Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ!!!

 

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ

 ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ


Η ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΌΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΗ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΥΠΕΡΒΑΡΩΝ ΚΑΙ ΠΑΧΥΣΑΡΚΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ. ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΜΙΛΑΝΕ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ, ΑΦΟΥ ΤΟ 2010 Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΥΠΕΡΒΑΡΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, ΚΑΤΩ ΤΩΝ 5 ΕΤΩΝ ΕΦΤΑΣΕ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΑ 43.000.000 ΠΑΙΔΙΑ. ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΥΠΕΡΒΑΡΑ ΠΑΙΔΙΑ; ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΥΠΕΡΒΑΡΑ;

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΤΑ

 ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑΣ

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ:

·        Η ΜΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΡΩΙΝΟΥ

·        Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΑΠΟ ΔΥΟ ΠΟΤΗΡΙΩΝ ΚΑΠΟΙΟΥ ΓΛΥΚΟΥ ΑΦΕΨΗΜΑΤΟΣ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ

·        ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΩΡΑ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ

·        Η ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΔΥΟ ΩΡΕΣ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ


ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΧΩΡΙΣΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ, ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΣΟΣΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑΣ.

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ, ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:

·        Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΟΛΛΩΝ ΓΛΥΚΩΝ

·        Η ΣΥΧΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΦΑΓΗΤΟΥ ΑΠ’ΕΞΩ

·        Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΡΙΔΩΝ ΣΤΑ ΤΑΧΥΦΑΓΕΙΑ

·        ΤΑ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ

ΠΩΣ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ;

ΑΣ ΕΣΤΙΑΣΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΣΤΟΝ ΡΟΛΟ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ. ΜΕΣΩ ΠΟΙΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑΣ;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

ΌΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ, ΟΤΑΝ ΕΛΘΕΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΥΤΟ, ΑΝ ΣΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΝΤΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΛΟΥΣΙΑ ΣΕ ΛΙΠΟΣ ΚΑΙ ΖΑΧΑΡΗ.


ΛΙΓΟΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ


ΈΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ «ΚΛΕΒΕΙ» ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. ΑΝΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΕΞΩ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΜΟΡΦΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ, ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΚΛΕΙΣΜΕΝΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΦΑΓΗΤΟΥ

ΤΟ ΠΙΟ ΒΛΑΒΕΡΟ ΟΜΩΣ ΑΠ’ΟΛΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΦΑΓΗΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ, ΔΙΟΤΙ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥ ΦΑΓΗΤΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΑΝ ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΝΟΙΧΤΗ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ. ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΔΥΟ ΛΟΓΟΥΣ. ΑΦΕΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΙΔΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΕΣΜΟ, ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΜΕ ΦΑΓΗΤΟ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΟΡΤΑΣΕΙ, ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΜΙΑ ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΝΟΙΑ ΠΕΙΝΑΣ.

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΕ ΑΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙΑ

Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΒΕΒΑΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΔΡΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ, ΑΦΟΥ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΩΡΕΣ ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ, ΕΝΩ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ, Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΩΡΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΝ ΠΙΟ ΚΑΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΡΟΦΙΜΑ ΟΤΑΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ, ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΠΙΡΡΕΠΗ ΣΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΟΥΝ ΚΡΕΑΣ, ΛΙΠΑΡΑ ΚΑΙ ΖΑΧΑΡΩΔΗ ΦΑΓΗΤΑ.

ΚΑΤΑΛΗΓΟΝΤΑΣ

ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ, ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑ Η ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΙΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΥΠΕΡΒΑΡΟ Η ΠΑΧΥΣΑΡΚΟ. ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΚΛΕΙΣΤΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΓΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΕΝΘΑΡΡΥΝΟΝΤΑΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΕΞΩ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ, ΠΑΡΑ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΚΛΕΙΣΜΕΝΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΟΗΘΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ. ΤΕΛΟΣ, ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΝΕ ΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΝΑ ΙΣΧΥΡΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ - ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΑΠΛΩΣ ΝΑ ΣΥΣΤΗΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ, ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΡΑΞΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΩΦΕΛΙΜΟ ΓΙΑ ΑΥΤΑ. ΔΗΜΗΤΡΑΣ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΤΗΣ

ΣΗΜΕΙΩΣΗ :


ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΚΑΙ Ο ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΔΙΚΑΙΩΣ ΘΕΩΡΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟ ΑΞΟΝΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΥΡΙΑΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ,ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΓΙΕΣ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ 

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΧΩΡΟΣ ΟΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΘΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΑΠΛΩΣ ΓΡΑΜΜΑΤΑ,ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΣΚΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ

ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΤΡΕΦΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΕΚΕΙ ΜΕ ΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΣΠΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΥΒΡΙΔΙΚΟΥΣ,ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΤΡΟΦΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ

,ΑΣ ΡΙΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΕΩΡΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΩΣ ΤΟΝ ΚΡΙΣΙΜΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ Η ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΔΟΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ.
Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ. ΤΟ ΚΤΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΩΣ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΜΑΣ.
ΣΕΛΙΔΑ 11 ΑΠΟ 40
1.1. ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΚΚΟΛΑΠΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΕΝΕΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ, ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΞΙΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ.
1.2. ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΑΠΑΙΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΘΕΑΤΡΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΣΑΝ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΑΘΛΟΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ. ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ, ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΚΛΠ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΦΟΣΟΝ ΘΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΘΛΗΜΑ ΕΧΕΙ ΤΑΛΕΝΤΟ, ΕΦΕΣΗ Η ΑΡΕΣΚΕΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΑΣΚΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟΥ.
1.3. ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΕΙ ΤΟΝ ΠΛΗΡΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΘΛΗΜΑ. ΈΤΣΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΕΠΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΓΥΜΝΑΖΟΝΤΑΙ.
1.4. ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΙΣ ΠΙΟ ΑΡΤΙΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΕΜΦΥΤΩΝ ΤΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΚΑΛΑΙΣΘΗΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ. ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΜΟΥΣΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΑΡΕΣΚΕΤΑΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΦΩΝΗΤΙΚΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ.
1.5. ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ, ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΛΑΙΣΘΗΣΙΑΣ ΟΠΩΣ ΘΕΑΤΡΟ, ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, ΓΛΥΠΤΙΚΗ, ΑΓΓΕΙΟΠΛΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΑΣ.
1.6. ΤΟ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ, ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ, ΕΚΓΥΜΝΑΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ- ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ, ΜΟΝΟ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ .
1.7. ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ, ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΦΕΣΗ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ 12 ΑΠΟ 40  ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΦΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΕΝΤΑΣΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΙΔΕΩΝ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΛΛΟΤΡΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΈΘΝΟΣ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΟΜΑΔΕΣ (ΣΤΟΕΣ, ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΜΑΣΟΝΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ, ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΚΛΠ).
1.8. ΑΥΤΟ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΓΚΛΩΒΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΤΟ ΥΠΑΡΚΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ. Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΤΗΣ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗΣ (ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ) ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ. ΤΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΑΡΚΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΡΟΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΕΛΙΓΜΕΝΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΙΚΗ ΜΑΣ ΜΝΗΜΗ.
1.9. ΘΑ ΕΝΙΣΧΥΕΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΚΡΙΣΗ ΓΙΑΤΙ 
Ο ΑΥΡΙΑΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΕΧΕΙ «ΚΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ» ΣΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ (ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ).
1.10. ΜΕΓΑΛΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΗΝ 
ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΒΑΣΗ.
1.11. Η ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΘΕ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΜΑΣ. ΘΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΘΕΪΚΗ ΜΑΣ ΓΛΩΣΣΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ.
1.12. ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΟΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΠΕΝΗΝΤΑ ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΑ 13 ΑΠΟ 40  ΒΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΞΕΝΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
1.13. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΙΣΤΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΩΣΤΕ ΚΑΘΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ 
ΚΑΘΕ ΝΕΟΤΕΡΙΣΜΟΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
1.14. Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΚΡΙΣΗ, ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑΣ «ΠΟΛΙΤΗΣ».
1.15. ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΘΕ ΒΑΘΜΙΔΑΣ. ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΨΙΣΤΟ. ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ. Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ. ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΡΤΙΟ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ, ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΥΣ ΜΑΣ ΝΟΜΟΥΣ ΓΙΝΟΜΕΝΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΑΥΤΩΝ. ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΠΡΟΤΑΣΣΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΥΠΕΡΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥΣ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΑΡΙΣΤΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΗΣΕ ΑΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ. Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΕΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΜΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ, ΘΙΓΕΙ, ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ ΙΘΑΓΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ. ΘΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ.





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις