ΧΡΗΣΗ ΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΑΜΠΛΕΤ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΛΟΓΟΙ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ
ΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΑΜΠΛΕΤ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΥΛΑΞΗ
ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ.
ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟΥΣ
ΠΙΘΑΝΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΕΞΕΔΩΣΕ
ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ ΝΕΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΣΥΝΙΣΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΕ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΤΩ ΤΟΥ 1 ΕΤΟΥΣ. ΌΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ 1
ΕΩΣ 4 ΕΤΩΝ, ΣΥΝΙΣΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΕΡΒΑΙΝΟΥΝ ΤΗΝ 1 ΩΡΑ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ.
ΩΣΤΟΣΟ Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΣΥΝΙΣΤΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ
ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 1 ΩΡΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΕΩΣ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ 5 ΕΤΩΝ, ΕΝΩ
ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ ΣΥΝΙΣΤΑ Η ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΝΑ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΚΑΛΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ.
ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΕΞΑΛΛΟΥ, ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ
ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ ΕΩΣ ΤΟ ΠΟΛΥ 2 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ - ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ
ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ.
«ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΟΦΘΑΛΜΟΛΟΓΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ, ΟΠΩΣ Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΟΦΘΑΛΜΟΛΟΓΙΑΣ,
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΚΔΩΣΕΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΡΙΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΟΡΑΣΗ. ΑΥΤΟ
ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Η ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ
ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΗΝ ΟΦΘΑΛΜΟΛΟΓΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ», ΛΕΕΙ Ο
ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ-ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΟΣ ΔΡ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ-Ι. ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ, MD, ΙΔΡΥΤΗΣ ΚΑΙ
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΟΦΘΑΛΜΟΛΟΓΙΑΣ LASERVISION, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ
ΟΦΘΑΛΜΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΝΕΑΣ ΥΟΡΚΗΣ, NYU MEDICAL SCHOOL.
ΌΠΩΣ ΕΞΗΓΕΙ, ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΤΑΜΠΛΕΤ ΚΑΙ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΚΡΑΤΟΥΝ ΤΑ
ΠΑΙΔΙΑ ΚΛΕΙΣΜΕΝΑ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ. «Η ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΦΩΣ ΕΧΕΙ ΖΩΤΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΓΙΑ
ΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ», ΕΞΗΓΕΙ. «ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΗΣ ΜΥΩΠΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ
ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΤΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕΤΑ ΤΟ 1970 ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΕΩΣ ΕΝΑ ΒΑΘΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ
ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΚΛΕΙΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ
ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΙΚΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΑ
ΜΑΤΙΑ. ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΛΕΤΗ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΠΕΡΥΣΙ ΣΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
OPHTHALMOLOGY ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΥΤΕΣ ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ
ΜΥΩΠΙΑΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. Η ΙΔΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΕΔΕΙΞΕ ΠΩΣ ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΩΡΕΣ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ
ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΥΠΑΙΘΡΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΝΗΠΙΑΚΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΠΑΙΔΙΚΗ
ΗΛΙΚΙΑ, ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΕΤΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΜΥΩΠΙΑΣ. ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ,
ΑΝΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ Η ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ
ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΞΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥΣ».
ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ, ΟΜΩΣ, ΤΟ ΠΟΛΥΩΡΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΟΘΟΝΗ
ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΗ ΜΥΩΠΙΑ; ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΗ ΑΙΤΙΑ, ΑΛΛΑ
ΠΟΛΛΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ ΕΚΘΕΣΗ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ
ΥΠΕΡΙΩΔΗ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ ΣΕ ΕΝΑ
ΚΟΝΤΙΝΟ ΣΗΜΕΙΟ.
ΈΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΘΗΛΩΝΟΝΤΑΙ
ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΙΣ ΟΘΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΠΩΣΗ. «Η ΚΟΠΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ
ΜΕΣΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ», ΛΕΕΙ Ο ΔΡ. ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ. «ΌΤΑΝ ΚΟΙΤΑΖΕΙ
ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΜΙΑ ΟΘΟΝΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ,
ΟΠΩΣ Η ΞΗΡΟΦΘΑΛΜΙΑ, Ο ΚΝΗΣΜΟΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ, Η ΘΟΛΗ ΟΡΑΣΗ ΚΑΙ Ο ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΣ. ΤΑ
ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΟΝΙΜΗ ΒΛΑΒΗ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ,
ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΑΡΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ
ΠΑΣΧΟΝΤΟΣ».
Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΩΝ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΟ ΟΤΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΤΑΠΟΝΟΥΝΤΑΙ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΗ ΕΣΤΙΑΣΗ ΣΕ ΚΟΝΤΙΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΥΧΝΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΑ,
ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΟΙΤΑ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΚΑΠΟΥ ΜΑΚΡΙΑ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΧΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ
ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΟΤΑΝ ΑΠΟΡΡΟΦΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ Η ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ.
Η ΚΟΠΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΝΟΤΕΡΗ ΟΤΑΝ Ο ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ
ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ, ΚΑΤΑΠΟΝΩΝΤΑΣ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ.
Η ΠΟΛΥΩΡΗ ΕΝΑΤΕΝΙΣΗ ΤΗΣ ΟΘΟΝΗΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΞΗΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΡΕΘΙΣΜΟ ΤΩΝ
ΜΑΤΙΩΝ. ΑΥΤΟ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΟ ΟΤΙ ΑΣΥΝΑΙΣΘΗΤΑ ΒΛΕΦΑΡΙΖΟΥΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΟΤΑΝ
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΟΘΟΝΗ - ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ
ΜΕΓΑΛΟΥΣ. ΩΣΤΟΣΟ Η ΞΗΡΟΦΘΑΛΜΙΑ ΚΑΙ Ο ΕΡΕΘΙΣΜΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΓΙΑ
ΟΣΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ
ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΑ ΕΝΗΛΙΚΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ.
ΚΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΤΑΝΑΝ ΟΛ’ ΑΥΤΑ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΜΕ
ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΤΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ,
ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΝΤΙΝΑ ΣΤΑ ΜΑΚΡΙΝΑ
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΡΟΔΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΑΦΟΥ ΤΑ ΜΑΤΙΑ
ΑΝΑΚΤΟΥΝ ΤΗΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ Η ΤΟ ΠΟΛΥ ΣΕ ΛΙΓΕΣ
ΗΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΚΟΝΤΙΝΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ.
ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ?
Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΤΕ ΑΠ’ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ,
ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ. ΝΑ ΤΙ ΣΥΝΙΣΤΑ Ο ΔΡ. ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ.
* ΔΙΔΑΞΤΕ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ 20-6-20: ΚΑΘΕ 20 ΛΕΠΤΑ, ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ ΕΝΑ
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 6 ΜΕΤΡΩΝ (Η ΒΗΜΑΤΩΝ) ΓΙΑ 20
ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ.
* ΝΑ ΒΑΖΕΤΕ ΤΟ ΞΥΠΝΗΤΗΡΙ ΝΑ ΚΤΥΠΑ ΚΑΘΕ 20 ΛΕΠΤΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ
ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΜΑΚΡΙΑ.
* ΔΙΔΑΞΤΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ Η ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΕΝΑ
E-ΒΙΒΛΙΟ, ΝΑ ΣΗΚΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΑΜΕΣΩΣ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΜΙΑ ΠΙΣΤΑ Η ΕΝΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 20 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ.
* ΣΤΑ E-ΒΙΒΛΙΑ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ «BOOKMARK» ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΕΦΑΛΑΙΟ,
ΩΣΤΕ ΝΑ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ.
* ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΤΑΜΠΛΕΤ, ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ Η ΤΟ ΛΑΠΤΟΠ ΣΕ
ΥΠΑΙΘΡΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΗΛΙΟ ΟΥΤΕ ΣΕ ΠΟΛΥ ΦΩΤΕΙΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ, ΔΙΟΤΙ Η
ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ.
* ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΤΕ ΤΗ ΦΩΤΕΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΤΗΣ ΟΘΟΝΗΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ
ΑΝΕΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ.
* ΒΕΒΑΙΩΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΟ ΤΑΜΠΛΕΤ, ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ Η ΤΟ ΛΑΠΤΟΠ ΣΕ
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 45 ΕΩΣ 60 ΕΚΑΤΟΣΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ.
* ΝΑ ΤΟΥ ΘΥΜΙΖΕΤΕ ΝΑ ΒΛΕΦΑΡΙΖΕΙ ΣΥΧΝΑ ΟΤΑΝ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ.
* ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ, ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΥΝΔΕΕΤΕ ΤΟ ΤΑΜΠΛΕΤ Η ΤΟ
ΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΑΥΤΗΝ, ΩΣΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΝΟΣΩ ΘΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ
ΑΥΤΑ. ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΜΑΚΡΙΝΗ ΟΡΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ
ΚΟΝΤΙΝΗ.
* ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ, ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΤΗΝ 1 Η ΤΙΣ 2 ΩΡΕΣ
ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΕΣΟΝ, ΝΑ ΤΟΥ ΘΥΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΕΞΩ ΓΙΑ
ΠΑΙΧΝΙΔΙ.
* ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ, ΤΕΛΟΣ, ΟΤΙ Η ΠΟΛΥΩΡΗ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ, ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΣΥΝΕΧΕΣ ΣΚΥΨΙΜΟ ΚΑΙ ΜΑΖΕΜΑ ΤΗΣ ΠΛΑΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΔΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΚΥΦΩΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΧΕΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΙΔΕΙΝΩΝΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ,ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΜΗΝΕΣ ΤΩΡΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΣΩ Η/Υ
ΑΡΑ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΄΄ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΄΄ΩΡΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ,ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ,ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ Ο Η\Υ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ.ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ
ΠΑΙΔΕΙΑ
Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΕΩΡΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΩΣ
ΤΟΝ ΚΡΙΣΙΜΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ Η ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΔΟΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ
ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ.
Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ. ΤΟ ΚΤΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ
ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΩΣ ΚΑΘΗΚΟΝ
ΤΗΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΜΑΣ.
ΣΕΛΙΔΑ 11 ΑΠΟ 40
1.1. ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΚΚΟΛΑΠΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΕΝΕΩΝ ΚΑΙ ΘΑ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ,
ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΞΙΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ
ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ.
1.2. ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ
ΚΑΝΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ
ΑΠΑΙΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΘΕΑΤΡΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΣΑΝ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ. ΑΥΤΟ
ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ
ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΘΕ
ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΑΘΛΟΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ
ΑΘΛΗΜΑΤΑ. ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ, ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΚΛΠ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΞΗΣ ΣΤΗΝ
ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΦΟΣΟΝ ΘΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΕ ΤΑ
ΣΧΟΛΕΙΑ. ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΘΛΗΜΑ ΕΧΕΙ ΤΑΛΕΝΤΟ, ΕΦΕΣΗ Η ΑΡΕΣΚΕΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ ΘΑ
ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΑΣΚΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟΥ.
1.3. ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ
ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΕΙ ΤΟΝ ΠΛΗΡΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ
ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΘΛΗΜΑ. ΈΤΣΙ ΘΑ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ
ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΕΠΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΓΥΜΝΑΖΟΝΤΑΙ.
1.4. ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΙΣ ΠΙΟ ΑΡΤΙΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΕΜΦΥΤΩΝ ΤΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ
ΚΑΛΑΙΣΘΗΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ. ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΜΟΥΣΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ
ΑΡΕΣΚΕΤΑΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΦΩΝΗΤΙΚΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ.
1.5. ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ,
ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΛΑΙΣΘΗΣΙΑΣ ΟΠΩΣ ΘΕΑΤΡΟ, ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, ΓΛΥΠΤΙΚΗ, ΑΓΓΕΙΟΠΛΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ
ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΑΣ.
1.6. ΤΟ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ ΘΑ
ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ, ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ,
ΕΚΓΥΜΝΑΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ- ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ, ΜΟΝΟ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ .
1.7. ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ, ΤΗΝ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΦΕΣΗ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ
ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΗΝ
ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ 12 ΑΠΟ 40 ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΦΕΣΗ ΜΕ
ΤΟ ΝΑ ΕΝΤΑΣΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ
ΙΔΕΩΝ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΠΟΥ
ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΛΛΟΤΡΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΈΘΝΟΣ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΟΜΑΔΕΣ (ΣΤΟΕΣ, ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΜΑΣΟΝΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ
ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ, ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΚΛΠ).
1.8. ΑΥΤΟ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ
ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΓΚΛΩΒΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ
ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΤΟ ΥΠΑΡΚΤΟ
ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ. Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΙ
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΤΗΣ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗΣ (ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ
ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ
ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ) ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ
ΓΗ. ΤΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ
ΥΠΑΡΚΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΡΟΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ
ΑΝΕΛΙΓΜΕΝΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΙΚΗ ΜΑΣ ΜΝΗΜΗ.
1.9. ΘΑ ΕΝΙΣΧΥΕΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ
ΓΙΑ ΚΡΙΣΗ ΓΙΑΤΙ Ο
ΑΥΡΙΑΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΕΧΕΙ «ΚΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ» ΣΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ
ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙ
ΟΧΙ (ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ
ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ).
1.10. ΜΕΓΑΛΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΒΑΣΗ.
1.11. Η ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΘΕ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥ Ο
ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
ΜΑΣ. ΘΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΘΕΪΚΗ ΜΑΣ ΓΛΩΣΣΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ
ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ.
1.12. ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ
ΣΧΟΛΕΣ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ
ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΟΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ
ΑΛΗΘΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΠΕΝΗΝΤΑ ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ
ΟΥΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΑ
13 ΑΠΟ 40 ΒΛΑΒΕΣ
ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΞΕΝΟΥΝ,
ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
1.13. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΙΣΤΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΩΣΤΕ ΚΑΘΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΘΕ ΝΕΟΤΕΡΙΣΜΟΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ
ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
1.14. Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΚΡΙΣΗ, ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ
ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑΣ «ΠΟΛΙΤΗΣ».
1.15. ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ
ΣΗΜΑΣΙΑ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΘΕ ΒΑΘΜΙΔΑΣ. ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ
ΕΙΝΑΙ ΥΨΙΣΤΟ. ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ
ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ. Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ
ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ. ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ
ΑΡΤΙΟ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ, ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ
ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΥΣ ΜΑΣ ΝΟΜΟΥΣ ΓΙΝΟΜΕΝΟΙ ΟΙ
ΙΔΙΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΑΥΤΩΝ. ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΠΡΟΤΑΣΣΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΥΠΕΡΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥΣ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΤΟΥΣ
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΑΡΙΣΤΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΗΣΕ ΑΞΙΟΥΣ
ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ. Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ
ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ
ΙΚΑΝΟΤΗΤΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΕΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΟΥ
ΑΞΙΑΚΟΥ ΜΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ, ΘΙΓΕΙ, ΜΕΙΩΝΕΙ
ΤΗΝ ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ ΙΘΑΓΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ. ΘΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ
ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου