ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ?[TON ΑΔΩΝΗ]

   ΘΑΝΟΣ-ΝΤΟΚΟΣ


ΥΠΕΡΜΑΧΟΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΕΣΠΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ

Ο Θάνος Ντόκος του ΕΛΙΑΜΕΠ ανέλαβε σύμβουλος Εθνικής Ασφαλείας του πρωθυπουργού!!!

ΜΠΟΡΕΙ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΝΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ, ΟΠΩΣ Ο ΆΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΠΟΥ ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΘΗΚΕ ΤΟ ΕΛΙΑΜΕΠ

, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΟΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ΠΕΤΣΑ, ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΕΣΤΙ…ΕΛΙΑΜΕΠ

ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2019 Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΕΛΙΑΜΕΠ Κ ΘΑΝΟΣ ΝΤΟΚΟΣ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΣΤΙΣ 23 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΔΗΛΩΝΕΙ ΠΩΣ «Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΣΥΝΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΗ» ΠΡΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ.

 


Ο Κ. ΝΤΟΚΟΣ ΕΠΑΝΗΛΘΕ ΜΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΣΤΙΣ 3 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΠΩΣ «ΕΦΟΣΟΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΗ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΕΙ ΜΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΣΥΝΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΘΟΡΙΣΤΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΑ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΣΥΝΟΡΑ»ΈΓΙΝΑΝ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ Ο Κ.ΝΤΟΚΟΣ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΣΤΟ REAL FM ΔΗΛΩΣΕ ΠΩΣ Η ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΡΟΧΩΡΩΝΤΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΣΕ ΑΝΑΔΙΠΛΩΣΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ. ΑΝΤΙ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΟΜΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΗΚΕ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΙΑΜΕΠ ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ ΤΟ ΤΟΥΡΚΟΛΙΒΥΚΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΚΑΙ ΖΗΤΑΕΙ ΔΙΑΛΟΓΟ ΓΙΑ ΣΥΝΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ

ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΠΕΣΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΠΟΥ  ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Ο ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ  , 


 Ο Κ.ΘΑΝΟΣ ΝΤΟΚΟΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΥΠΕΡΜΑΧΟΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΕΣΠΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΝΟΜΑΣΙΑΣ ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ.

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ Ο ΠΑΤΡΙΔΕΜΠΟΡΑΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΞΕΠΟΥΛΟΥΣΕ ΜΕ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ ΟΠΩΣ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΥΛΟΥΣΕ ΝΑΝΟΓΙΛΕΚΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ, ΠΗΡΕ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΝ Κ.ΘΑΝΟ ΝΤΟΚΟ ΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ.

ΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΟΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΧΕΡΙ

ΘΑΝΟΣ ΝΤΟΚΟΣ ΣΤΙΣ 11 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2019 ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΕΛΙΑΜΕΠ ΗΤΑΝ ΔΙΑΠΥΡΣΙΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΕΣΠΩΝ, ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ : «ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ Η ΓΕΙΤΟΝΙΚΗ ΧΩΡΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ – ΕΜΕΙΣ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΡΕΣΠΩΝ»

ΧΑΜΟΣ ΜΕ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΕΛΙΑΜΕΠ ΣΤΟΝ ΣΚΑΪ  ΜΑΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΝΕΑ ΊΜΙΑ ΣΤΟ ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ


ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ… ΣΗΜΙΤΗ ΤΟΥ 2020, ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΒΓΗΚΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΓΥΡΑ Η ΥΠΟΧΩΡΗΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΛΙΑΜΕΠ, ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΟΖ

ΜΕ ΤΟ ORUC REIS ΝΑ ΚΟΒΕΙ ΒΟΛΤΕΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ, Ο ΣΚΑΪ ΜΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΤΟΥΡΚΟΣΗΡΙΑΛ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΤΗΛΕΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΠΟΥ ΕΔΙΝΕ ΒΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΥΝΘΗΚΗΣ ΤΗΣ ΛΩΖΑΝΗΣ ΚΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΠΡΟΚΟΠΗ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΦΟΡΑ, ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΕΛΙΑΜΕΠ ΣΤΑ ΠΑΝΕΛ.

ΤΟ 2018.  ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ ΜΕ ΑΙΧΜΕΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ, ΑΛΛΑ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ, ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ, ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΛΕΜΟΥ ΚΤΛ. ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΠΩΣ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΝΑ ΟΝΟΜΑΣΕΙ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΣ «ΚΑΠΟΙΑ ΧΩΡΑ» (“A CERTAIN COUNTRY”) ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ «ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΟΦΟΡΩΝ» (“GUNBOAT DIPLOMACY”). ΤΥΠΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΑΡΚΕΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣΟΥΝ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ…

ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ ΥΠΕΡΜΕΤΡΗ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ

ΤΟ ΞΑΦΝΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΜΕΡΙΔΟΣ ΤΗΣ ΕΓΧΩΡΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΖΩΝΗΣ (ΑΟΖΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟΥ (ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΕΠΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΕΡΟΝΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΡΟΑΣΠΙΖΕΙ ΖΩΤΙΚΑ ΕΘΝΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΥ ΜΙΑΣ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΔΥΣΚΟΛΗΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΩΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΜΕΣΟΓΕΙΟΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΚΠΛΗΣΣΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΣ ΤΩΝ ΙΣΧΥΡΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΩΝΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ Ο ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΦΥΛΛΙΔΟΣ ΑΥΤΗΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΣΤΟ ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΟ «ΝΗΣΙΩΤΙΚΟ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑ ΤΟΥ ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟΥ» ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ ΣΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΔΕΚΑΔΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΩΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΑΟΖ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΗΣΟ ΕΚΤΑΣΕΩΣ 12 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΩΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝΩΣΤΟΣΟΜΙΑ ΑΠΛΗ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟΝ ΧΑΡΤΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΝΗΣΙΩΤΙΚΟ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑ ΤΗΣ ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑΠΕΡΑΝ ΤΗΣ ΜΕΓΙΣΤΗΣΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ (ΡΩ), ΤΗΣ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗΣ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΩΝ ΒΡΑΧΟΝΗΣΙΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΜΕΓΙΣΤΗΣΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΝΗΣΟΙ ΚΑΡΑΒΟΛΑ (ΚΕΚΟΒΑ), ΑΛΙΜΕΝΤΑΡΙΑΔΑΣΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΒΡΑΧΟΝΗΣΙΔΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΙΤΑΛΟΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΤΟΥ 1932. ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΚΠΛΗΞΗ ΠΩΣ «ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΕΠΙ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ» ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΙΕΤΥΠΩΣΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΔΕΝ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΚΑΝ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΙΤΑΛΟΤΟΥΡΚΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΟΥ 1932 Η ΕΣΤΩ ΝΑ ΔΟΥΝ ΕΝΑ ΧΑΡΤΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΠΕΡΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΟΣ

Από τη Βικιπαίδεια

Η Ιταλοτουρκική σύμβαση του 1932 υπεγράφη στην Άγκυρα στις 4 Ιανουαρίου 1932 από τον ιταλό πληρεξούσιο πρέσβη Πομπέο Αλόιζι και τον τούρκο υπουργό εξωτερικών Τεβφίκ Ρουστού Αράς, διευθετώντας ένα κενό της Συνθήκης της Λωζάνης του 1923 που αφορούσε την κυριαρχία σε ένα αριθμό νησίδων και βραχονησίδων των Δωδεκανήσων και οριοθετώντας τα χωρικά ύδατα μεταξύ των ακτών της Ανατολίας και του Καστελλόριζου, που ήταν ιταλική επικράτεια από το 1921.

Μέσω της σύμβασης αυτής, τα νησάκια που βρίσκονταν μέσα στον κόλπο του λιμανιού του Καστελλόριζου, μαζί με τα νησιά Ρω και Στρογγύλη πιο μακριά, παρέμειναν μέρος των Ιταλικών Δωδεκανήσων, ενώ όλα τα άλλα νησάκια στη γύρω περιοχή δόθηκαν στην Τουρκία.

Επιπλέον, η ιταλική Κυβέρνηση αναγνώρισε την κυριαρχία της Τουρκίας στο νησάκι Αρκός, που βρίσκεται μπροστά από την πόλη της Αλικαρνασσού.

Σε ένα Προσάρτημα που υπεγράφη τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους, οι δύο χώρες συμφώνησαν να επεκτείνουν τη σύμβαση ώστε να οριοθετηθούν τα θαλάσσια σύνορα μεταξύ των ακτών της Ανατολίας και των υπόλοιπων ιταλικών Δωδεκανήσων. Αυτό έγινε με τον καθορισμό τριάντα πέντε σημείων που ισαπείχαν μεταξύ της ιταλικής και τουρκικής επικράτειας.

Το προσάρτημα αυτό επανήλθε στο προσκήνιο πολλά χρόνια αργότερα στο πλαίσιο της κρίσης στο Αιγαίο το 1996, μετά την κρίση των Ιμίων. Η τουρκική κυβέρνηση το απέρριψε ως νομικά άκυρο, με την αιτιολογία ότι δεν είχε κατατεθεί στην Κοινωνία των Εθνών στη Γενεύη. Αυτό, σύμφωνα με την τουρκική θέση, σημαίνει ότι η κυριαρχία σε έναν άγνωστο αριθμό μικρών νησίδων και βραχονησίδων στα Δωδεκάνησα παραμένει απροσδιόριστη και πρέπει να καθοριστεί με κάποια καινούργια σύμβαση. Αντίθετα, η ελληνική θέση υποστηρίζει την εγκυρότητα του προσαρτήματος αυτού. Πάντως το κύρος της ίδιας της σύμβασης, όσον αφορά την περιοχή του Αρκού και Καστελόριζου, δεν είναι υπό αμφισβήτηση.



ΣΗΜΕΙΩΣΗ:



ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΕΡΕΥΝΕΣ, ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
ΣΕΛΙΔΑ 4 από 40Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.Οι τέσσερεις βασικές ομάδες επιτροπών θα είναι:Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου


2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης

 των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και

 Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και

 τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής

 γεωστρατηγικής,
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

1.0 Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.

1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη

 διαχείριση δημόσιας περιουσίας,

 γεωστρατηγικών περιουσιών,

 συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης,

 διαχείρισης, κατασκευής),

1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ., του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.ΣΕΛΙΔΑ 6 από 40

1.2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ – ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ & ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ
1.2.1. Επιτροπή υπεύθυνη η οποία θα προβεί στον έλεγχο της βασικής δομής όλων των Υπουργείων ως προς την λειτουργία, τρόπος που λαμβάνονται και εκτελούνται καθώς και εποπτεύονται οι αποφάσεις, συμβάσεις, διαγωνισμοί, προμήθειες κ.ο.κ. ούτως ώστε να υπάρχει καθαρή εικόνα για όλα τα θέματα της διοίκησης και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από αυτές. Θα ετοιμαστούν και οι προϋπολογισμοί για την μεγιστοποίηση των αποδόσεων και την εύρυθμη λειτουργία αυτών.
1.2.2. Το ίδιο θα συμβεί και για όλα τα Περιφερειακά γραφεία, τις Νομαρχίες, και τις Δημοτικές αρχές.1.2.3. Επιτροπή ελέγχου δράσεων ξένων κέντρων στην Ελλάδα, συνεργάτες τους στον ελληνικό χώρο, ζημιές που προκληθήκαν, έργα που υλοποιήθηκαν κτλ1.2.4. Ειδικές επιτροπές οι οποίες θα ερευνήσουν όλες τις περιοχές της Ελλάδος και κάθε πτυχή και θα καταγράψουν τα πραγματικά σημερινά δεδομένα, τις σχετικές συμβάσεις με εξωτερικούς φορείς, διαχείριση και τις πραγματικές ανάγκες σε όλα τα επίπεδα.
Αυτό αφορά :
α) Εσωτερικών Λειτουργικών Αναγκών κάθε τμήματος της κυβερνητικής μηχανής,ε) Εξωτερικές διακρατικές σχέσεις και συμμαχίες, δράσεις τους μέσα στη χώρα, καθώς και οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζονται,β) Οικονομικές & Χρηματιστικές Ανάγκες για την εύρυθμη λειτουργία του Κράτους,γ) Άμυνα και ασφάλεια επίγεια, εναέρια, υπόγεια, διαθαλάσσια και δορυφορική, συμβάσεις, προδιαγραφές, λειτουργία, ασφάλεια,δ) Ναυτιλία,ε) Δομή οικονομίας,στ) Παιδεία, Βιβλία, Ελληνική Γλώσσα,ζ) Πολιτισμός & Αθλητισμός,1. Ενδελεχής έλεγχος όλων όσων εργάστηκαν στο Υπουργείο Πολιτισμού ως πολιτικοί και ως διοικητικοί,2. Έλεγχος όλων των συμβάσεων για τα έργα και τις εκδηλώσεις του ΥπουργείουΣΕΛΙΔΑ 7 από 403. Έλεγχος των συμβάσεων με Κράτη, οργανισμούς, πανεπιστήμια, αλλοδαπές αρχαιολογικές υπηρεσίες ή άλλους, όπου θα γίνει πλήρης έλεγχος των ανασκαφών, το που βρίσκονται σήμερα τα ευρήματα, τις συμφωνίες που έγιναν γύρω από αυτά, η μέχρι σήμερα εκμετάλλευσή τους, για όλες τις ανασκαφές που έχουν γίνει έως σήμερα,4. Έλεγχος των ευρημάτων από τις ανασκαφές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα και την κατάληξη τους,5. Θα γίνει έλεγχος όλων των σημείων αποθήκευσης των ευρημάτων από ανασκαφές κυρίως αυτών των Μουσείων,6. Θα συσταθεί επιτροπή ελέγχου με εμπειρογνώμονες αρχαιολόγους και με εισαγγελική παρουσία για τον καταλογισμό ευθυνών σε όσους κακοποίησαν και ασέλγησαν σε βάρος της κληρονομιάς του Έθνους μας,η) Υγεία, Φαρμακοβιομηχανία,θ) Εργασία & Κοινωνικές ασφαλίσεις,ι) Γεωργία, Κτηνοτροφία, Τροφική αλυσίδα,κ) Εμπόριο, βιομηχανίες και βιοτεχνίες,λ) Χωροταξία, Περιβάλλον, Πολεοδομία, Κτηματολόγιο,μ) Επίγειες, Θαλάσσιες και Εναέριες Μεταφορές, Δίκτυα και Δρόμοι, Γέφυρες, Ακτοπλοϊκά, Αεροδιάδρομοι κτλ,
ν) Καταγραφή και χαρτογράφηση του Ορυκτού Πλούτου, Γαιανθράκων, Κρυστάλλων και σπάνιων γαιών καθώς και των σεισμογενών περιοχών, γεωλογικών φυσικών φαινομένων, παρακολούθηση, συμβάσεις κ.ο.κ. ,
ξ) Καταγραφή και χαρτογράφηση όλων των γνωστών ή άγνωστων τεχνολογιών, ενεργειακών πεδίων, αρχαιολογικών χώρων,
ο) Παιδεία, υπάρχουσα δομή, σχολική ύλη, μέσα εκπαίδευσης, αναλφάβητος πληθυσμός κτλ,π) Τύπος, Επικοινωνία & Διαδίκτυο, άδειες, λειτουργία, περιορισμοί κτλ,ρ) Δορυφόροι όλων των μορφών, συμβάσεις με τρίτους, λειτουργία, έλεγχος, πρόσβαση, ΣΕΛΙΔΑ 8 από 40σ) Νερό, Ρεύμα, Ενεργειακά αποθέματα, Δίκτυα μεταφοράς, Αποθήκευση, Διαχείριση κτλ,τ) Εντοπισμός κάθε αρχαίου ελληνικού περιουσιακού στοιχείου (Αγάλματα, Ναών, Συγγραμμάτων κτλ), η μέχρι τώρα χρήση που έγινε από τρίτους, εντοπισμός κάθε βιβλίου ελληνικής γραμματείας κ.ο.κ.,υ) Δάση, βιότοποι, υγρότοποι, πυρασφάλεια κ.ο.κ.,φ) Απόβλητα, χωματερές, ανακυκλώσιμο υλικό, Λύματα, Αποχετευτικό κτλ,χ) Λεπτομερείς ναυτική Χαρτογράφηση για Λιμάνια, μαρίνες, ποτάμια, λίμνες κτλ,
1.4.1. Κοινοβουλευτική ομάδα που να μελετήσει και θα προτείνει διορθωτικές παρεμβάσεις στο Σύνταγμα που θα εξασφαλίζει τον Έλληνα Πολίτη και που θα καθιερώνει την Ελλήνων Πολιτεία η οποία θα βασίζεται στα Ελλάνια Πρωτόκολλα που διέπονται από τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς νόμους,
1.4.2. Επιτροπή Πολιτειακής Ανασυγκρότησης για εφαρμογή του Πολιτειακού Κώδικα.
1.4.3. Για ότι αφορά στους Δήμους της χώρας, πέραν των πιο πάνω, θα συσταθεί,
1.4.3.1. Επιτροπή ελέγχου δημοτολογίου με σύγκριση ληξιαρχικών πράξεων γέννησης και αποδεικτικό εγγυτέρων συγγενών,1.4.3.2. Διαχειριστικός οικονομικός έλεγχος αμοιβών, συμβάσεων, αναθέσεων.1.3. ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΩΝ
1.3.1. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την Ίδρυση καθαρά Εθνικού Ελληνικού Πιστωτικού Ιδρύματος.
1.3.2. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την εξαγορά όλων των κόκκινων δανείων που υπάρχουν στις Τράπεζες σήμερα από το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας. Με αυτό τον τρόπο θα κεφαλαιοποιηθούν οι τόκοι στο αρχικό κεφάλαιο μέσου του πιστωτικού Ιδρύματος της Πολιτείας. Το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας μετά τον έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί στα Πιστωτικά ιδρύματα της χώρας μας, ή θα τα διαγράψει ή θα κάνει Κεφαλαιοποίηση του δανείου (αρχικό κεφάλαιο + τόκοι μέχρι την ημ/νια εξαγοράς) ανάλογα με την περίπτωση και θα ΣΕΛΙΔΑ 9 από 40  δοθεί η δυνατότητα στους υπόχρεους να το εξοφλήσουν μακροχρόνια (π.χ. 30 έτη) με μηδενική επιβάρυνση τόκων. Όλο το ανωτέρω εγχείρημα πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.3. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών των Ελλήνων προς το δημόσιο ταμείο. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.4. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού Συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.1.3.5. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ακύρωσης μνημονίων και δανειακών συμβάσεων.1.3.6. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ελέγχου για διαπλοκή και πελατειακών σχέσεων όλων των συμβάσεων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και κρατών ή ιδιωτών.
1.3.7. Επιτροπή κατάρτισης νομοσχεδίων και θεσμοθέτηση όρων και προϋποθέσεων για την υλοποίηση όλων των έργων που περιγράφονται πιο πάνω και βάσει των μελετών που θα έχουν εγκριθεί από το Κοινοβούλιο βάσει του προηγούμενου άρθρου.
* οι επιτροπές κατάρτισης Νομοσχεδίων πρέπει εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών να έχουν καταρτίσει και καταθέσει το Νομοσχέδιο.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις