Η ΠΙΟ ΔΙΑΣΗΜΗ ΑΣΕΜΝΗ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΑ ......

 Η ΠΙΟ ΔΙΑΣΗΜΗ ΑΣΕΜΝΗ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ


ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΜΙΑΣ ΚΛΕΙΣΤΗΣ ΓΡΟΘΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΕΣΑΙΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΕΠΕΚΤΑΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ, ΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΧΕΙΡΑΣ. Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΑΧΤΥΛΟΥ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΣ, ΚΥΡΙΩΣ ΔΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ.

ΤΟ ΜΕΣΑΙΟ ΔΑΧΤΥΛΟ,
ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΔΙΑΣΗΜΕΣ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΕΣ ΠΕΡΙΦΡΟΝΥΣΗΣ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗ ΔΥΣΗ.

Η ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΑ ΑΥΤΗ ΧΡΟΝΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕ ΤΟ ΦΑΛΛΟ.

Η ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΑ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΗ ΩΣ «ΚΑΤΑΠΥΓΟΝ» -ΚΑΤΑ, «ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ» ΚΑΙ ΠΥΓΗ, «ΓΛΟΥΤΟΙ» ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΩΣ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΡΩΚΤΙΚΗΣ ΕΠΑΦΗΣ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΕΙ, ΝΑ ΕΚΦΟΒΙΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΕΙΛΗΣΕΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΕΥΘΥΝΟΤΑΝ. ΣΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ ΤΟΥ 1ΟΥ ΑΙΩΝΑ, ΤΟ ΣΗΚΩΜΑ ΤΟΥ ΔΑΧΤΥΛΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΤΟ «ΚΑΚΟ ΜΑΤΙ».

ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ Ο ΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΦΟΣ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΛΑΕΡΤΙΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΩΣ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟ ΡΗΤΟΡΑ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ, ΤΟΝ 4ΟΝ ΑΙΩΝΑ Π.Χ. ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.

ΌΤΑΝ ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΝΔΟΧΕΙΟ ΕΞΕΦΡΑΣΑΝ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΡΗΤΟΡΑ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ, Ο ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΦΕΡΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΔΕΙΞΕ ΤΟ ΜΕΣΑΙΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΦΩΝΗΣΕ, «ΑΥΤΟ, ΓΙΑ ΣΑΣ, ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΑΓΩΓΟΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ».
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΣΑΙΟ ΔΑΧΤΥΛΟ: DIGUS IMPUDICUS ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟ ΑΠΑΙΣΙΟ, ΤΟ ΑΣΕΜΝΟ Η ΤΟ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟ ΔΑΚΤΥΛΟ.
ΣΤΑ «ΕΠΙΓΡΑΜΜΑΤΑ» ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΑΙΩΝΑ Μ.Χ. ΤΟΥ ΛΑΤΙΝΟΥ ΠΟΙΗΤΗ MARTIAL, ΕΝΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΥΓΙΕΣΤΑΤΟΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ «ΑΣΕΜΝΟ» ΔΑΧΤΥΛΟ, ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ.
ΣΗΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ, ΟΤΙ ΤΟ 419 Π.Χ., Ο ΘΕΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ ΜΕΣΑΙΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΣΤΗΝ ΚΩΜΩΔΙΑ ΤΟΥ ΝΕΦΕΛΕΣ.

ΌΤΑΝ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥ ΣΤΑ ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΜΕΤΡΑ, Ο ΣΤΡΕΨΙΑΔΗΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΑΚΤΥΛΟΣ, ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΜΕΣΑΙΟ ΔΑΧΤΥΛΟ. Η ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΟΠΤΙΚΟ ΛΟΓΟΠΑΙΓΝΙΟ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΟ ΣΗΜΑΣΙΕΣ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ, ΤΟΣΟ «ΔΑΧΤΥΛΟ» ΚΑΙ ΤΟ ΡΥΘΜΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΑΚΡΙΑ ΣΥΛΛΑΒΗ ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΥΝΤΟΜΕΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΘΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΑΚΤΥΛΟΥ (—‿ ‿, ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΩΣ ΟΠΤΙΚΟ ΛΟΓΟΠΑΙΓΝΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΡΧΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΛΑΤΙΝΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ. Η ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΩΣ ΜΟΡΦΗ ΔΙΑΚΩΜΩΔΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ.

ΕΝΩ ΤΟ ΜΕΣΑΙΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΜΠΟΡΕΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΝΑ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΟΝ ΦΑΛΛΟ, ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΝΟΗΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΣΕΜΝΟ, ΛΕΕΙ Ο IRA ROBBINS, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΣΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΙΝΙΚΗ ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ.

«ΑΥΤΗ Η ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΑΘΙΑ ΡΙΖΩΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ. ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΟΠΩΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ Η ΟΡΓΗ Η ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΦΑΛΛΟΣ ΠΛΕΟΝ». tvxs.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις