ΤΟ ΣΤΑΘΕΡΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΉΡΩΝΑ, ΠΟΥ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΈΛΛΗΝΕΣ ΟΝΟΜΑΖΑΝ ΑΠΛΩΣ «ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ»
ΕΝΟΤΗΤΑ: ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΕΦΕΥΡΕΣΕΩΝ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!ΜΟΝΟ ΔΕΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΑ ΕΚΕΙΝΑ ΜΥΑΛΑ ΠΟΥ ΑΝΕΠΤΥΞΑΝ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ.
Ο ΉΡΩΝ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΥΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥΠΡΑΓΜΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ, ΑΡΙΣΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΕΦΕΥΡΕΤΗΣ
ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΦΥΣΙΚΑ ΩΣ ΘΑΥΜΑΤΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΜΑΕΣΤΡΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΑΣΜΑΤΩΝ.
ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ «ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ», Ο ΉΡΩΝΑΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΟΓΔΟΝΤΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥΣ, ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΟΤΕ ΓΝΩΣΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ «ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΤΙΚΗ» ΜΑΣ ΑΦΗΓΕΙΤΑΙ ΤΟ «ΚΙΝΗΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ» (ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΟΥΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ) ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ «ΣΤΑΤΟΝ» ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΘΕΑΤΡΟ, ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΚΙΝΟΥΜΕΝΗ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΗΧΟ!
ΣΤΑ ΠΡΩΙΜΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΉΡΩΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΜΥΘΟ ΤΟΥ ΝΑΥΠΛΙΟΥ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟΖΗΤΑ ΝΑ ΕΚΔΙΚΗΘΕΙ ΤΟΥΣ ΑΧΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΗΔΗ ΣΤΗΝ ΤΡΟΙΑ. Η ΑΥΛΑΙΑ ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΝΕ, ΜΟΡΦΕΣ ΚΙΝΟΥΝΤΑΝ, ΗΧΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΝ, ΣΚΗΝΙΚΑ ΑΛΛΑΖΑΝ, ΦΩΤΙΕΣ ΑΝΑΒΑΝ, ΚΕΡΑΥΝΟΙ ΕΠΕΦΤΑΝ, ΒΡΟΝΤΕΣ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΕΒΑΙΝΑΝ ΑΥΤΟΜΑΤΑ!
ΤΟ «ΣΤΑΤΟΝ» ΘΕΑΤΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΠΛΟΚΟ ΚΑΙ ΑΡΜΟΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ. Ο ΉΡΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΕ ΤΟ ΣΤΑΘΕΡΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΦΙΛΩΝΟΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ (3ΟΣ ΑΙΩΝΑΣ Π.Χ.) ΑΠΟΔΙΔΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΘΕΑΜΑΤΟΣ. ΌΛΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΒΗΓΜΑ ΤΟΥ ΣΧΟΙΝΙΟΥ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΨΗΣ (Η -ΟΠΩΣ ΘΑ ΛΕΓΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ- ΜΕ ΤΟ ΠΑΤΗΜΑ ΕΝΟΣ ΚΟΥΜΠΙΟΥ)… https://www.pronews.gr/.../438629_oi-exopragmatikes...
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου