΝΕΤΑΙ Ο ΠΑΛΙΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΟΔΟΜΕΤΑ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΙ 424, ΠΡΙΝ ΦΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΟΜΒΟ ΤΟΥ ΤΙΤΑΝ.

ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΥΚΑΡΠΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟ ΠΑΝΤΑ ΗΤΑΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΥΠΗΡΞΕ Ο ΠΙΟ ΒΡΑΧΥΒΙΟΣ ΔΗΜΟΣ (ΜΟΛΙΣ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑΠΡΙΝ ΕΝΩΘΕΙ ΜΕ ΤΗ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΧΝΗΕΙΝΑΙ ΒΟΥΝΟ Η ΕΦΕΔΡΟΥΠΟΛΗΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΧΑΜΗΛΑΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ ΩΣ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ Η ΠΙΣΩ ΠΛΕΥΡΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΣΚΗΝΙΚΟ ΤΑΙΝΙΑΣΣΚΑΜΜΕΝΗ ΚΑΘΕΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΤΟΜΕΙΑ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΑΝ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ.

 

ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΙΛΥΡΟΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΑΥΤΟΟΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΑΠΛΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 700 ΜΙΚΡΕΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΕΣ, 150 ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΖΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 500 ΑΝΘΡΩΠΟΙΩΣ ΤΟ 1990 ΕΒΓΑΙΝΑΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ ΓΙΑ ΚΥΝΗΓΙ ΛΑΓΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΔΙΚΑΣΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΠΕΔΙΟ ΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟΥ ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΥ ΕΝΩ ΚΙ Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΤΑΜΑΤΟΥΣΕ ΠΡΙΝ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΣΠΑΡΜΕΝΑ ΧΩΡΑΦΙΑ.

ΕΙΚΟΝΑΜΑΡΙΟΣ ΔΑΔΟΥΔΗΣ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΦΕΔΡΟΥΠΟΛΗΣΒΕΒΑΙΑΞΕΚΙΝΑ ΠΟΛΥ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑΓΥΡΩ ΣΤΟ 1965, ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΙΔΙΩΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΗΝ ΕΚΤΑΣΗ ΜΕΓΑΛΟΥ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ «ΕΣΠΑΣΕ» ΣΕ ΜΙΚΡΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑΗ «ΝΕΑ» ΠΕΡΙΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΗΚΕ ΣΤΑ ΤΟΤΕ ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΣΧΕΔΟΝ ΟΠΩΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ: «ΦΩΣΝΕΡΟΤΗΛΕΦΩΝΟΟΙΚΟΠΕΔΑ ΜΕ ΔΟΣΕΙΣ» ΚΙ ΕΤΣΙ ΠΟΛΛΟΙ ΝΕΟΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΑΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΔΙΑΚΟΣΙΑ ΜΕΤΡΑ ΕΚΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΛΗΣ ΕΝΑΝΤΙ 25.000 ΔΡΑΧΜΩΝ Η ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩΟΠΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΘΟΔΩΡΟΣΙΣΩΣ Ο ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΣ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΤΗΣ ΕΦΕΔΡΟΥΠΟΛΗΣ ΜΕ ΣΠΙΤΙ ΣΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΤΟΥ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 80. «ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΟΙΚΟΠΕΔΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΠΛΩΣ ΕΚΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΛΗΣ ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΕΝΗ ΔΑΣΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΔΑΣΩΤΕΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ», ΕΞΗΓΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΘΟΔΩΡΟΣΕΤΩΝ 87 ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΒΓΗΚΕ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ. «ΚΑΙ ΑΝΤΕΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΑ ΧΑΜΗΛΑΔΥΟ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΠΙΟ ΨΗΛΑΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΔΑΣΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΙ ΕΧΟΥΝ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΤΩΡΑ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑΠΡΟΣΤΙΜΑ ΠΟΥ ΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΣΠΙΤΙΩΝ ΣΕ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ», ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙΌΛΑ ΕΓΙΝΑΝ ΛΑΘΟΣ ΑΠΟ ΤΟ 1980 ΣΤΗΝ ΕΦΕΔΡΟΥΠΟΛΗΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΤΕ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ ΚΑΤΑΤΜΗΣΗ ΤΟΥ 1965 ΠΑΡΕΜΕΙΝΑΝ ΜΕ ΕΞΙ ΜΕΤΡΑ ΦΑΡΔΟΣ Η ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΗΚΕ ΕΠΙΣΗΜΑ.

ΓΙΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑΟΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΧΩΡΟΣΠΑΡΚΑΧΩΡΟΙ ΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Η ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΧΩΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΚΛΙΣΗ ΟΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΘΥΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΝΤΕΙΝΕΡ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΣΤΕΚΙ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ ΤΙΣ ΠΡΩΙΝΕΣ ΩΡΕΣ.

 «ΟΙ ΘΥΡΙΔΕΣ ΔΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΧΑΡΤΙΝΟ ΣΑΚΙ ΚΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ», ΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣΤΟ ΣΑΚΙ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΔΕΙΟ ΣΑΚΙ… ΣΚΥΛΟΤΡΟΦΗΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.


 ΜΑΡΙΟΣ ΔΑΔΟΥΔΗΣΘΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ Η ΕΦΕΔΡΟΥΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝΧΑΜΗΛΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΡΟΜΟΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΕΧΟΥΝ ΣΥΝΔΕΘΕΙ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣΕΧΟΥΝ ΡΕΥΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΥΠΟΤΥΠΩΔΗ ΑΣΦΑΛΤΟΣΤΡΩΣΗΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΒΟΥΝΟΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΓΩΝΙΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΜΒΛΥΝΕΤΑΙ Η ΑΠΟΤΟΜΗ ΚΛΙΣΗΕΧΟΥΝ ΧΑΛΙΚΙ Η ΚΑΙ ΧΩΜΑΣΤΕΝΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΑΔΙΕΞΟΔΑΔΥΟ ΤΕΤΟΙΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΡΑΞΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΗΦΟΡΙΚΟΙ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΟΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΠΕΤΡΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥΡΝΑΡΙΑΜΟΙΡΑΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ «ΕΠΑΝΩ ΠΛΕΥΡΑ» ΤΗΣ ΕΦΕΔΡΟΥΠΟΛΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΚΕΤΟΠΟΙΗΣΗΣ.

ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΕΣ ΒΑΡΚΕΣΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΑΧΡΗΣΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣΚΑΔΟΙ ΚΑΙ ΜΠΑΖΑ ΠΟΥ ΔΕ ΜΑΖΕΨΕ ΚΑΝΕΙΣΣΧΕΔΟΝ ΑΒΑΤΟΤΑ ΣΠΙΤΙΑΦΥΣΙΚΑΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΚΑΠΟΙΑΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΒΟΘΡΟΥΣΕΙΚΟΝΑΜΑΡΙΟΣ ΔΑΔΟΥΔΗΣ «ΚΑΠΟΙΑ ΣΠΙΤΙΑ ΕΧΟΥΝ ΓΚΡΕΜΙΣΤΕΙ ΔΥΟ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΝΑΝ ΣΤΑ ΜΠΕΤΑ ΛΟΓΩ ΠΡΟΣΤΙΜΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ», ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΘΟΔΩΡΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΤΟ 1965 ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΣΤΗΝ ΕΥΚΑΡΠΙΑΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΕΙΧΕ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΗΣ.

 «ΠΡΟΤΙΜΗΣΑΜΕ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΤΑΝ ΚΑΙ ΦΥΣΑΕΙ ΩΡΑΙΟ ΑΕΡΑΚΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΛΑΘΟΣΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΝΑ ΕΝΤΑΞΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΗΣ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝΑΝΤΙΘΕΤΩΣΧΑΡΑΞΑΝ ΔΡΟΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΟΥΠΟΛΗ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΣΤΟ ΤΙΤΑΝ ΚΑΙ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΕΚΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΧΤΙΣΕΙ».   ΕΙΚΟΝΑΜΑΡΙΟΣ ΔΑΔΟΥΔΗΣ ΕΙΚΟΝΑΜΑΡΙΟΣ ΔΑΔΟΥΔΗΣ Η «ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΑ»ΤΗΣ ΕΦΕΔΡΟΥΠΟΛΗΣ ΔΕ ΔΙΕΥΘΕΤΗΘΗΚΕ ΟΥΤΕ ΟΤΑΝ ΠΡΙΝ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΤΟΤΕΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΘΗΚΕ ΩΣ ΔΥΟ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΤΗΜΑΤΑ ΟΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΟΙΚΟΠΕΔΩΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΝ ΩΣ ΕΞ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ.

ΚΑΠΟΙΟΙ ΛΙΓΟΙ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΩΣ ΔΑΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΔΑΣΩΤΕΑΣΠΡΟΣΕΦΥΓΑΝ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΝΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΕΞ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΥ ΚΑΤΟΧΟΙ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΤΩΝ ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ ΚΤΗΜΑΤΩΝΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ Η ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΤΟΥΣ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΕ ΔΕΚΑΔΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΣΟ ΧΡΟΝΟΒΟΡΑΟΣΟ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΒΟΡΑ.

ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΣΥΝΘΗΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΣΤΗΝ PARALLAXI Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΙΚΗΣΟ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΕΧΕΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΣΤΙΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΟΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΜΠΛΕΞΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΦΕΔΡΟΥΠΟΛΗ. «ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ Ο ΔΑΣΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΑΙ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΩΝ Η ΟΠΟΊΑ ΕΚΠΝΈΕΙ 3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021», ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ. «ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΚΤΑΣΕΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ Η ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΔΑΣΙΚΟ ΧΑΡΤΗ ΕΚΤΑΣΕΩΝ ΏΣΤΕ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΈΝΑ ΤΈΛΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΗΡΊΑ ΔΕΚΑΕΤΙΏΝ», ΣΥΜΠΛΗΡΏΝΕΙ.

ΠΡΑΓΜΑΤΙΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΣΕ ΟΜΗΡΙΑ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΣΚΟΥΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΑΠΟΒΟΛΕΣΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΠΟΙΝΕΣ ΦΥΛΑΚΙΣΗΣ. «ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΑΣΑΡΧΕΙΟΥ ΜΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ», ΘΕΩΡΕΙ Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑΣΑΚΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ. «ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.

Ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΛΛΑ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΒΑΣΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΔΕ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ»,  

READ MORE AT: 
HTTPS://PARALLAXIMAG.GR/FEATURED/EFEDROUPOLI-MIA-POLITEIA-ME-150-SPITIA-OPOU-OLA-EGINAN-LATHOSΑΠΟ ΆΚΗΣ ΣΑΚΙΣΛΟΓΛΟΥ - JUNE 24, 2021 0 SHARE

ΟΝΤΩΣ  «ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.

ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΑΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΄΄ΛΑΔΩΝΟΝΤΑΣ΄΄ΤΑ ΓΡΑΝΑΖΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ

ΤΟΥΣ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΗΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ,ΦΛΩΜΟΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ...ΘΑ 

ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΥΦΑΡΠΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ ,ΤΟΥΣ ΞΕΧΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ 

ΣΤΟΝ ΑΙΩΝΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΚΑΠΟΙΑΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΒΟΘΡΟΥΣ!!!!

ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΣΤΙΕΣ ΜΟΛΥΝΣΗΣ

ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΡΜΕΝΙΖΟΥΝ

ΕΝΩ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΑΜΕΣΕΣ ΛΥΣΕΙΣ,ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ

ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ,ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ,ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ...ΘΑ  ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ,ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ [ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ]

Προγραμματικές δηλώσεις Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0

Ιδρυτική διακήρυξη Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0

 ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

Σήμερα παρότι ο πολίτης πληρώνει τέλη κυκλοφορίας – διόδια, έχει στη διάθεση του άθλιο και ανύπαρκτο οδικό δίκτυο, που δεν συντηρείται ούτε επιφανειακά, ούτε τα φρεάτια απορροής, με ανύπαρκτα πεζοδρόμια, χωρίς πρόσβαση για ανθρώπους με ειδικές ανάγκες, με σπάνιο νυχτερινό φωτισμό κλπ.
10.1. Καταρχήν είναι προγραμματισμένη η αναβάθμιση όλων των υπαρχόντων Εθνικών δικτύων.
10.2. Θα επενδυθούν όλα όσα χρειαστούν για την αναβάθμιση των ανωτέρων ειδικά μέσα στις πόλεις με άριστη ποιότητος άσφαλτο, αντιολισθητική, επίπεδη, χωρίς προεξοχές κτλ.
10.3. Θα αναβαθμιστούν τα πεζοδρόμια και όπου υπάρχει διέλευση πεζών.
10.4. Θα δημιουργηθούν ορθά δομημένοι χώροι στάθμευσης, υπογείως ή υπεργείως ούτως ώστε να διευκολύνεται η διακίνηση των αυτοκινήτων στις μεγαλουπόλεις.
10.5. Θα δημιουργηθούν χώροι – πνεύμονες πράσινου και θα αναπλαστούν οι υπάρχοντες, που θα φυλάσσονται με μόνιμο προσωπικό ασφαλείας, με στόχο την ευχαρίστηση και απόλαυση των πολιτών και για να αποφεύγεται η κατάληψή τους από περιθωριακές, εγκληματικές ομάδες κλπ.
10.6. Είναι στο πρόγραμμα της Ελλήνων Πολιτείας να δημιουργηθούν χιλιάδες χώροι όπου θα μπορούν οι πολίτες να καλύπτουν την αισθητική τους, να μπορούν να απολαμβάνουν τα τοπία και να εναρμονίζονται με το περιβάλλον.
10.7. Επίσης θα γίνει αναβάθμιση όλων των γεφυρών που υπάρχουν, γιατί η σημερινή κατάσταση του 2015 τείνει να εξομοιωθεί με την μεταπολεμική περίοδο.
10.8. Θα διορθωθούν οι φωτισμοί και θα δημιουργούν υποστηρικτικές υπηρεσίες στους δημόσιους χώρους ούτως ώστε να υπάρχει αισθητική, να εκφράζεται η τέχνη, να προσφέρουν άνεση και να αποφορτίζουν τις μεγαλουπόλεις από το θόρυβο, τη μόλυνση και τη μετακίνηση.
10.9. Η Ελλήνων Πολιτεία από τη στιγμή, που θα αναλάβει την ευθύνη της διακυβέρνησης, έχει πρόγραμμα να καταστήσει όλη την Ελλάδα ένα απέραντο εργοτάξιο Εθνικής ανάπτυξης.
10.10. Τα κονδύλια που θα δαπανηθούν για αυτό είναι δεδομένα και άφθονα. Θα κατασκευαστούν δύο παράλληλοι αυτοκινητόδρομοι με τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας και τεχνολογίας, ΣΕΛΙΔΑ 22 από 40
που θα καλύπτουν το δυτικό και ανατολικό τμήμα της καθ’ όλο το μήκος της χώρας. Οι ανωτέρω θα διασυνδέονται μεταξύ τους ανά διαστήματα ώστε να εξυπηρετούνται όλες οι ενδιάμεσες περιοχές. Ο ίδιος σχεδιασμός θα εφαρμοστεί και στην νησιωτική Ελλάδα.
10.11. Μέλημα της Πολιτείας είναι η πρόσβαση και στο πιο απομακρυσμένο χωριό με σύγχρονο αυτοκινητόδρομο. Αυτό θα δώσει την δυνατότητα της εκμετάλλευσης και χρησιμοποίησης για οίκηση και ανάπτυξη περιοχών που μέχρι σήμερα είναι απρόσβατες.
10.12. Θα γίνουν υποδομές ώστε ο πληθυσμός να κατανέμεται οικιστικά σε όλη την επιφάνεια σε οικιστικούς οργανωμένους χώρους για να μπορέσει ο άνθρωπος να ζήσει σε περιβάλλον που καλύπτει την ευαισθησία του.
10.13. Σκοπός αυτής της διαδικασίας είναι η δημιουργία πόλεων και κωμοπόλεων ώστε κάθε πολίτης να ζει στο φυσικό περιβάλλον και να είναι σε επαφή με αυτό για να μπορέσει ενεργειακά να καλύψει την αρμονία που χρειάζεται.
10.14. Οι οικιστικές περιοχές, που θα δημιουργηθούν, θα καλύπτουν όλες τις ανάγκες των πολιτών με υψηλών προδιαγραφών υποδομές πχ αποχετευτικό, ηλεκτρικό, υδρευτικό κλπ.
10.15. Οι οικίες είναι σχεδιασμένες με προσανατολισμό ώστε να δέχονται όλες τις ακτινοβολίες, που είναι απαραίτητες στον άνθρωπο, με τέτοιο τρόπο ώστε να εναρμονίζονται με το φυσικό περιβάλλον και να το σέβονται. Η κατασκευή τους θα είναι με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ενεργειακά αυτάρκης και θα κατασκευάζονται μόνο από φυσικά υλικά, της μητέρας γης. Όλες οι πόλεις και οι κωμοπόλεις θα εξυπηρετούνται σε όλη την έκταση τους με άμεση πρόσβαση από οικολογικούς συρμούς πόλεων.
10.16. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών έχουν σχεδιαστεί παράλληλα με τους αυτοκινητόδρομους να λειτουργούν αμαξοστοιχίες υψηλών ταχυτήτων και προδιαγραφών.
10.17. Κάθε κωμόπολη ή πόλη, ανάλογα στο μέρος που βρίσκεται, θα έχει τις ανάλογες υποδομές για την διασύνδεσή της με την υπόλοιπη χώρα.
10.18. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίδεται στην αεροπορική διασύνδεση, που θα καλύπτει όλες τις περιοχές της Ελλάδος, ηπειρωτική και νησιωτική χώρα. Όλα τα νησιά μας θα είναι συνδεδεμένα με ακτοπλοΐα μεταξύ τους και με την ηπειρωτική Ελλάδα. ΣΕΛΙΔΑ 23 από 40
10.19. Επίσης θα γίνεται χρήση υδροπλάνων όπου είναι αναγκαίο.
10.20. Το σχέδιο της Ελλήνων Πολιτείας είναι οι μεγαλουπόλεις να δώσουν την θέση τους προοδευτικά στις μικρές πόλεις, κωμοπόλεις, που θα κατασκευαστούν, ώστε οι πολίτες να απολαμβάνουν αυτά που παρέχει η φύση της χώρας μας.
10.21. Η Ελλήνων Πολιτεία μέσω των τιμών των ακινήτων (real estate) δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την αποσυμφόρηση των μεγάλων πόλεων.
10.22. Πρόγραμμα της Ελλήνων Πολιτείας είναι η κατασκευή μιας πόλης εξ’ αρχής και εξ’ ολοκλήρου, που θα φιλοξενεί αποκλειστικά την διοίκηση, θα περιλαμβάνει όλα τα υπουργεία, τους οργανισμούς και τα ιδρύματα, τα οποία θα διοικούν την Ελλήνων Πολιτεία.
10.23. Η πόλης αυτή θα κατασκευαστεί σε μια περιοχή, που θα αναδεικνύει το κάλλος της Ελληνικής γης, θα έχει ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις, που θα προσφέρουν άριστη εξυπηρέτηση για επίσημους προσκεκλημένους, καθώς και υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις όλων των υποδομών, όπως αεροδρόμιο, πάρκα κλπ.
10.24. Σε αυτήν την πόλη η Ελλήνων Πολιτεία θα κατασκευάσει ανάλογη με τη χρήση του οικοδομικό συγκρότημα, που θα φροντίσει να γίνει η νέα έδρα του οργανισμού Ηνωμένων Εθνών.
10.25. Θα κληθούν όλα τα κράτη να στείλουν τους επίσημους πρεσβευτές τους, που έχουν στα Ηνωμένα Έθνη και να εγκατασταθούν στο οικοδομικό συγκρότημα εντελώς δωρεάν.
10.26. Η Ελλήνων Πολιτεία είναι έτοιμη να καλέσει όλα τα Έθνη – Κράτη να φιλοξενηθούν από αυτήν στην νέα έδρα των Ηνωμένων Εθνών που θα ιδρύσει.
10.27. Για να σταματήσει η υπέρογκη δαπάνη, που καλούνται σήμερα να πληρώσουν, στις σημερινές εγκαταστάσεις των Ηνωμένων Εθνών. Αυτό θα γίνει ως δείγμα μεγαλοπρέπειας του Ελληνικού Έθνους προς ολόκληρο τον πλανήτη.










Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις