ΤΟ ΝΕΡΟ ΑΚΟΥΕΙ, ΔΙΑΒΑΖΕΙ, ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ!!!
ΤΟ ΝΕΡΟ ἀΚΟΥΕΙ, ΔΙΑΒΑΖΕΙ, ΑἰΣΘΑΝΕΤΑΙ
Οἱ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΙ ΕἶΝΑΙ ΜΙΑ ΣΤΕΡΕΑ ΟὐΣΙΑ ΤῆΣ ὁΠΟΙΑΣ ΤΑ ἄΤΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΡΙΑ
ἐΜΦΑΝΙΖΟΥΝ ΜΙΑ ΔΟΜΗΜΕΝΗ ΔΙΑΤΑΞΗ. ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΑΝΤᾶΜΕ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ ΣΤΟΝ ΧΑΛΑΖΙΑ,
ΚΑΙ ΣΕ ΦΥΣΙΚΑ ὀΡΥΚΤΑ ὅΠΩΣ ΤΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ , ΤΟ ἁΛΑΤΙ Κ.ἅ
ΕἰΔΙΚΑ Οἱ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΙ ΤΟῦ ΧΙΟΝΙΟῦ ἐΠΕΙΔΗ ΣΧΗΜΑΤΟΠΟΙΟῦΝΤΑΙ ΚΑΤΩ ὑΠΟ ὠΡΙΣΜΕΝΕΣ
ΣΥΝΘῆΚΕΣ ΔΕΝ ὁΜΟΙΑΖΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ, ὅΠΩΣ ἀΚΡΙΒῶΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤῶΝ ἀΝΘΡΩΠΩΝ. Οἱ
ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΙ ΤΟῦ ΝΕΡΟῦ ΕἶΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ.
ΤΟ 1994 ὁ ἸΑΠΩΝΑΣ ἐΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΡ. ΜΑΣΑΡΟΥ ἘΜΟΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΩΝ
ἐΜΠΝΕΟΜΕΝΟΣ ἀΠΟ ΤΙΣ ΝΙΦΑΔΕΣ ΤΟῦ ΧΙΟΝΙΟῦ ΠΟΥ ἡ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΔΟΜΗ ΚΑΘΕ ΜΙΑΣ ΕἶΝΑΙ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ἀΠΟ ΤΗΝ ἄΛΛΗ. ἜΤΣΙ ἄΡΧΙΣΕ ΝΑ ΚΑΤΑΨΥΧΕΙ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΝΕΡΟῦ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΕΙ ΠΡΙΝ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΝΑ ΛΙΩΣΟΥΝ ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΜΕΓΑΛΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΟΣ
ἐΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΗ ΣΕ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ.
ΜΕΤΑ ἀΠΟ ΠΟΛΥΕΤῆ ἔΡΕΥΝΑ ΤΑ ἀΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ἦΣΑΝ ἐΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕ ὅΤΙ ἡ
ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΔΟΜΗ ΤΟῦ ΝΕΡΟῦ ἐΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ ἀΠΟ ΤΟΥΣ ἤΧΟΥΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΡΟΠΟΝ ΤΙΝΑ ΤΟ ΝΕΡΟ
ἀΚΟΥΕΙ.
ἘΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝῳ, ἔΒΑΛΕ ΣΕ ἕΝΑ ΠΟΤΗΡΙ ΝΕΡΟ ΝΑ ἀΚΟΥΕΙ ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΗΝ «ΠΟΙΜΕΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ» ΤΟῦ ΜΠΕΤΟΒΕΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΕ ΤΗΝ
ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΔΟΜΗ ΤΟῦ ΝΕΡΟῦ. ΤΟ ἀΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ἦΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ. ἝΝΑΣ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ, ΚΑΤΑΛΕΥΚΟΣ,
ἑΞΑΕΔΡΟΣ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΣ ἐΝΕΦΑΝΙΣΘΗ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ. ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟῦ ΝΕΡΟῦ ἔΛΑΜΠΕ !!
ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΣΥΝΕΧΙΣΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ἄΛΛΑ ΚΛΑΣΣΙΚΑ ἔΡΓΑ ΠΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΠΟΙΟῦΣΑΝ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΗΝ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΔΟΜΗ ΤΟῦ ΝΕΡΟῦ. ἌΡΑ ΤΟ ΝΕΡΟ ἀΡΕΣΚΕΤΑΙ ΝΑ ἀΚΟΥΕΙ
ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ἔΧΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ.
Ὁ ἘΜΟΤΟ ὅΜΩΣ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ἐΚΕῖ. ἜΒΑΛΕ ΣΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ΑὐΤΟ ΠΟΥ ἄΚΟΥΣΕ ΤΟ ἔΡΓΟ ΤΟῦ
ΜΠΕΤΟΒΕΝ, ΝΑ ἀΚΟΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ HEAVY METAL. Ἡ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΙΣ ΠΟΥ ἀΚΟΛΟΥΘΗΣΕ
ΚΑΤΕΔΕΙΞΕ ἀΝΑΓΛΥΦΑ ΤΗΝ ΓΚΡΙΜΑΤΣΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟῦ ΝΕΡΟῦ. ἘΞΑΙΦΝΗΣ, ὁ ἑΞΑΕΔΡΟΣ
ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΣ ΔΙΑΣΠΑΘΗΚΕ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΣΕ ΚΟΜΜΑΤΙΑ. ΠΡΟΦΑΝῶΣ, ἡ ΜΟΥΣΙΚΗ
ΑὐΤΗ ΔΕΝ ἀΡΕΣΕΙ ΣΤΟ ΝΕΡΟ.
ἌΡΑ, ΤΟ ΝΕΡΟ ἀΚΟΥΕΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΙ ἀΝΤΙΔΡᾶ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΣΤΑ ἀΚΟΥΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ
ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΔΟΜΗ ΤΟΥ, ἄΛΛΟΤΕ ΧΑΜΟΓΕΛΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΕΛΕΙΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ
ΣΧΗΜΑΤΑ ΚΙ ἄΛΛΟΤΕ ΜΕΛΑΓΧΟΛΩΝΤΑΣ ΜΕ ΚΑΤΗΦΕΙΑ ἀΡΡΩΣΤΑΙΝΕΙ .
ὍΜΩΣ ΤΟ ΝΕΡΟ ΔΕΝ ἀΚΟΥΕΙ ΜΟΝΟ ΜΟΥΣΙΚΗ ἀΛΛΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ὁΜΙΛΙΑ ΜΑΣ, ΠΟΥ
ἐΚΦΕΡΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ἀΝΑΛΟΓΗ ΨΥΧΙΚΗ ΜΑΣ ΦΟΡΤΙΣΗ. Ὁ ἘΜΟΤΟ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΤΟΥ
ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΣΕ ΔΥΟ ΠΟΤΗΡΙΑ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ἕΝΑ ΝΑ ΤΟῦ ΛΕΝΕ ὡΡΑῖΑ ΛΟΓΙΑ ὅΠΩΣ «ἀΓΑΠΗ,
ἐΚΤΙΜΗΣΗ» ΚΑΙ ΣΤΟ ἄΛΛΟ «ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΩ, ΜΕ ἀΗΔΙΑΖΕΙΣ». ΤΟ ἀΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤῆΣ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ἦΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ. ἝΝΑΣ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ ἑΞΑΕΔΡΟΣ ΡΟΖ ἀΠΟΧΡΩΣΕΩΣ
ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΣ ἐΝΕΦΑΝΙΣΘΗ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ἐΝῶ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ὕΒΡΕΙΣ ΚΑΙ
ΤΟΝ ΘΥΜΟ ὁ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΣ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΚΑΤΕΣΤΡΑΦΗ ὁΛΟΣΧΕΡῶΣ ΣΕ ἄΜΟΡΦΗ ΜΑΖΑ.
ΣΤΗΝ ΔΙΑΛΕΞΗ ΤΟῦ ἐΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ἀΚΡΟΑΤΗΣ ΕἶΠΕ ὅΤΙ ἔΚΑΝΕ ΠΕΙΡΑΜΑ ΜΕ ΒΡΑΣΜΕΝΟ
ΡΥΖΙ, ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΒΡΑΣΜΕΝΟ ΡΥΖΙ ΣΕ ΔΥΟ ἴΔΙΑ ΓΥΑΛΙΝΑ ΔΟΧΕῖΑ. ΣΤΟ ἕΝΑ ἔΛΕΓΕ ἐΠΙ
ἕΝΑ ΜΗΝΑ «ΕὐΧΑΡΙΣΤῶ» ΚΑΙ ΣΤΟ ἄΛΛΟ«ἨΛΙΘΙΟ». ΤΟ ἀΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ἦΤΟ
ΜΟΝΑΔΙΚΟ, ΤΟ ΠΡῶΤΟ ΡΥΖΙ ἐΖΥΜΩΘΗ ἄΡΙΣΤΑ ΜΕ ΠΛΟΥΣΙΟ ΚΙ ὡΡΑῖΟ ἄΡΩΜΑ, ἐΝῶ ΤΟ ἄΛΛΟ
ἔΓΙΝΕ ΜΑῦΡΟ ΚΑΙ ΣΑΠΙΣΕ. ἼΣΩΣ, ΔΕΝ ΕἶΝΑΙ ΤΥΧΑῖΟ ὅΤΙ Οἱ ΟἰΝΟΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ὀΝΟΜΑΖΟΥΝ
ΤΟ «ΞΥΔΙ» «ΓΛΥΚΑΔΙ» ΔΙΟΤΙ ἀΠΑΓΟΡΕῦΤΑΙ ΝΑ ΕἰΠΩΘῆ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΚΕΛΑΡΙΑ ΜΕ ΒΑΡΕΛΙΑ
ΚΡΑΣΙΟῦ ἡ ΛΕΞΙΣ «ΞΥΔΙ» ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΣΙ ἀΚΟΥΕΙ. ἘΠΙΣΗΣ ἡ ΠΑΡΑΔΟΣΙΣ, ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΝΑ
ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΑΣ ΠΡΙΝ ΦᾶΜΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜᾶΣ ἐΞΗΓΕῖ ΤΗΝ ΘΕΤΙΚΗ ἐΠΙΔΡΑΣΗ ΤῆΣ
ΠΡΟΣΕΥΧῆΣ ΣΤΟ ΦΑΓΗΤΟ. ΤΕΛΟΣ ἡ ΣΟΦΗ ΛΑΪΚΗ ΜΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΣ ΜΑΣ ΝΟΥΘΕΤΕῖ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ὅΤΑΝ
ἔΧΟΥΜΕ ΝΕῦΡΑ ΚΑΙ ΕἴΜΑΣΤΕ ΘΥΜΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡῶΜΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜᾶΣ ΚΑΤΣΕΙ ΤΟ ΦΑΪ ΣΤΟ
ΣΤΟΜΑΧΙ.
ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ἀΠΕΔΕΙΞΑΝ ὅΤΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ἀΚΟΥΕΙ. Ὁ ἘΜΟΤΟ ὅΜΩΣ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ἐΚΕῖ. ΔΙΕΡΩΤΗΘΗ
ἄΝ ΜΠΟΡΕῖ ΤΟ ΝΕΡΟ ἀΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ. ἜΤΣΙ ΚΟΛΛΗΣΕ ΣΕ ἕΝΑ ΦΙΑΛΙΔΙΟ ΜΕ ΔΕῖΓΜΑ
ΝΕΡΟῦ ΜΙΑ ἐΤΙΚΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΛΕΞΙ «ἨΛΙΘΙΟ» ΚΑΙ ΣΤΟ ἄΛΛΟ ΦΙΑΛΙΔΙΟ ΜΕ ΔΕῖΓΜΑ ΝΕΡΟῦ
ΚΟΛΛΗΣΕ ΤΗΝ ἐΤΙΚΕΤΑ «ΕὐΧΑΡΙΣΤῶ». ΤΟ ΝΕΡΟ ἦΤΟ ἀΠΕΣΤΑΓΜΕΝΟ ὅΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ὑΠΟΛΟΙΠΑ
ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ. ΤΑ ἄΦΗΣΕ ὅΛΗ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ἑΠΟΜΕΝΗ ΠΟΥ ἔΓΙΝΕ ἡ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΤΟ ΝΕΡΟ ἀΝΤΕΔΡΑΣΕ ὅΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤῆΣ ὁΜΙΛΙΑΣ. ἌΡΑ
ΤΟ ΝΕΡΟ ὄΧΙ ΜΟΝΟ ἀΚΟΥΕΙ ἀΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙ.
ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΤΟῦ ἘΜΟΤΟ ἐΠΕΚΤΑΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧῶΡΟ ΤῆΣ ἀΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ. Ὁ
ἘΜΟΤΟ ΦΩΤΟΦΡΑΦΙΣΕ ΤΟ ΝΕΡΟ ΜΙΑΣ ΒΡΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΟΜΠΕ ΤΟῦ ΧΑΝΣΙΝ-ἈΟΥΑΤΖΙ ΠΟΥ
ἔΓΙΝΕ ΣΕΙΣΜΟΣ. Ὁ ΦΟΒΟΣ ΚΑΙ ὁ ΠΑΝΙΚΟΣ ΤῶΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ἦΤΟ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΕΝΟΣ
ΣΤΗΝ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΔΟΜΗ ΤΟῦ ΝΕΡΟῦ. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ! Ἡ ἀΝΘΡΩΠΙΝΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΣ
ΚΑΤΕΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΝΕΡΟ. ΜΕΤΑ ἀΠΟ ΜῆΝΕΣ ὅΤΑΝ ἡ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕ ΤΗΝ ἀΜΕΡΙΣΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟῦ
ΚΟΣΜΟΥ ὀΡΘΟΠΟΔΗΣΕ, ἡ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΔΟΜΗ ΤΟῦ ΝΕΡΟῦ ΤῆΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΒΡΥΣΗΣ ΕἶΧΕ
ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΘῆ ΣΕ ἕΝΑ ἑΞΑΓΩΝΟ ἀΣΤΕΡΙ.
ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟῦ ἘΜΟΤΟ ἀΠΕΔΕΙΞΑΝ ὅΤΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ἀΠΟΘΗΚΕΥΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΙΔΕΙ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΕΣΩ ΤῶΝ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΔΟΜῶΝ ΤΟΥ. Οἱ ΕἰΚΟΝΕΣ, Οἱ ἦΧΟΙ, ἡ ὁΜΙΛΙΑ, Οἱ
ΣΚΕΨΕΙΣ, ἀΠΟΚΡΥΣΤΑΛΛΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΜΟΡΙΑΚΗ ΔΟΜΗ ΤΟῦ ΝΕΡΟῦ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ἐΣΑΕΙ.
Ὁ ΓΑΛΛΟΣ ΔΡ. JACQUES BENVENISTE (1935-2004) ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤῆΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟῦ ΄80,
ἀΠΕΔΕΙΞΕ ὅΤΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΗΛ. ΔΙΑΘΕΤΕΙ ἀΞΙΟΠΙΣΤΗ ΜΝΗΜΗ.
ὙΓΕΙΑ - ἌΝΘΡΩΠΟΣ - ΝΕΡΟ
ἘΚ ΠΡΩΤΗΣ ὄΨΕΩΣ, ἀΡΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ὅΤΙ Οἱ ἦΧΟΙ, ΕἴΤΕ ὁΜΙΛΙΑ ΕἴΤΕ
ΜΟΥΣΙΚΗ, Οἱ ΕἰΚΟΝΕΣ ἀΛΛΑ ΚΑΙ ἡ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΣ ΤΟῦ ἀΝΘΡΩΠΟΥ (ΣΚΕΠΤΟΜΟΡΦΕΣ) ἐΠΙΔΡΟῦΝ
ΣΤΗΝ ΔΟΜΗ ΤΟῦ ΝΕΡΟῦ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΟΡΦΟΠΟΙΟῦΝ. ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑΝ ΤΑ ἀΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤῆΣ
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡᾶΣ ΤΟῦ ΝΕΡΟῦ ΣΤΟΝ ἄΝΘΡΩΠΟ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ὅΤΙ ἀΠΟΤΕΛΟΥΜΑΣΤΕ ἀΠΟ 70% ΝΕΡΟ
ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ὁ ἐΓΚΕΦΑΛΟΣ ΜΑΣ ἀΠΟ 80% ἐΝῶ ΣΤΗΝ ἐΜΒΥΑΚΗ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ἀΠΟ 90%ΝΕΡΟ
ΓΙΝΟΝΤΑΙ ἄΜΕΣΑ ἀΝΤΙΛΗΠΤΑ.
Ὁ ΒΙΕΝΝΕΖΟΣ ΦΥΣΙΚΟΣ ΚΑΙ ἠΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ
ERICH KORBLER (1938-1994) ἀΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ἀΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤῶΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙῶΝ ΠΟΥ
ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ἀΠΟ ἕΝΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ὅΠΩΣ ὁ ἄΝΘΡΩΠΟΣ, ΜΕ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ.
ΚΑΤΕΛΗΞΕ ὅΤΙ ΤΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ, ΤΟΣΟ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ (TATTOO) ὅΣΟ ΚΑΙ ἐΚΤΟΣ
(ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ, ΠΕΝΤΑΚΤΙΝΟΣ ἀΣΤΗΡ ΤῶΝ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΩΝ) ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟΝ ἄΝΘΡΩΠΟ ΔΙΟΤΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟῦΝ ὡΣ ΦΙΛΤΡΑ ΔΗΛ.
ἐΠΙΛΕΓΟΥΝ ΜΕΣΑ ἀΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ-ἐΝΕΡΓΕΙΕΣ.
ἘΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ, ἡ ἐΝΔΥΜΑΣΙΑ ΜΑΣ, ΤΑ
ΣΤΙΓΜΑΤΑ (TATTOO), ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ὁ ΠΕΡΙΒΑΛΛΩΝ ΧῶΡΟΣ, Οἱ ΣΚΗΝΕΣ ΒΙΑΣ ἐΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ
ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΔΟΜΗ ΤΟῦ ΝΕΡΟῦ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΕῖΝΑΙ ΤΥΧΑῖΟ ὅΤΙ ΣΤΙΣ ἀΡΧΑῖΕΣ
ΤΡΑΓΩΔΙΕΣ ἀΠΗΓΟΡΕΥΟΝΤΟ ΑὐΣΤΗΡῶΣ ἐΠΙ ΣΚΗΝῆΣ Οἱ ΣΚΗΝΕΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΙΓΜΑΤΙΖΕΙΝ
ἦΤΟ ΒΑΡΒΑΡΙΚΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ.
ἌΡΑ, ΕὐΘΕΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ἀΝΤΙΛΗΠΤΟ, ΠΟΣΟ
ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ἔΧΕΙ ἡ ΠΡΟΓΕΝΕΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ὀΡΓΑΝΟΓΕΝΝΕΣΗ,
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟῦ ἐΜΒΡΥΟΥ ΤΗΝ ὥΡΑ ΤῆΣ ΚΥΟΦΟΡΙΑΣ. Ἡ ἐΓΚΥΜΟΝΟῦΣΑ ΜΗΤΕΡΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ
ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ἄΣΧΗΜΕΣ ΕἰΚΟΝΕΣ, ΝΑ ΦΟΒᾶΤΑΙ, ΝΑ ἀΓΧΩΝΕΤΑΙ, ΝΑ ΜΑΛΩΝΕΙ, ΝΑ ἀΚΟΥΕΙ
ΣΚΛΗΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΙΟΤΙ ὁ ἀΜΝΙΑΚΟΣ ΣΑΚΟΣ ἀΛΛΑΖΕΙ ΤΗΝ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΔΟΜΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤ
΄ἐΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟ ἔΜΒΡΥΟ ὑΦΙΣΤΑΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΔΕΙΝΑ.
ΦΥΣΙΚΑ ΑὐΤΟ ἰΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ὅΛΟΥΣ, ΠΟΥ
ΔΥΣΤΥΧῶΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΖΟῦΜΕ ΣΕ ἕΝΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ἑΚΑΤΕΡΩΘΕΝ ἐΚΤΟΞΕΥΟΝΤΑΙ
ὕΒΡΕΙΣ, ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ἄΓΧΟΣ ΤΑ ΝΕῦΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ἀΛΛΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΜΗ
ΤΟῦ ΝΕΡΟῦ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΜΟΛΥΝΟΥΝ, ΤΗΝ ἀΛΛΟΙΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤ΄ ἐΠΕΚΤΑΣΗ ΕἴΜΕΘΑ ΕὐΑΛΩΤΟΙ
ΣΕ ἀΣΘΕΝΕΙΕΣ ὅΠΩΣ ὁ ΚΑΡΚΙΝΟΣ.
ΓΙΑ ΝΑ ΕἴΜΕΘΑ ὑΓΙΕῖΣ ὀΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ
ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΔΥΟ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ ΤΟῦ ΝΕΡΟῦ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΤΟΥ
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΔΟΜΗ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟ ὅΛΟΙ Οἱ ἰΑΤΡΟΙ ἀΛΛΑ ΚΑΙ ἡ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΑΣ
ΣΥΝΙΣΤΟῦΝ ΔΙΑΙΤΕΣ ΠΟΥ ἀΠΟΤΟΞΙΝΩΝΟΥΝ ΤΟ ΣῶΜΑ. Ἡ ἀΠΟΤΟΞΙΝΩΣΙΣ ΣΤΟΝ ὀΡΓΑΝΙΣΜΟ ΜΑΣ
ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟῦ ΝΕΡΟῦ ΜΕΣΩ ΤῶΝ ὀΡΓΑΝΩΝ ΤΟῦ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΑΣ (ΝΕΦΡΑ,
ΠΝΕΥΜΟΝΕΣ, ἔΝΤΕΡΟ). ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕἶΝΑΙ ΤΡΕΧΟΥΜΕΝΟ ἀΛΛΑ ΣΤΑΣΙΜΟ ἀΛΛΟΙΩΝΕΤΑΙ
ΜΟΛΥΝΕΤΑΙ ὅΠΩΣ ΣΤΑ ἕΛΗ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ὀΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΟῦΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ ΤΟῦ
ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ἐΝ ΚΙΝΗΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕἴΜΑΣΤΕ ὑΓΙΕῖΣ. ΠῶΣ ; ΠΙΝΟΝΤΑΣ ΠΟΛΥ ΝΕΡΟ
ἀΝΑΝΕΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ ΜΑΣ.
ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟ ΔΗΛ. ΤῆΣ
ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΩΣ ΤῆΣ ΣΩΣΤῆΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚῆΣ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΔΟΜῆΣ ὀΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ἀΚΟῦΜΕ ὡΡΑΙΑ
ΜΟΥΣΙΚΗ, ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΕὐΠΡΕΠΕΙΑ, ΚΑΛΟΣΥΝΗ, ΝΑ ΕἴΜΕΘΑ ΕὐΠΡΟΣΗΓΟΡΟΙ,
ΠΡΟΣΗΝΕῖΣ ΤΟΣΟ ἐΜΕῖΣ ἀΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ἄΛΛΟΥΣ ὅΣΟ ΚΑΙ ΑὐΤΟΙ ΠΡΟΣ ἐΜᾶΣ. ἘΠΙΣΗΣ ΝΑ
ΠΡΟΣΕΥΧΩΜΕΘΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝῶΣ, ΤΗΝ ὥΡΑ ΤΟῦ ΦΑΓΗΤΟῦ, ὅΠΩΣ ἀΚΡΙΒῶΣ ἔΠΡΑΤΤΑΝ Οἱ
ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΙ ἀΛΛΑ ΚΑΙ ὅΠΩΣ ἡ ΠΑΡΑΔΟΣΙΣ ΣΥΝΙΣΤᾶ.
ΝΕΡΟ - ΘΡΗΣΚΕΙΑ
ἜΧΟΥΜΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ὅΛΟΙ ἀΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ
ΤΟῦ ἁΓΙΑΣΜΟῦ ΠΟΥ ΦΥΛᾶΜΕ ΣΕ ἕΝΑ ΠΟΤΗΡΙ ΝΕΡΟ ἤ ΓΙΑ ΤΗΝ ἡΜΕΡΑ ΤῶΝ ΘΕΟΦΑΝΙΩΝ ΠΟΥ
ΓΙΝΕΤΑΙ ὁ ἁΓΙΑΣΜΟΣ ΤῶΝ ὑΔΑΤΩΝ. ΓΙΑΤΙ ἡ ὀΡΘΟΔΟΞΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΣ ΒΑΠΤΙΖΕΙ ἐΝ ὕΔΑΤΙ
ὅΠΩΣ ἔΛΕΓΕ ΚΑΙ ὁ ἸΩΑΝΝΗΣ ὁ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ Οἱ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟῦΣΑΝ
ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΒΑΛΑΝΕῖΑ ὅΠΟΥ ἐΝΤΟΣ ΤῶΝ ἱΕΡῶΝ ὑΔΑΤΩΝ ἀΠΕΡΡΙΠΤΑΝ ΤΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ ΤΟΣΟ
ΤΟῦ ΣΩΜΑΤΟΣ ὅΣΟ ΚΑΙ ΤῆΣ ΨΥΧῆΣ;
Ὁ ἸΑΠΩΝΑΣ ἐΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΡ. ΜΑΣΑΡΟΥ ἘΜΟΤΟ
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΡΟΧΩΡΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ἐΠΙΠΕΔΟ
ΠΑΡΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ἀΝΤΙΔΡΑΣΙ ΤΟῦ ΝΕΡΟῦ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ. ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ἔΛΑΒΕ ΧΩΡΑ ΣΤΟ
ΦΡΑΓΜΑ ΦΟΥΤΖΙΟΥΑΡΑ ΣΤΟ ΜΙΝΑΚΑΜΙ-ΤΣΟ ΤῆΣ ἘΠΑΡΧΙΑΣ ΓΚΟΥΝΜΑ. Ὁ ΑἰΔΕΣΙΜΟΤΑΤΟΣ ΚΑΤΟ
ΧΟΚΙ ἈΡΧΙΕΡΕΥΣ ΤΟῦ ΝΑΟῦ ΤΖΥΟΥΧΟΥΪΝ, ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ὥΡΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΦΡΑΓΜΑ.
ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤῆΣ ΠΡΟΣΕΥΧῆΣ, ΤΟ ΝΕΡΟ ΤΟῦ ΦΡΑΓΜΑΤΟΣ ἄΛΛΑΞΕ ΚΑΙ ἔΓΙΝΕ
ΠΙΟ ἤΡΕΜΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΟ. Οἱ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΤΡΑΒΗΞΕ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΑΝ ΤΗΝ ἀΛΛΑΓΗ
ΤΟῦ ΝΕΡΟῦ. ἘΝῶ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ἡ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΔΟΜΗ ΤΟῦ ΝΕΡΟῦ ἦΤΟ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΜΕΝΗ, ΜΕΤΑ
ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ἕΝΑΣ ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΚΑΤΑΛΕΥΚΟΣ ἑΞΑΕΔΡΟΣ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΣ, ἴΣΩΣ ὁ ὡΡΑΙΟΤΕΡΟΣ
ΤῶΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΩΝ, ἐΝΕΦΑΝΙΣΘΗ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.
Ἡ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΟΥ ἐΚΦΕΡΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ
ΠΡΟΣΗΚΟΥΣΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΗ ΦΟΡΤΙΣΗ, ἔΧΕΙ ΘΕΤΙΚΗ ἐΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΟ ΝΕΡΟ, ΤΟ ΦΩΤΙΖΕΙ, ΤΟ
ΚΑΘΑΓΙΑΖΕΙ, ΤΟ ἠΡΕΜΕῖ. Ὁ ΨΥΧΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΩΝ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΕΥΧῆΣ
ΠΟΥ ΔΟΝΟῦΝ ΚΑΙ ΔΟΜΟῦΝ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΤΟῦ ΝΕΡΟῦ, ΜΟΡΦΟΠΟΙΟῦΝ ΤΗΝ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΔΟΜΗ ΤΟΥ
ἐΣΑΕΙ.
ἈΠΟ ΤΑ ἀΡΧΑῖΑ ΧΡΟΝΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟῦΣΑΝ ΤΑ
ΚΑΘΑΓΙΑΣΜΕΝΑ ὕΔΑΤΑ ὡΣ ΜΕΣΟ ΚΑΘΑΡΣΕΩΣ. ΤΑ ἱΕΡΑ ἦΣΑΝ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΤΡΕΧΟΥΜΕΝΑ
ΝΕΡΑ. ΣΗΜΕΡΑ, ὁ ἁΓΙΑΣΜΟΣ ΤῶΝ ὑΔΑΤΩΝ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ὅΣΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ
ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ἤ ΦΡΑΓΜΑΤΑ ἔΧΕΙ ΘΕΤΙΚΗ ἐΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ἀΝΘΡΩΠΟΥΣ.
Η αντίδραση του νερού στη Λίμνη των κύκνων - Τσαικόφσκι |
ΤΟ ΝΕΡΟ ΕἶΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟ ΚΑΙ ὅΠΩΣ ΕἶΠΕ ὁ
VIKTOR SCHAUBERGER ΕἶΝΑΙ ΤΟ ΑἷΜΑ ΤῆΣ ΓῆΣ. Οἱ ἀΡΧΑΙΟΙ ἝΛΛΗΝΕΣ ΤΟ ΛΑΤΡΕΥΑΝ ΚΑΙ
ΕἶΧΑΝ ΠΡΟΣΔΩΣΕΙ ΤΟ ὄΝΟΜΑ ΤΟῦ ΠΟΣΕΙΔΩΝΟΣ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΤῆΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ, ἐΝῶ ΣΕ ΛΙΜΝΕΣ
ΚΑΙ ΠΟΤΑΜΙΑ ὑΠῆΡΧΑΝ ἄΛΛΕΣ ΘΕΟΤΗΤΕΣ ΤΟῦ ΝΕΡΟῦ.
ἘΝΕΡΓΕΙΑ - ΨΥΧΗ - ΝΕΡΟ
ΚΑΤ΄ ἀΡΧΑΣ ΚΑΘΕ ΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΕΝΟ ΣΥΜΠΑΝ ΕἶΝΑΙ ἔΜΨΥΧΟ. Ἡ ὕΛΗ ΕἶΝΑΙ ἐΜΨΥΧΩΜΕΝΗ ἀΠΟ ΤΟ ΠΝΕῦΜΑ. ἌΝΕΥ
ΤῆΣ ΨΥΧῆΣ ΤΟ ΠΝΕῦΜΑ ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΔΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ὕΛΗ, ΔΙΟΤΙ ΠΝΕῦΜΑ ΚΑΙ ὕΛΗ ΕἶΝΑΙ
ἐΝΑΝΤΙΕΣ ἀΡΧΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ἑΝΩΝΟΝΤΑΙ. ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕῖΟ ΜΕΘΕΞΕΩΣ
ΠΟΥ ἐΝ Τῇ ΑὕΤῃ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ ΕἶΝΑΙ ἡ ΨΥΧΗ.
ΤΙ ΕἶΝΑΙ ἡ ΨΥΧΗ ΤΟῦ ΠΑΝΤΟΣ; ΒΑΣΕΙ
ΤῶΝ ὀΡΦΙΚῶΝ ΕἶΝΑΙ ὁ ΑἰΘΗΡ ΠΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΕΙ ΤΟ ΠᾶΝ ΚΑΙ ἐΝΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑΧΟῦ. Ἡ
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ἐΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΝ ΑἰΘΕΡΑ ΤΟΝ ἔΧΕΙ ὀΝΟΜΑΣΕΙ ἐΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ἰΣΟΔΥΝΑΜΕῖ ΜΕ Ε = M
* C² ΔΗΛ. ΚΑΘΕ ΜΑΖΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ἐΝΕΡΓΕΙΑ ἤ ἀΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ἐΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ,
ὅΤΑΝ ΦΤΑΣΕΙ ΝΑ ΚΙΝΕῖΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟῦ ΦΩΤΟΣ ΕἰΣ ΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ (C²). ΤΑ
ΠΑΝΤΑ ἔΧΟΥΝ ἐΝΕΡΓΕΙΑ ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΙΝΟῦΝΤΑΙ. Ὁ ΚΙΝΗΤΗΡΙΟΣ ΜΟΧΛΟΣ ΕἶΝΑΙ ἡ
ἐΝΕΡΓΕΙΑ ΔΗΛ. ἡ ΨΥΧΗ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΕἶΝΑΙ ὅΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΞΗ ΤΟῦ ΠΥΡῆΝΟΣ ΤΟῦ
ἀΤΟΜΟΥ, ἀΠΕΛΕΥΘΕΡΟῦΤΑΙ ἡ ἐΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΗ ἐΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΝ ὁΠΟΙΑ Οἱ ἐΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
ὀΝΟΜΑΣΑΝ ΠΥΡΗΝΙΚΗ ἐΝΕΡΓΕΙΑ.
ΣΤΟΝ ἄΝΘΡΩΠΟ, ἡ ΨΥΧΗ ΕἶΝΑΙ ΤΟ ΑἰΘΕΡΙΚΟ
ΤΟῦ ΣῶΜΑ ἤ ΚΑΤΑ ἄΛΛΟΥΣ ΤΟ ἐΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΤΟΥ ΣῶΜΑ ΠΟΥ ΖΩΟΠΟΙΕῖ, ΚΑΙ ΚΙΝΕῖ ΤΟ ΣῶΜΑ
ΜΑΣ. ΕἶΝΑΙ ΤΟ ἀΤΟΜΙΚΟ, ἐΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΠΛΗΡΟῦΤΑΙ ἀΠΟ ΠΛῆΘΟΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙῶΝ. Ἡ ΨΥΧΗ ἔΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ἐΠΕΝΔΥΜΑΤΑ ΔΗΛ. ΠΟΙΟΤΗΤΕΣ ΑἰΘΕΡΟΣ ὅΠΟΥ ΤΟ ἔΣΧΑΤΟ
ἐΠΕΝΔΥΜΑ ΕἶΝΑΙ ΣΥΝΥΦΑΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΑ ὄΡΓΑΝΑ ΤΟῦ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΔΗΛ. ΤΡΟΠΟΝ ΤΙΝΑ ΕἶΝΑΙ
ὑΠΕΥΘΥΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤῶΝ ὀΡΓΑΝΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤῶΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ
ΔΙΕΠΟΥΝ ΤΟ ΣῶΜΑ (ἀΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ, ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ, ΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΟ Κ.Τ.Λ.). ΤΑ ἀΝΩΤΕΡΑ
ἐΠΕΝΔΥΜΑΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΟ ΣῶΜΑ ΜΑΣ ὡΣ ἕΝΑΣ ΜΑΝΔΥΑΣ ΑἰΘΕΡΙΚΟΣ, ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟΣ
ΚΑΙ ἀΠΟΤΕΛΕῖ ΤΟ ἀΤΟΜΙΚΟ ΜΑΣ, ΨΥΧΙΚΟ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΜΑΣ ΦΟΡΤΙΟ.
ΤΟ ΣῶΜΑ ΜΑΣ ΛΟΓΩ ΤῆΣ ἁΔΡῆΣ ὕΛΗΣ, ΔΕΝ
ΜΠΟΡΕῖ ΝΑ ἀΠΟΤΥΠΩΣΕΙ ΤΙΣ ἀΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟΝ ΨΥΧΙΣΜΟ ΜΑΣ. Ἡ ΨΥΧΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ἕΝΑ ἄΛΛΟ
ΜΕΣΟ, ΠΙΟ ΕὔΠΛΑΣΤΟ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ-ἐΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ἰΔΙΟΤΗΤΕΣ ὅΠΩΣ ΤΟ
ΝΕΡΟ. ΤΟ ΝΕΡΟ ΛΟΓΩ ΤΟῦ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟῦ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΔΙΔΕΙ ἠΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΑ
ΚΥΜΑΤΑ ΔΗΛ. ἐΝΕΡΓΕΙΑ. ἜΤΣΙ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΤΟῦ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ἀΠΟΤΥΠΩΝΟΝΤΑΙ ἤ
ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ἀΠΟΚΡΥΣΤΑΛΛΩΝΟΝΤΑΙ Οἱ ΜΕΤΑΠΤΩΣΕΙΣ ΤῆΣ ΨΥΧῆΣ ΜΑΣ. ΚΑΤΑ
ΣΥΝΕΠΕΙΑ ὁ ΣΥΝΔΕΤΙΚΟΣ ΚΡΙΚΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΨΥΧῆΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΟΣ ΕἶΝΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ
ἐΝΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΟῦ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣῶΜΑ ΜΑΣ. Οἱ ἀΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΤΕΛΟῦΝΤΑΙ ΣΤΟ ΝΕΡΟ
ΜΑΣ ΤΙΣ ἀΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ ὡΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ. ὍΤΑΝ ΔΕΝ ΜᾶΣ ἀΡΕΣΕΙ ἕΝΑ ΕἶΔΟΣ ΜΟΥΣΙΚῆΣ,
ὅΤΑΝ ΜΑΣ ΒΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ, ὅΤΑΝ ΜΑΣ ἀΓΚΑΛΙΑΖΕΙ ΤΡΥΦΕΡΑ ΚΑΙ ΜᾶΣ ΛΕΕΙ ΠΟΣΟ ΜΑΣ
ἀΓΑΠᾶ, ὅΛΑ ΑὐΤΑ ΤΑ ΨΥΧΙΚΑ ΡΕΥΣΤΑ ΔΗΛ. Οἱ ἐΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ἐΠΙΔΡΑΣΕΙΣ
ἀΠΟΚΡΥΣΤΑΛΛΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΤΟῦ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕἰΣΠΡΑΤΤΟΥΜΕ ὡΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ.
ΣΤΟΝ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΧῶΡΟ, ἐΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ. Οἱ ΕἰΚΟΝΕΣ, ἡ ΜΟΥΣΙΚΗ, ἡ ὁΜΙΛΙΑ
ἀΠΟΤΥΠΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟῦ ΝΕΡΟῦ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ἀΝΑΛΟΓΩΣ ΤΗΝ ἀΜΑΥΡΩΝΟΥΝ ἤ ΤΗΝ
ΦΩΤΙΖΟΥΝ. Ἡ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΘΑΡΣΕΩΣ ΤῆΣ ΨΥΧῆΣ, ἀΠΟ ΤΑ ΜΕΛΑΝΑ ΣΤΙΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤῆΣ
ἔΧΟΥΜΕ ΠΡΟΣΔΩΣΕΙ ΛΟΓΩ ΤῆΣ ΒΕΒΗΛΗΣ ΖΩῆΣ ἠΜῶΝ, Οἱ ἀΡΧΑῖΟΙ ΤΗΝ ὠΝΟΜΑΖΑΝ ΜΥΗΣΗ ΚΑΙ
ἅΠΤΕΤΑΙ ΤῶΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙῶΝ ΚΑΘΑΡΣΕΩΣ ὅΛΩΝ ΤῶΝ ἐΠΕΝΔΥΜΑΤΩΝ ΤῆΣ ΨΥΧῆΣ. ΣΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ
Οἱ ΜΕΜΥΗΜΕΝΟΙ ΕἰΣΕΡΧΟΝΤΟ ΚΕΚΑΘΑΡΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ἀΠΗΓΟΡΕΥΕΤΟ ΑὐΣΤΗΡῶΣ ΕἰΣ ΤΟΥΣ
ἀΜΥΗΤΟΥΣ.
Ὁ ΠΛΑΤΩΝ ΣΤΟΥΣ «ΝΟΜΟΥΣ» ἀΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΑὐΣΤΗΡῶΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ἀΠΟ ΤΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΔΙΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ὅΤΙ ἡ ΜΟΥΣΙΚΗ ἐΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ. Ὅ ἈΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ἐΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ἔΡΓΟ ΤΟῦ «ΠΟΛΙΤΙΚΑ» ΘΕΩΡΕῖ ὡΣ ΠΡΩΤΕΥΩΝ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤῆΣ ΨΥΧῆΣ. ΤΑ ἀΓΑΛΜΑΤΑ, ἡ ἀΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ, ὁ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΧῶΡΟΣ ἐΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΓΙΑ ΑὐΤΟ Οἱ ἀΡΧΑῖΟΙ ἝΛΛΗΝΕΣ ἔΔΙΝΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ. ΣΥΝΕΠῶΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤῆΣ ΨΥΧῆΣ, ὀΦΕΙΛΟΥΜΕ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΩΜΕ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟῦ.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΜΑΣ ΖΩΗΣ
ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΤΗΣ ΒΡΥΣΗΣ ΑΝΙΧΝΕΥΟΝΤΑΙ ΧΗΜΙΚΕΣ
ΕΝΩΣΕΙΣ ΧΛΩΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΧΗΜΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ.....
ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΦΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ
ΠΟΤΑΜΟΥΣ ΠΡΟΣΤΙΘΕΝΤΑΙ ΑΠΟΛΥΜΑΝΤΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΣΙΜΟ...
ΟΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ
ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΝΕΡΟΥ ΒΡΥΣΗΣ, ΠΟΤΑΜΟΥ (ΜΕΣΑ ΣΕ ΠΟΛΗ) ΚΑΙ ΛΙΜΝΗΣ ΣΤΗΝ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΚΗ ΤΟΥΣ
ΜΟΡΦΗ.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΣΚΛΗΡΑ ΚΑΙ ΓΕΝΝΑΙΑ ΝΑ
ΜΑΣ ΠΕΙ: ''ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΑΡΟ ΝΕΡΟ''!!!
ΠΟΤΑΜΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΣΧΙΖΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΛΗ ΚΑΙ
ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΤΕΘΕΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ''ΚΑΘΑΡΙΣΤΗ'' ΣΤΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ. ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ
ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΖΟΦΕΡΗ ΜΟΡΦΗ ΤΩΝ ΚΡΥΣΤΑΛΛΩΝ.
ΝΕΡΟ ΒΡΥΣΗΣ. ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ
ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΑΣΕΙΣ ΚΡΥΣΤΑΛΛΩΣΗΣ...
Η ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΚΗ ΔΟΜΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΟ
ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ ΤΗΣ ΛΙΜΝΗΣ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΞΙΟΘΡΗΝΗΤΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΥ.
ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΝΕΡΟ ΑΚΟΥΕΙ ΗΧΟΥΣ ΚΑΙ
ΜΟΥΣΙΚΗ!
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ;
ΑΝ ΝΑΙ ΠΩΣ ΑΝΤΙΔΡΑ ΣΤΟ ΑΚΟΥΣΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ;
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΩΝ ΤΟ ΝΕΡΟ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΚΟΥΕΙ
ΗΧΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ. ΌΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΝΤΙΔΡΑΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ Η ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ ΣΕ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ ΠΙΘΑΝΟΝ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΟΙ
ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΧΑΡΑ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΝΕ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ
ΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑΓΗ;
ΟΙ ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΟΓΩΝ,
ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΕΡΑ, ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ
ΣΤΟΙΧΕΙΟ!
ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΩΝ ΚΡΥΣΤΑΛΛΩΝ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΠΟΥ
ΕΧΟΥΝ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΑΚΟΥΕΙ!
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΥ ΝΕΡΟΥ ΒΡΥΣΗΣ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟ. |
ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΕΙΓΜΑ
ΝΕΡΟΥ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟ. |
|
Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ
ΝΕΡΟΥ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΠΑΧ |
ΜΠΑΧ, ''ΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΟΡΔΗ ΤΟΥ
ΧΟΛ'' Ο ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΑΓΕΥΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΚΟΥΣΜΑ ΤΗΣ
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΓΙΑ ΒΙΟΛΙ.
Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ
ΝΕΡΟΥ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΠΕΤΟΒΕΝ |
ΜΠΕΤΟΒΕΝ, ''ΠΟΙΜΕΝΙΚΗ
ΣΥΜΦΩΝΙΑ'' ΑΥΤΟΣ Ο ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ Η
ΚΑΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΣΚΕΙ ΘΕΤΙΚΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΟ ΝΕΡΟ.
ΗEAVY METAL,
ΜΟΥΣΙΚΗ. |
Ηeavy Metal, Μουσική. |
ΓΕΜΑΤΗ ΘΥΜΟ ΜΟΥΣΙΚΗ.. Η ΕΞΑΓΩΝΙΚΗ ΔΟΜΗ
ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΥ ΔΙΑΣΠΑΣΤΗΚΕ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΣΕ ΚΟΜΜΑΤΙΑ. ΤΟ ΝΕΡΟ
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑ
ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΤΟ ΑΚΟΥΣΜΑ ΤΗΣ.
|
Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ
ΝΕΡΟΥ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥ MOZART |
ΜΟΤΣΑΡΤ, '' ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΝΟ 40'' ΈΝΑ
ΚΟΜΜΑΤΙ ''ΥΜΝΟΣ''. ΥΜΝΕΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ. Ο ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΟΣ
ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ ΧΑΡΗ ΠΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΝΘΕΤΗ.
|
Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ ΤΩΝ ΚΥΚΝΩΝ - ΤΣΑΙΚΟΦΣΚΙ |
|
Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΣΤΟ IMAGINE - ΤΖΟΝ ΛΕΝΟΝ |
ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΗ ΦΥΣΗ
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΣΥΧΝΑ ΤΟΝ ΟΡΟ ''ΦΥΣΙΚΟ
ΝΕΡΟ''.
ΌΜΩΣ ΜΕΧΡΙ ΠΟΙΟ ΒΑΘΜΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ
''ΦΥΣΙΚΟ''; ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ, ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ''ΦΥΣΙΚΟ'' ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΑΦΗ. ΑΝ
ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΣΤΕΙ ΚΑΜΙΑ ''ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ'' ΤΟΤΕ
ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΕΡΟ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΗ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΕ ''ΦΥΣΙΚΟ''!
ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ
ΚΛΑΣΙΚΕΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ.
ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΣ ΠΑΓΟΥ ΤΗΣ ΑΝΤΑΡΚΤΙΚΗΣ ΠΟΥ
ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΗΛΙΚΙΑ 370.000 ΕΤΩΝ. ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΕΝΗ ΔΟΜΗ-ΤΕΛΕΙΟ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΚΟΥ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ.
Α) ΝΕΡΟ ΠΗΓΗΣ ΣΕ ΥΨΟΜΕΤΡΟ 700 ΜΕΤΡΩΝ.
ΟΙ ΤΕΛΕΙΟΙ ΚΑΘΑΡΟΙ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΙ ΠΟΥ
ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΤΑΛΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ.
Β) ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΝΕΡΟΥ ΠΗΓΗΣ. ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗ,
ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΗ ΕΞΑΓΩΝΙΚΗ ΔΟΜΗ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΚΡΑΤΙΟΥΝΤΑΙ
ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου