ΑΝΘΡΩΠΟΜΟΡΦΟΙ ΚΑΙ ΖΩΟΜΟΡΦΟΙ ΧΑΡΤΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΚΩΜΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΕΞΙΣΤΟΡΟΥΝ:

 

ΑΝΘΡΩΠΟΜΟΡΦΟΙ ΚΑΙ ΖΩΟΜΟΡΦΟΙ ΧΑΡΤΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΚΩΜΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΕΞΙΣΤΟΡΟΥΝ :

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΜΟΡΦΟΙ ΧΑΡΤΕΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟΙ ΧΑΡΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ-ΣΥΜΒΟΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΒΑΣΙΛΕΙΣ ΚΑΙ ΜΥΘΟΥΣ, ΥΠΗΡΞΑΝ ΤΡΟΜΕΡΑ ΔΙΑΔΕΔΟΜΕΝΟΙ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΑΠΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 20ΟΥ ΑΙΩΝΑ.

 ΣΕ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΜΜΕ ΚΑΙ Η ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΗΤΑΝ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΟΙ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΑΝ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΕΟΝ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΜΕΣΑ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ, ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΑΤΙΡΑΣ. TO ΕΙΔΟΣ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ ΣΤΟ ΑΝΑΛΟΓΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑΣ, ΕΝΩ ΣΑΦΩΣ ΑΠΕΧΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΑ. 

ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΟΙ ΣΑΤΙΡΙΚΟΙ ΧΑΡΤΕΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΜΕΛΕΤΗΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ, ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ Η ΑΞΙΑ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΗΜΑΣΙΑ, ΣΤΗ ΣΠΑΝΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΟ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ. 

ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ, ΟΜΩΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΧΑΡΤΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΠΗΓΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ, ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΕΚΦΑΝΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΚΑΙ ΚΡΑΤΩΝ. ΤΟ ΚΩΜΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΣΤΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ ΕΙΧΕ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑΝΗ ΕΠΟΧΗ (1714-1830) ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ, ΚΑΘΩΣ ΗΤΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΗ Η ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΑΤΙΡΑ. 

ΑΝΘΡΩΠΟΜΟΡΦΟΙ ΚΑΙ ΖΩΟΜΟΡΦΟΙ ΧΑΡΤΕΣ

 ΠΟΥ ΜΕ ΚΩΜΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΕΞΙΣΤΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΤΑΝΑΚΛΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΕΟΡΤΙΑ 

ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ, 

ΤΗΝ ΕΚΒΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΧΩΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ 

ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ, ΑΠΟ ΤΟ 1914 ΕΩΣ ΤΟ 1918, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ.

ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΔΙΔΑΞΑΝΤΕΣ, Ο ROBERT DIGHTON (1752-1814) ΣΧΕΔΙΑΣΕ ΤΟ 1793 ΣΕΙΡΑ ΟΞΥΓΡΑΦΙΩΝ ΥΠΟ ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΤΙΤΛΟ «GEOGRAPHY BEWITCHED» («ΜΑΓΕΜΕΝΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ»), Η ΟΠΟΙΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕ ΧΑΡΤΕΣ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ, ΤΗΣ ΣΚΩΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΡΛΑΝΔΙΑΣ, ΕΝΩ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΤΟΥ, Ο JAMES GILLRAY (1756-1815), ΕΞΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΧΑΡΤΗ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ Γ' ΠΟΥ ΩΣ ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΑΦΟΔΕΥΕΙ ΣΜΗΝΗ ΚΑΝΟΝΙΟΦΟΡΩΝ ΣΤΙΣ ΑΚΤΕΣ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ. 


THE FRENCH INVASION; OR JOHN BULL BOMBARDING THE BUM-BOATS. ΤΟΥ JAMES GILLRAY, ΕΚΔΟΣΗ HANNAH HUMPHREY, ΛΟΝΔΙΝΟ 1793. ΕΠΙΧΡΩΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΟΞΥΓΡΑΦΙΑ. Η ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ Η Ο ΤΖΟΝ ΜΠΟΥΛ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΕΙ ΒΑΡΚΟΥΛΕΣ. Ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ Γ΄ ΩΣ ΤΖΟΝ ΜΠΟΥΛ ΔΙΑΣΧΙΖΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΣ ΑΛΜΑ ΤΗ ΜΑΓΧΗ ΕΝΩ ΑΦΟΔΕΥΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΝΟΣ ΣΤΟΛΙΣΚΟΥ ΠΟΥ ΑΠΟΠΛΕΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΑΚΤΗ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ. Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΣΑΤΙΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΠΕΙΛΗ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΕΙΣΒΟΛΗΣ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ, ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗ ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1789. Ο JAMES GILLRAY ΥΠΗΡΞΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΛΕΟΝ ΔΙΑΣΗΜΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΑΝ ΣΑΤΙΡΙΚΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ.

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΦΟΡΤΙΣΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΜΙΣΟΥ ΤΟΥ 19ΟΥ ΑΙ. ΟΙ ΧΑΡΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΚΜΗ. 

ΤΟ 1877, ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΡΩΣΟΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ, Ο FRED W. ROSE ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΗ ΡΩΣΙΑ ΩΣ ΕΝΑ ΓΙΓΑΝΤΙΟ ΧΤΑΠΟΔΙ ΠΟΥ ΑΠΛΩΝΕΙ ΤΑ ΠΛΟΚΑΜΙΑ ΤΟΥ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗ.

 ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΙΒΟ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΣΕ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΤΙΘΕΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ «ΣΑΤΙΡΙΚΟΙ ΧΑΡΤΕΣ: ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ». 

Η ΕΚΘΕΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ 70 ΣΑΤΙΡΙΚΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ Ν. ΣΟΥΚΑΚΟΥ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙ ΕΝΑΝ ΑΞΙΟΘΑΥΜΑΣΤΟ ΑΡΙΘΜΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΠΑΝΙΩΝ ΧΑΡΤΩΝ ΚΩΜΙΚΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΠΟΥ ΧΡΟΝΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 19ΟΥ ΑΙ. ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ 20ΟΥ ΚΑΙ ΦΩΤΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΛΕΟΝ ΓΛΑΦΥΡΟ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ, ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ, ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΣΟ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΣΧΥΡΩΝ ΤΗΣ ΥΦΗΛΙΟΥ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ. 

COMIC MAP OF THE SEAT OF WAR WITH ENTIRELY NEW FEATURES. ΤΟΥ THOMAS ONWYN, ΕΚΔΟΣΗ: ROCK BROTHERS & PAYNE, ΛΟΝΔΙΝΟ 1854. ΧΡΩΜΟΛΙΘΟΓΡΑΦΙΑ. ΣΑΤΙΡΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ. Ο ΧΑΡΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΔΥΣΕΥΡΕΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΕΝΑΡΞΗΣ ΤΟΥ ΚΡΙΜΑΪΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ


ΑΝΘΡΩΠΟΜΟΡΦΟΙ ΚΑΙ ΖΩΟΜΟΡΦΟΙ ΧΑΡΤΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΚΩΜΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΕΞΙΣΤΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΤΑΝΑΚΛΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΕΟΡΤΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ, ΤΗΝ ΕΚΒΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΧΩΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ, ΑΠΟ ΤΟ 1914 ΕΩΣ ΤΟ 1918, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ. 

ΜΙΑ ΠΑΝΔΑΙΣΙΑ ΧΡΩΜΑΤΩΝ, ΣΚΙΤΣΩΝ, ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ (ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ) ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΩΝ ΠΑΡΕΛΑΥΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ, ΠΟΥ ΑΝ ΔΩΣΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΜΕΤΡΗΤΩΝ, ΦΑΝΕΡΩΝ ΚΑΙ ΚΡΥΦΩΝ, ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΩΝ ΠΟΥ «ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ» ΣΤΑ ΑΨΟΓΑ ΑΥΤΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΜΑΤΑ ΘΑ «ΔΙΑΒΑΣΕΙ» ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΜΑΣ. ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΠΟΥ ΤΟΤΕ ΣΑΦΩΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΟ, ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. 

ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ, ΟΙ ΣΑΤΙΡΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ, ΖΩΑ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΟΝΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΥΡΙΩΣ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ A' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ. 

ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ, ΣΥΧΝΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΕΚΤΑΤΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΠΑΝΤΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΩΣ Ο ΚΟΙΝΟΣ ΕΧΘΡΟΣ.

 Η ΤΣΑΡΙΚΗ ΡΩΣΙΑ, ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΕ ΦΟΒΟ ΣΤΑ ΓΕΙΤΟΝΙΚΑ ΚΡΑΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΙΟ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΑ, ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΜΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΟΛΩΝ.

ΒΕΒΑΙΑ, ΟΙ ΧΑΡΤΕΣ ΑΥΤΟΙ, ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΟΠΟΥ ΕΚΔΙΔΟΝΤΑΝ, ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ. 

ΣΕ ΕΝΑΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΧΑΡΤΗ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΤΑΙ ΩΣ Η ΔΥΝΑΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΡΩΣΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΤΟΥ 1870, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΚΑΙ ΖΩΩΝ, ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ, ΜΕ ΤΗ ΡΩΣΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΑΙΜΟΒΟΡΑΣ ΥΑΙΝΑΣ. 

ΣΕ ΑΓΓΛΙΚΟ ΧΑΡΤΗ ΤΟΥ 1899, ΟΠΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ Ο ΑΠΟΙΚΙΑΚΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ, ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ Η ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΤΣΑΡΟΥ, ΕΝΩ ΚΑΘΕΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΣΧΥΡΕΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΕΣ ΡΙΧΝΕΙ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΤΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΚΑΘΕΜΙΑ ΝΑ «ΨΑΡΕΨΕΙ» ΤΑ ΕΔΑΦΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ.

ANGLING IN TROUBLED WATERS. ΤΩΝ FRED W. ROSE, MATT HEWERDINE, ΕΚΔΟΣΗ G. W. BACON & CO. LTD. ΛΟΝΔΙΝΟ 1899. ΧΡΩΜΟΛΙΘΟΓΡΑΦΙΑ ΨΑΡΕΜΑ ΣΕ ΤΑΡΑΓΜΕΝΑ ΝΕΡΑ. Ο ΧΑΡΤΗΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΙ ΤΟΝ ΑΠΟΙΚΙΑΚΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 19ΟΥ ΑΙΩΝΑ, ΜΕ ΚΑΘΕΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΙ ΤΗΝ ΠΕΤΟΝΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΔΑΦΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ.

 

ΣΕ ΓΑΛΛΙΚΟ ΧΑΡΤΗ ΤΟΥ 1902 Η ΓΑΛΛΙΑ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΩΣ Η ΜΑΡΙΑΝ, ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΠΟΥ ΕΞΟΠΛΙΖΕΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΕΧΘΡΩΝ ΤΗΣ. 

ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΧΑΡΤΗ ΤΟΥ 1880, ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ «ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ», ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΓΝΩΣΤΟΣ Ο ΡΩΣΟΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ (1877-1878), Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΚΟΝΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΚΑΒΟΥΡΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΔΑΓΚΩΣΕΙ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ Η ΚΡΗΤΗ ΩΣ ΨΑΡΙ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΨΑΡΕΨΕΙ Η ΑΓΓΛΙΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΟΥΕΖ, ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ. 

ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ Η ΤΟΥΡΚΙΑ (ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ), ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΕΝΟΣ ΑΝΤΡΑ, ΜΑΧΑΙΡΩΝΕΙ ΤΟΝ ΡΩΣΙΚΟ ΕΛΕΦΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΥΚΑΣΟ.

 ΣΕ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ ΧΑΡΤΗ ΤΟΥ 1904, ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΡΩΣΟΪΑΠΩΝΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΠΟΥ ΕΛΗΞΕ ΜΕ ΣΥΝΘΗΚΗ ΕΙΡΗΝΗΣ Η ΟΠΟΙΑ ΥΠΕΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΡΟΥΣΒΕΛΤ, ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΖΩΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΓΙΑΠΩΝΕΖΟ ΨΑΛΙΔΙΑΡΗ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΟΡΘΩΣΕΙ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΑΤΡΟΜΗΤΟ ΡΩΣΙΚΟ ΔΙΚΕΦΑΛΟ. 

 ΑΛΛΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΛΑΓΟ, ΤΗ ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ, ΤΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ, ΕΝΑΝ ΑΕΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΚΙΝΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ. 

ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, Η ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΞΑΠΛΩΝΕΙ ΝΩΧΕΛΙΚΑ ΩΣ ΧΑΝΟΥΜΙΣΣΑ ΠΟΥ ΚΑΠΝΙΖΕΙ ΤΟΝ ΝΑΡΓΙΛΕ ΤΗΣ ΑΤΑΡΑΧΗ, ΓΥΡΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΗΣ ΣΤΙΣ ΕΠΕΚΤΑΤΙΚΕΣ ΟΡΕΞΕΙΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ.

 ΈΝΑΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΟΥ 1914 ΡΩΣΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΤΡΟΠΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΣΤΡΟΟΥΓΓΡΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ, ΕΝΩ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΧΡΟΝΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ, ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ ΤΗΝ «ΑΡΚΟΥΔΑ» ΣΕ ΑΤΑΚΤΗ ΦΥΓΗ. 

ΑΛΛΟΥ ΠΑΛΙ Η ΓΑΛΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΤΕΣ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΡΟΜΑΓΜΕΝΕΣ.

 

EUROPAISCHE KEILEREI 1914. ΤΟΥ LINGE, ΕΚΔΟΣΗ HEIMATLICHE KULTUR, WILLY HOLZ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ 1914. Η ΦΙΛΟΝΙΚΙΑ, 1914. ΈΝΑ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑ ΓΥΝΑΙΚΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΔΡΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΗΠΕΙΡΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ. ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ, ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΑ ΓΕΝΝΑΙΑ ΣΕ ΔΥΟ ΜΕΤΩΠΑ.

ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΦΙΣΕΣ, ΟΠΩΣ ΕΚΕΙΝΗ ΤΟΥ 1944, ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΙΘΑΝΟΝ ΤΗΣ ΕΞΟΡΙΣΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ, Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΥΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ ΟΛΛΑΝΔΙΚΟ ΛΑΟ, ΚΑΛΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΝΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ΤΙΣ ΟΛΛΑΝΔΙΚΕΣ ΑΠΟΙΚΙΕΣ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΟΥΣΑΝ ΥΠΟ ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ. 

ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΧΤΑΠΟΔΙ.

ΣΕ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΦΙΣΑ ΤΥΠΩΜΕΝΗ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΤΟ 1942, Ο ΤΣΟΡΤΣΙΛ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΩΣ ΑΙΜΟΣΤΑΓΗΣ ΗΓΕΤΗΣ ΠΟΥ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΑΦΡΙΚΗΣ. ΣΕ ΕΝΑ ΣΠΑΝΙΟ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΟ ΠΑΖΛ ΤΟΥ 1915 ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΠΥΓΜΑΧΙΑΣ ΕΝΑΝ ΚΟΖΑΚΟ ΝΑ ΦΕΡΝΕΙ ΝΕΡΟ ΣΤΟΝ ΡΩΣΟ ΠΥΓΜΑΧΟ, ΕΝΩ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΤΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΒΟΤΚΑ. 

ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ Α' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΟΙ ΧΑΡΤΕΣ ΕΠΑΨΑΝ ΝΑ ΕΚΔΙΔΟΝΤΑΙ. Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΠΙΑ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΣΤΕΪΣΜΟΥ. ΠΑΡ' ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΣΑΤΙΡΙΚΟΣ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΟΥ 1953 ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΨΥΧΡΟ ΠΟΛΕΜΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΙΧΤΗΚΕ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΤΑΣΚΟΠΙΑΣ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΝ ΤΟΥ 1914... 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ Κ. ΓΙΑΝΝΗ ΣΚΟΡΔΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΕΝΑΓΗΣΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΤΟΝ Κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΣΟΥΚΑΚΟ ΚΑΙ ΤΗΝ Κ. ΝΑΤΑΣΑ ΚΑΣΤΡΙΤΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ. 




ΝΕΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΤΟΥ 1870. NEUWE KAART VAN EUROPA 1870. ΈΚΔΟΣΗ: EMRIK & BINGER, ΆΜΣΤΕΡΝΤΑΜ 1870. ΧΡΩΜΟΛΙΘΟΓΡΑΦΙΑ

 


L’ EUROPA GEOGRAFICO-POLITICA VEDUTA A VOLA D’ OCA. ΈΚΔΟΣΗ MANFREDI MANFREDO, ΜΠΟΛΟΝΙΑ 1871. ΟΙ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΤΙΚΗ ΜΙΑΣ ΙΠΤΑΜΕΝΗΣ ΧΗΝΑΣ. ΙΤΑΛΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΜΟΡΦΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΜΕ ΠΥΚΝΗ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ, ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ Η ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΓΑΛΛΙΑΣ-ΠΡΩΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.


ΕΝΘΥΜΙΟ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ. SOUVENIR DE LA GUERRE D’ORIENT. ΈΚΔΟΣΗ EUG. RIEVILO [ΠΑΡΙΣΙ Π. 1880]. ΧΡΩΜΟΛΙΘΟΓΡΑΦΙΑ. Ο ΡΩΣΟΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΟΥ 1877-1878 ΕΓΙΝΕ ΓΝΩΣΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΩΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ Η ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ (GUERRE D’ORIENT). ΚΩΜΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ. ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΜΟΡΦΙΚΟΥ ΚΑΙ ΖΩΟΜΟΡΦΙΚΟΥ ΧΑΡΤΗ, ΠΟΥ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΡΩΣΟΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΟΥ 1877. Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ ΦΟΥΣΤΑΝΕΛΑΣ, ΠΟΥ ΠΑΡΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΔΙΣΤΑΖΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΟΘΩΜΑΝΟΥ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΖΗΤΙΑΝΟΣ, ΕΝΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ, ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΒΟΣΠΟΡΟΥ. ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ, ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΗΓΟΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΓΓΛΟ-ΓΑΛΛΙΚΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΔΙΩΡΥΓΑΣ ΤΟΥ ΣΟΥΕΖ, ΕΝΩ Η ΑΛΓΕΡΙΑ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΙΣ ΓΡΟΘΙΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΓΑΛΛΙΑ.



KOMISCHE KARTE VON EUROPA. ΈΚΔΟΣΗ W. FIEK, SCHMID B. ΆΟΥΓΚΣΜΠΟΥΡΓΚ, Π. 1880. ΧΡΩΜΟΛΙΘΟΓΡΑΦΙΑ



ΧΑΡΤΗΣ ΚΩΜΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΥΦΥΪΑΣ. ΤΟΥ Α. GROSSI, ΕΚΔΟΣΗ Π. ΠΗΓΑΔΙΩΤΗΣ, ΝΕΟΣ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ, 1887. ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣΑΤΙΡΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΝΕΟΣ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ, ΣΤΙΣ 21 ΜΑΡΤΙΟΥ 1887. Ο ΧΑΡΤΗΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΧΡΩΜΟΛΙΘΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ, ΤΥΠΩΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΜΠΟΛΟΝΙΑ, ΣΤΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ AUGUSTO GROSSI.



CARTE POLITIQUE ET FANTAISISTE, DRESSEE EN LIBERTE (ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΕΥΦΑΝΤΑΣΤΟΣ ΧΑΡΤΗΣ, ΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ). ΤΟΥ GEORGES TIRET-BOGNET, ΠΑΡΙΣΙ 1902. ΧΡΩΜΟΛΙΘΟΓΡΑΦΙΑ 

CARTE DE LA FRATERNITE EUROPEENNE. (ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΑΔΕΛΦΟΣΥΝΗΣ). ΤΟΥ DRANER (JULES JEAN GEORGES RENARD), ΠΑΡΙΣΙ Π. 1900. ΧΡΩΜΟΛΙΘΟΓΡΑΦΙΑ 

NEW COMICAL ATLAS – WHAT THE ANIMALS OF THE WORLD SAY. ΤΟΥ KAMIJO YOMOTARO, ΤΟΚΙΟ 1904. ΧΡΩΜΟΛΙΘΟΓΡΑΦΙΑ. ΝΕΟΣ ΚΩΜΙΚΟΣ ΑΤΛΑΣ- ΤΙ ΛΕΝΕ ΤΑ ΖΩΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. ΖΩΟΜΟΡΦΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΡΩΣΟ-ΙΑΠΩΝΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΟΥ 1904-1905

HUMORISTISCHE KARTE VON EUROPA IM JAHRE 1914. ΤΟΥ KARL LEHMAN-DUMONT, ΕΚΔΟΣΗ LEUTERT & SCHNEIDEWIND, ΔΡΕΣΔΗ 1914. ΧΡΩΜΟΛΙΘΟΓΡΑΦΙΑ. ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 1914.



SATYRISCHE EUROPA KARTE, WELTKRIEG 1914. ΤΟΥ E. ZIMMERMANN, ΕΚΔΟΣΗ W. NOLTING, ΑΜΒΟΥΡΓΟ 1914. ΧΡΩΜΟΛΙΘΟΓΡΑΦΙΑ. ΣΑΤΙΡΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ 1914


HARK! HARK! THE DOGS DO BARK. ΤΟΥ EMANUEL WALTER, ΕΚΔΟΣΗ BACON G.W. & CO, ΛΟΝΔΙΝΟ 1914. ΧΡΩΜΟΛΙΘΟΓΡΑΦΙΑ. ΑΚΟΥΣΑΤΕ, ΑΚΟΥΣΑΤΕ! ΓΑΒΓΙΖΟΥΝ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ! ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΔΙΚΙΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΤΟΥ Α΄ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΚΥΛΟΜΑΧΙΕΣ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΧΑΡΤΗ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 1914.


ILLUSTRATED GEOGRAPHICAL. CARTA GEOGRAFICA FIGURATA DELL' EUROPA. ΙΤΑΛΙΑ 1916. ΧΡΩΜΟΛΙΘΟΓΡΑΦΙΑ. ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ. ΙΤΑΛΙΚΟΣ ΣΑΤΙΡΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΟΥ Α΄ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ, ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟ 1916, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΤΩΝ ΙΤΑΛΩΝ ΣΤΟ ΤΡΕΒΙΖΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΙΑΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ.

SIMONVOLICESKAJA KARTA EVROPY: EVROPA V 1914G. VOINA- OSVOBODITEL’NITSA 1914-15G. ΤΟΥ B. CRETE, ΕΚΔΟΣΗ AKTS OBSHCH S. ORGELBRAND, VLADISLAV LEVISKY, ΒΑΡΣΟΒΙΑ 1915. ΧΡΩΜΟΛΙΘΟΓΡΑΦΙΑ. ΣΥΜΒΟΛΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΤΟ 1914. Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ 1914-1915. Ο ΧΑΡΤΗΣ ΤΥΠΩΘΗΚΕ ΣΤΗ ΡΩΣΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΗ ΒΑΡΣΟΒΙΑ ΑΠΟ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΕΚΔΟΤΕΣ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΟΥ 1915, ΟΠΟΤΕ Η ΠΟΛΗ ΠΕΡΙΗΛΘΕ ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ. ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΕΝΟΣ ΓΑΛΛΙΚΟΥ ΧΑΡΤΗ ΠΟΥ ΤΥΠΩΘΗΚΕ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΣΕ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ B. CRETE ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 1914.

HET GEKKENHUIS (OUD LIEDJE, NIEUWE WIJS). ΤΟΥ LOUIS RAEMAEKERS, ΕΚΔΟΣΗ SENEFELDER, ΆΜΣΤΕΡΝΤΑΜ 1915. ΧΡΩΜΟΛΙΘΟΓΡΑΦΙΑ. ΤΟ ΤΡΕΛΑΔΙΚΟ (ΠΑΛΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΕ ΝΕΕΣ ΜΕΛΩΔΙΕΣ). ΟΙ ΜΟΡΦΕΣ ΣΤΟΙΒΑΖΟΝΤΑΙ ΑΣΦΥΚΤΙΚΑ, Η ΜΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΣΥΜΠΑΓΕΣ ΣΥΝΟΛΟ, ΟΠΟΥ ΜΟΝΟ Ο ΕΠΙΤΙΘΕΜΕΝΟΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΟΣ ΣΚΩΤΣΕΖΟΣ (ΒΡΕΤΑΝΙΑ) ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ. ΤΥΠΩΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΟΥΔΕΤΕΡΗ ΟΛΛΑΝΔΙΑ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΙ ΝΑ ΚΑΠΝΙΖΕΙ ΗΡΕΜΑ ΑΛΛΑ ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΑ, ΚΡΥΒΟΝΤΑΣ, ΚΑΛΟΥ ΚΑΚΟΥ, ΕΝΑ ΠΙΣΤΟΛΙ. Ο ΧΑΡΤΗΣ, ΠΟΥ ΤΥΠΩΘΗΚΕ ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΟΥΔΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ, ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΕΙ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΜΠΟΛΕΜΗ ΕΥΡΩΠΗ, ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΙΚΗΤΕΣ ΚΑΙ ΝΙΚΗΜΕΝΟΙ.


GEDRANGTE FRUHJAHRSUBERSICHT VON EUROPA IM JAHRE 1915. MASSTAB BIS AUF WEITERES 3 GEGEN 7. ΤΟΥ A.K., ΕΚΔΟΣΗ LUCAS GRAFE, GEBRUDER LUDEKING. ΑΜΒΟΥΡΓΟ 1915. ΧΡΩΜΟΛΙΘΟΓΡΑΦΙΑ. ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΤΟΥ 1915. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΑΠΟ ΔΥΟ ΧΑΡΤΕΣ ΠΟΥ ΤΥΠΩΘΗΚΑΝ ΤΟ 1915 ΑΠΟ ΤΟΝ LUCAS GRAFE ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΣΥΜΜΑΧΩΝ.

AUSGABE (SOMMER 1915) NEUESTE MOMENTAUFNAHME VON EUROPA UND HALBASIEN. NEUE UND VERBESSSERTE AUFLAGE VON WILH. KASPAR. ΤΟΥ WILHEM KASPAR, ΕΚΔΟΣΗ VERLAG GRAHT & KASPAR, ΑΜΒΟΥΡΓΟ 1915. ΧΡΩΜΟΛΙΘΟΓΡΑΦΙΑ. ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ. ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥ 1915. Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΤΑΙ ΩΣ DEUTSCHE MICHEL, ΜΟΡΦΗ ΠΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΤΟΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΛΑΟ (ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΤΟΥ JOHN BULL ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΡΕΤΑΝΟΥΣ). ΜΕ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΤΟΥ ΠΟΔΙ ΧΤΥΠΑ ΤΟ ΡΩΣΟ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΝΩ ΤΟ ΔΕΞΙ ΤΟΥ ΠΟΔΙ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΑΕΤΟΥ. ΜΕΛΙΣΣΕΣ, ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΣΥΜΒΟΛΙΖΟΥΝ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΖΕΠΕΛΙΝ, ΠΕΤΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΗ Μ. ΒΡΕΤΑΝΙΑ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΚΔΟΣΗ ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΕ ΤΟ 1914 (MOMENTAUFNAHME VON EUROPA UND HALBASIEN), ΜΕ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΟ ΕΠΕΞΗΓΗΜΑΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ. Ο ΠΟΙΗΤΗΣ ΓΚΑΜΠΡΙΕΛΕ ΝΤ' ΑΝΟΥΝΤΣΙΟ ΥΠΗΡΞΕ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΗΣ ΑΝΤΑΝΤ, ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΔΩ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΩΣ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ. Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΟΥΔΕΤΕΡΗ ΑΛΛΑ ΟΙ ΣΤΕΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΕ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΦΕΡΝΑΝ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ.

CALENDAR OF THE YEAR 1918. ΤΟΥ S.S. ZLUCHKIN. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ BALKANSKI PAPAGAL, ΣΟΦΙΑ 12/1917. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 1918. ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΑΥΣΤΡΙΑ ΜΑΧΟΝΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ, ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ, ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΦΙΜΩΤΡΟ. Ο ΒΟΥΛΓΑΡΟΣ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΧΑΛΑΡΟΣ, Ο ΈΛΛΗΝΑΣ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΟΠΛΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΟΥΡΚΟΣ. ΩΣΤΟΣΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΞΕΠΡΟΒΑΛΛΕΙ Ο ΘΕΙΟΣ ΣΑΜ ΜΕ ΕΝΑ ΤΣΟΥΒΑΛΙ ΔΟΛΑΡΙΑ, ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ. ΜΑΖΙ ΤΟΥ Η ΚΙΝΑ ΚΑΙ Η ΙΑΠΩΝΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ. ΑΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 1917, Ο ΧΑΡΤΗΣ ΜΑΛΛΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΓΕΝΕΣΤΕΡΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΜΕΤΩΠΑ, ΚΑΘΩΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΟΥΔΕΤΕΡΗ, ΟΙ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΘΡΙΑΜΒΕΥΟΥΝ ΚΑΙ Ο ΆΓΓΛΟΣ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΓΥΡΙΣΜΕΝΗ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 1918, ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ BALKANSKI PAPAGAL (Ο ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ), ΠΟΥ ΤΥΠΩΝΟΤΑΝ ΣΤΗ ΣΟΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 1915 ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1927. ΟΙ ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ, ΚΑΘΩΣ ΥΠΗΡΞΕ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ ΣΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ Η ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΣΥΝΤΑΧΘΗΚΕ ΜΕ ΤΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ.ΠΗΓΗ:ΕΡΕΥΝΩ ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΩ

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

ΟΙ ΕΠΩΜΕΝΟΙ ΧΑΡΤΕΣ,ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ, ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΧΡΩΜΑ.....ΜΠΛΕ



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις