ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΟΥΝ ΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΑ ΕΛΕΝΙΤ !!!

  

ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΟΥΝ  ΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΑ ΕΛΕΝΙΤ  

 ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΑΜΙΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ 303 ΠΡΟΚΕΧΩΡΗΜΕΝΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΒΑΣΕΩΣ (ΠΕΒ), ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ, ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙ ΤΑ 300 ΑΤΟΜΑ ΥΠΟ ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΕΚΕΙ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΟΥ ΕΜΒΑΔΟΥ ΦΘΑΡΜΕΝΩΝ ΑΜΙΑΝΤΟΣΚΕΠΩΝ


«Ο ΑΜΙΑΝΤΟΣ, ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΠΛΕΟΝ, ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ, Η ΔΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΩΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ -ΕΛΕΝΙΤ- ΕΛΛΟΧΕΥΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΟΣΩΝ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΤΙΡΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ, ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΟ 2005, Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕ ΠΛΗΡΩΣ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΟΥ ΑΜΙΑΝΤΟΥ, ΕΝΩ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ, ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ.

ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΥΤΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ µΕΣΩ ΕΣΠΑ ΕΡΓΩΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗΣ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΑµΙΑΝΤΟΥ ΑΠΟ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΞΗΡΑΣ µΕ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΣΧΕΔΟΝ 4,5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ. ΌΠΩΣ, ΟΜΩΣ, ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΥΕΘΑ-ΓΕΣ ΝΟΜΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ (ΑΡ. ΠΡΩΤ. 261, 13.04.20), ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ Η ΑΣΔΥΣ, ΕΝΩ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΗΣ 1ΗΣ ΣΤΡΑΤΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΔΕΝ ΚΑΙ ΤΟΥ Δ΄ ΣΣ. ΩΣΤΟΣΟ, ΣΤΗΝ ΑΣΔΥΣ ΥΠΑΓΕΤΑΙ ΤΟ 303 ΠΕΒ, ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΕΡΙ ΤΑ 300 ΑΤΟΜΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΑµΙΑΝΤΟΣΚΕΠΕΣ ΣΕ 10 ΚΤΙΡΙΑ, ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΣΤΕΓΑΣΜΕΝΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ 10.120 M2.

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΑΜΙΑΝΤΟΣ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΚΑΡΑΤΑΣΟΥ

ΌΠΩΣ ΣΥΝΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ, ΟΙ ΑΜΙΑΝΤΟΣΚΕΠΕΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΟΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΥΟΜΕΝΟΙ ΣΧΟΛΩΝ ΟΑΕΔ ΚΑΙ ΕΠΑΛ. ΜΑΛΙΣΤΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΤΑΙ, ΟΙ ΣΚΕΠΕΣ ΕΜΦΑΝΙΖΟΥΝ ΣΟΒΑΡΕΣ ΦΘΟΡΕΣ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΝΑ ΕΙΣΠΝΕΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΙΝΕΣ ΑΜΙΑΝΤΟΥ, ΜΕ ΑΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ».

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ  ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.

ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΣΤΑ ΜΜΕ ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ [ΕΝΩ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΩΡΕΑΝ] [ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΠΗΡΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ,?ΜΗΠΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΛΑΓΝΕΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ?] ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΟΠΟΙΟ ΠΟΣΟΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΑΜΙΑΝΤΟΥ

ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟ ΤΟ 2005, Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕ ΠΛΗΡΩΣ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΟΥ ΑΜΙΑΝΤΟΥ, ΚΑΙ ΠΑΡ'ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΣΟΒΑΡΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ

ΕΝΩ  ΟΙ ΑΜΙΑΝΤΟΣΚΕΠΕΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΟΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΥΟΜΕΝΟΙ ΣΧΟΛΩΝ ΟΑΕΔ ΚΑΙ ΕΠΑΛ. ΜΑΛΙΣΤΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΤΑΙ, ΟΙ ΣΚΕΠΕΣ ΕΜΦΑΝΙΖΟΥΝ ΣΟΒΑΡΕΣ ΦΘΟΡΕΣ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΝΑ ΕΙΣΠΝΕΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΙΝΕΣ ΑΜΙΑΝΤΟΥ, ΜΕ ΑΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ

ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΠΩΣ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ

ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ 4,5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ. ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ,3,800ΔΙΣ.

ΔΛΔ 0,524 ΤΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ,ΕΝΩ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 700 ΔΙΣ 

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΙ ΔΕΙΤΕ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ 

ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ -ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2020.

ΤΟΣΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΙΤΗ!

ΤΟΣΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΟΥ,ΠΟΥ ΤΑ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΣΤΕΓΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΕΛΕΝΙΤ,ΣΕ ΚΡΥΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ,ΣΕ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΠΟΥ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΟΒΑΔΕΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥΣ.....

Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΛΥΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ,ΠΟΥ Ο ΦΟΡΕΑΣ ΚΑΤΑΤΑΣΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ

ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΕ ΤΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ 

ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΥΑΝΤΟΣ ΑΡΑΓΕ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΚΤΗΡΙΑ?

 ΠΑΙΔΕΙΑ:

Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΕΩΡΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΩΣ ΤΟΝ ΚΡΙΣΙΜΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ Η ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΔΟΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ.
Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ. ΤΟ ΚΤΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΩΣ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΜΑΣ.
ΣΕΛΙΔΑ 11 ΑΠΟ 40
1.1. ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΚΚΟΛΑΠΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΕΝΕΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ, ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΞΙΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ.
1.2. ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΑΠΑΙΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΘΕΑΤΡΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΣΑΝ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΑΘΛΟΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ. ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ, ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΚΛΠ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΦΟΣΟΝ ΘΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΘΛΗΜΑ ΕΧΕΙ ΤΑΛΕΝΤΟ, ΕΦΕΣΗ Η ΑΡΕΣΚΕΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΑΣΚΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟΥ.
1.3. ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΕΙ ΤΟΝ ΠΛΗΡΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΘΛΗΜΑ. ΈΤΣΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΕΠΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΓΥΜΝΑΖΟΝΤΑΙ.
1.4. ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΙΣ ΠΙΟ ΑΡΤΙΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΕΜΦΥΤΩΝ ΤΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΚΑΛΑΙΣΘΗΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ. ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΜΟΥΣΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΑΡΕΣΚΕΤΑΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΦΩΝΗΤΙΚΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ.
1.5. ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ, ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΛΑΙΣΘΗΣΙΑΣ ΟΠΩΣ ΘΕΑΤΡΟ, ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, ΓΛΥΠΤΙΚΗ, ΑΓΓΕΙΟΠΛΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΑΣ.
1.6. ΤΟ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ, ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ, ΕΚΓΥΜΝΑΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ- ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ, ΜΟΝΟ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ .
1.7. ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ, ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΦΕΣΗ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ 12 ΑΠΟ 40  ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΦΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΕΝΤΑΣΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΙΔΕΩΝ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΛΛΟΤΡΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΈΘΝΟΣ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΟΜΑΔΕΣ (ΣΤΟΕΣ, ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΜΑΣΟΝΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ, ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΚΛΠ).
1.8. ΑΥΤΟ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΓΚΛΩΒΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΤΟ ΥΠΑΡΚΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ. Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΤΗΣ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗΣ (ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ) ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ. ΤΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΑΡΚΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΡΟΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΕΛΙΓΜΕΝΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΙΚΗ ΜΑΣ ΜΝΗΜΗ.
1.9. ΘΑ ΕΝΙΣΧΥΕΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΚΡΙΣΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΥΡΙΑΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΕΧΕΙ «ΚΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ» ΣΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ (ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ).
1.10. ΜΕΓΑΛΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΒΑΣΗ.
1.11. Η ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΘΕ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΜΑΣ. ΘΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΘΕΪΚΗ ΜΑΣ ΓΛΩΣΣΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ.
1.12. ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΟΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΠΕΝΗΝΤΑ ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΑ 13 ΑΠΟ 40  ΒΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΞΕΝΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
1.13. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΙΣΤΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΩΣΤΕ ΚΑΘΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΘΕ ΝΕΟΤΕΡΙΣΜΟΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
1.14. Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΚΡΙΣΗ, ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑΣ «ΠΟΛΙΤΗΣ».
1.15. ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΘΕ ΒΑΘΜΙΔΑΣ. ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΨΙΣΤΟ. ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ. Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ. ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΡΤΙΟ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ, ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΥΣ ΜΑΣ ΝΟΜΟΥΣ ΓΙΝΟΜΕΝΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΑΥΤΩΝ. ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΠΡΟΤΑΣΣΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΥΠΕΡΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥΣ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΑΡΙΣΤΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΗΣΕ ΑΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ. Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΕΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΜΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ, ΘΙΓΕΙ, ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ ΙΘΑΓΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ. ΘΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ.

 ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ


.0 ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ – ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

14.1. ΠΑΓΙΑ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΙΡΗΝΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΟ.
14.2. Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΕΥΗΜΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΈΘΝΟΥΣ.
14.3. ΟΙ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΘΑ ΕΝΙΣΧΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΞΗΡΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΟΠΛΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΟΠΛΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΜΙΓΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ.
14.4. ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ, ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ. ΌΛΕΣ ΟΙ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΘΑ ΕΠΑΝΔΡΩΘΟΥΝ ΜΕ ΥΠΕΡΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΤΟΣΟ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.
14.5. ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΘΑ ΤΗΡΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΙΤΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΝΗ ΣΤΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ. ΘΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΥΨΗΛΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ.
14.6. ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΨΗΛΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΑΥΣΤΗΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ ΑΜΕΣΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΣΤΗ ΞΗΡΑ, ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ.
14.7. ΘΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΕΙ ΔΙΕΘΝΩΣ ΚΑΘΕ ΔΥΝΑΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΡΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ. ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕΛΙΔΑ 28 ΑΠΟ 40  ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΦΕΥΡΕΤΩΝ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΣΤΗΝ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ.
14.8. ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΔΙΑΡΡΟΗ ΤΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΑΥΤΩΝ ΕΦΕΥΡΕΣΕΩΝ ΠΡΟΣ ΞΕΝΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΕΝΤΡΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΣΣΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ.
14.9. ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ ΤΟΥΣ.
14.10. Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ, ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ, ΩΣΤΕ ΑΠΕΡΙΣΠΑΣΤΟΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.
14.11. Η ΓΝΩΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΚΑΙ ΩΣ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΤΕΡΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΠΛΙΤΕΣ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ.
14.12. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΨΙΣΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΟΣ, ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις