ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟΥ 2023 ΤΟ ΜΕΤΡΟ!!!!!!
ΝΕΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟΥ 2023
14 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2020
Όλοι οι πρωθυπουργοί έχουν δικαίωμα να επισκέπτονται εργοτάξια, όπως του μετρό!!!!!
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ,ΜΟΝΟΝ ΝΑ ΄΄ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ΄΄ ΝΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΙ,ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΗΣΥΧΟΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΠΙΤΕΛΕΣΑΝ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣΈΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟΝ
ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΣΤΟ
ΕΡΓΟ, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΤΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ
ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥΣ, Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
ΕΠΕΣΗΜΑΝΕ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΡΗΘΕΙ ΤΟ ΑΣΦΥΚΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ
ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ,ΚΑΙ ΑΣ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΗΝ ΛΕΞΗ [ΑΣΦΥΚΤΙΚΟ] ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ
Δημοπράτηση και έναρξη κατασκευής[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]
Η δημοπράτηση,[13] με φορέα κατασκευής την Αττικό Μετρό, για την κατασκευή της βασική γραμμής του μετρό 9,6 χλμ. με 13 σταθμούς και αμαξοστάσιο στην Πυλαία έγινε το 2006 με οριστικό ανάδοχο την κοινοπραξία ΑΕΓΕΚ IMPREGILO-ANSALDO T.S.F.-SELI-ANSALDOBREDA και προϋπολογισμό €1,052 δισ. Η υπογραφή της σύμβασης έγινε στις 7 Απριλίου 2006. Οι εργασίες κατασκευής ξεκίνησαν στα τέλη Ιουνίου του 2006, με την τοποθέτηση του εργοταξίου στο Σιδηροδρομικό Σταθμό της Θεσσαλονίκης. Η περίοδος κατασκευής υπολογιζόταν αρχικά στα 6,5 χρόνια, με ολοκλήρωση του έργου τον Οκτώβριο του 2012, συμβολική ημερομηνία που θα συνέπιπτε με τα 100 χρόνια από την απελευθέρωση της πόλεως στις 26/10/1912.
Η επέκταση της βασικής γραμμής από το σταθμό 25ης Μαρτίου (πρώην "Πατρικίου") προς την Καλαμαριά δημοπρατήθηκε το 2012,[14] ενώ η υπογραφή της σύμβασης με τον ανάδοχο μειοδότη κατασκευαστική εταιρεία ΑΚΤΩΡ, έγινε στις 26 Ιουνίου 2013.[15][16]
Νέα καθυστέρηση Σεπτεμβρίου 2019[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]
Δύο μήνες αφότου ανέλαβε η νέα κυβέρνηση Μητσοτάκη, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής, ανακοίνωσε την περαιτέρω καθυστέρηση του έργου κατά 28 μήνες (από τον Δεκέμβριο του 2020 έως τον Απρίλιο του 2023).[17] Η συγκεκριμένη απόφαση προκάλεσε πλήθος αντιδράσεων τόσο από τους πολίτες,[18] όσο και από την προηγούμενη, επί κυβέρνησης Τσίπρα, διοίκηση της Αττικό Μετρό
«ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ
(Σ.Σ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙ ΤΡΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ
ΕΡΓΑΣΙΩΝ), ΤΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΙΡΕΣΗ. ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΝ ΟΙ
ΠΡΟΣΦΕΥΓΟΝΤΕΣ, ΤΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΔΟΞΟ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ»
ΔΗΛΩΣΕ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ.
ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ Κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΑ ΟΣΑ ΑΝΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΠΕΜΠΤΗ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ
ΚΑΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΚΤΩΡ ΣΑΚΗΣ
ΚΑΛΛΙΤΣΑΝΤΣΗΣ, ΟΤΑΝ ΚΛΗΘΗΚΕ ΝΑ
ΕΚΤΙΜΗΣΕΙ ΑΝ ΘΑ ΤΗΡΗΘΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟΥ 2023.
Ο ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ,
ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΛΥΘΟΥΝ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΙΜΗΝΟ ΘΑ
ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΟΥΝ ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΥΤΟΙ. ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΤΟ
ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙ Ο ΑΝΑΔΟΧΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΆΝΟΙΞΗ, ΚΡΟΥΟΝΤΑΣ ΤΟ
ΚΑΜΠΑΝΑΚΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΜΕΛΕΤΩΝ ΤΟΥ
ΕΡΓΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ
ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ, ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ.
ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΝΕΑ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ,
Η ΤΡΙΤΗ ΚΑΤΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΛΙΝΑΣ ΜΕΝΔΩΝΗ ΓΙΑ
ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ.
Η ΑΙΤΗΣΗ ΥΠΟΒΛΗΘΗΚΕ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΩΝ, ΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΈΝΩΣΗ ΣΥΝΤΗΡΗΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ, ΤΟΝ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΛΛΟΓΟ
ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Κ.Α.
ΟΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΝΑ ΝΕΟ ΒΑΡΙΔΙ ΣΤΗΝ
ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΩΜΕΝΟΥ ΕΡΓΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΝΘΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥΣ,
ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΑΝΤΛΗΣΕΙ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΑΠΟ ΤΡΙΑ ΕΣΠΑ
(2000-2006, 2007-2013 ΚΑΙ 2014-2020) ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΕΩΣ ΤΟ 2023, Η ΕΛΛΑΔΑ
ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΥΨΟΥΣ 2 ΔΙΣ.
ΕΥΡΩ ΣΤΗΝ ΕΕ.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
ΜΕ ΤΟΝ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ , ΤΟ ΕΡΓΟ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ,ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΟΝΤΑΝ
ΓΙΑΤΙ ΠΡΩΤΟΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΣΑ,ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΚΑΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ,ΑΦΟΥ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ,ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ,ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ [ΟΧΙ ΑΡΧΑΙΑ,ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΕΑ] ,ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ!
//unric.org/el/news/Προγραμματικές δηλώσεις Ελλήνων
Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου