ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ ....ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ....Ε.ΣΥ?

 

Η ΤΡΙΤΗ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ: ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ {BINTEO}https://www.youtube.com/watch?v=hDZfp4U-sZc


ΕΝΑ ΑΝΑΜΑΛΛΙΑΣΜΕΝΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ ΣΑΠΙΟΚΟΙΛΙΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΝΤΟΛΩΝ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑΝ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΑΡΘΡΟΥ:VAGEDIM ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: VAGEDIM ΠΗΓΗ: ΑΘΕΑΤΗ ΓΝΩΣΗ 4 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2016


ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, Ο ΑΥΝΑΝΙΣΤΗΣ, Ο ΠΑΙΔΟΦΙΛΟΣ, Ο ΚΤΗΝΟΒΑΤΗΣ Ο ΟΥΡΟΛΑΓΝΟΣ, Ο ΚΟΠΡΟΛΑΓΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΔΙΕΣΤΡΑΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΝΟΥΣ ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ ΝΟΜΙΚΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΑΝΩΜΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΝΟΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.


ΔΗΛΑΔΗ Ο ΠΑΙΔΟΦΙΛΟΣ Η Η ΠΑΙΔΟΦΙΛΗ ΣΕ ΤΙ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ; ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΕΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ; ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;


Η ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΕΣ ΕΠΑΦΕΣ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ - ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΣΟΒΑΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΟΥΝ ΩΣ ΙΣΟΤΙΜΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.


ΣΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟΥ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ ΤΩΝ ΨΥΧΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ, Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΩΣΗ (APA) ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΚΗΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗΣ. Η ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ ΑΝΕΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ, ΕΝΩ Η ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΣΤΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ.

ΣΕ ΑΛΛΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΈΝΩΣΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΚΤΗΝΟΒΑΣΙΑ ΩΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΜΟΝΑΧΑ ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΟΤΙ Η ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΕΛΞΗ ΕΝΟΣ ΑΤΟΜΟΥ ΠΡΟΣ (ΜΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ) ΖΩΑ ΔΕΝ ΠΡΟΞΕΝΕΙ Σ' ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΔΥΣΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ.


ΟΛΟΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΩΝ ΑΝΩΜΑΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΛΗΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΙΣΩΣ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΕΧΤΕΙ ΑΚΟΜΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ - ΟΠΩΣ ΔΗΛΩΣΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΚΑΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΚΕΝΤΡΩΩΝ ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΙΟΘΕΣΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΟΜΟΦΙΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ.


ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ Η ΛΕΓΟΜΕΝΗ <<ΚΟΙΝΩΝΙΑ>> ΘΑ ΕΧΕΙ ΩΡΙΜΑΣΕΙ, ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΔΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΩΣ ΙΣΟΤΙΜΑ ΜΕΛΗ.


 ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ Η ΝΕΟΤΑΞΙΚΗ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΤΣΙΠΡΟΚΑΜΜΕΝΩΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2016 ΤΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΕ ΟΛΟΗΜΕΡΑ, ΑΛΛΑΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΑΦΑΙΡΩΝΤΑΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΩΝΤΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΤΗΝ ΟΜΟΦΙΛΟΦΙΛΙΑ ΩΣ ΚΑΤΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ.


ΘΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΑΑΡΟΝ ΡΟΥΣΟ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΝΙΚ ΡΟΚΦΕΛΕΡ, ΟΤΑΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΤΙ: <<ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΟ ΜΙΚΡΗ ΗΛΙΚΙΑ. ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΩΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ, ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΟΥΜΕ, ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΑΝ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ.>>


ΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΒΛΕΠΕ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ) ΤΟ ΒΕΛΤΙΣΤΟ ΝΕΟΤΑΞΙΚΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ, ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΗ "ΑΡΙΣΤΕΡΗ" ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.


Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΥΝ ΤΟΙΣ ΑΛΛΟΙΣ ΘΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΡΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ. Η ΜΑΜΑ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ, Η ΜΑΜΑ Η ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ, Ο ΜΠΑΜΠΑΣ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΤΛ..

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΛΕΟΝ (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ) ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΦΗ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΑ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ:

ΚΑΒΑΦΗΣ: Ο ΜΑΡΚΟΣ ΑΓΑΠΟΥΣΕ ΤΟΝ ΕΜΟΡΦΟ ΛΑΝΗ. ΣΤΑ ΚΑΠΗΛΕΙΑ ΤΗΣ ΒΗΡΥΤΟΥ ΕΝΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΟΣ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΟΝ ΕΞΑΙΣΙΟ ΝΕΟ ΤΑΜΙΔΗ, ΠΟΥ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑΤΑ, ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΥΠΟΦΩΤΙΣΜΕΝΗ ΓΩΝΙΑ ΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ ΚΑΠΗΛΕΙΟΥ, ΙΟΥΛΙΟ ΜΗΝΑ, ΔΥΟ ΝΕΟΙ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ Ο ΕΝΑΣ ΤΗ ΣΑΡΚΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΙΣΟΑΝΟΙΓΜΕΝΑ ΕΝΔΥΜΑΤΑ. («ΛΑΝΗ ΤΑΦΟΣ», «ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΚΑΠΗΛΕΙΑ» «ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ».)


ΚΑΒΑΦΗΣ:  «ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ - ΜΗΤΕ ΤΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ, ΜΗΤΕ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΑΠΟΡΡΟΙΑ - ΜΕ ΜΙΚΡΑΙΝΑΝ ΤΟ ΕΡΓΟΝ ΜΟΥ. ΕΔΕΣΜΕΥΣΑΝ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΙ ΜΟΥ· Μ' ΕΜΠΟΔΙΣΑΝ ΝΑ ΔΩΣΩ ΦΩΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΣΙΝ ΕΙΣ ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ Κ' ΕΜΕΝΑ ΚΑΜΩΜΕΝΟΙ».


ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΕΛΙΟΥ ΠΑΠΠΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ "ΝΕΑΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ" ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΤΟΙΜΑΣΕ Η ΑΘΕΑΤΗ ΓΝΩΣΗ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΣΤΗΝ 
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΟΠΟΥ ΛΕΕΙ: 

ἢ ΟὐΚ ΟἴΔΑΤΕ ὅΤΙ ἄΔΙΚΟΙ ΒΑΣΙΛΕΙΑΝ ΘΕΟῦ Οὐ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΟΥΣΙ; Μὴ ΠΛΑΝᾶΣΘΕ· ΟὔΤΕ ΠΟΡΝΟΙ ΟὔΤΕ ΕἰΔΩΛΟΛΑΤΡΑΙ ΟὔΤΕ ΜΟΙΧΟὶ ΟὔΤΕ ΜΑΛΑΚΟὶ ΟὔΤΕ ἀΡΣΕΝΟΚΟῖΤΑΙ ΟὔΤΕ ΠΛΕΟΝΕΚΤΑΙ ΟὔΤΕ ΚΛΕΠΤΑΙ ΟὔΤΕ ΜΕΘΥΣΟΙ, Οὐ ΛΟΙΔΟΡΟΙ, ΟὐΧ ἅΡΠΑΓΕΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΝ ΘΕΟῦ Οὐ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΟΥΣΙ
.https://www.triklopodia.gr/%CE%B7-%CF%84%CF%81%CE%B9%CF%84%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%B1-%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B1-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B5/

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
 ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΑΠΠΑΣ: ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ - YOUTUBEhttps://www.youtube.com/watch?v=hDZfp4U-sZc

Εικονογραφημένο παραμύθι που προωθεί την ομοφυλοφιλία σε μικρά παιδιά θα

 πωλείται από την «Ταινιοθήκη της Ελλάδας»... του υπ. Πολιτισμού (https://www.pronews.gr/koinonia/426199_eikonografimeno-paramythi-poy-proothei-tin-omofylofilia-se-mikra-paidia-tha-poleitai 


ΛΔ ΞΑΦΝΙΚΑ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΑΣ ΕΓΙΝΕ ΄΄ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ΄΄,ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ.... ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ,ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΥΦΕΡΗ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑ

ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΘΕΜΕΤΑ ΥΓΕΙΙΝΗΣ,ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ Κ.Ο.Κ, ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ, ΤΟ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΟΛΥΜΠΙ [ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΣΕ ΠΝΙΓΜΟΥΣ,ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΙ ΣΕ ΑΓΟΡΑ ΣΩΣΥΒΙΩΝ ΜΕ ΤΑ 3/4 ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ..ΘΑΛΑΣΣΑ], ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ ΜΑΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ[ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕΙΣΜΟΓΕΝΗΣ ΧΩΡΑ],ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ,ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ,[ΜΕ ΦΙΛΜΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΛΑΙΤΣ],ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΧΟΥΝ

Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΑΜΕΣΑ ,ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ  ΄΄ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ΄΄ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ [ΑΠΟ ΤΑ ΝΗΠΙΑ] ΝΑ ΝΤΥΝΟΝΤΑΙ ΠΑΡΕΝΔΥΤΙΚΑ

ΔΛΔ ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΝΑ ΦΟΡΟΥΝ ΄΄ΚΟΡΙΤΣΙΣΤΙΚΑ΄΄ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΝΑ ΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΄΄ΑΓΟΡΙΣΤΙΚΑ΄΄

ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΟΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΜΜΕ

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΗΡΙΑΛ,ΤΑΙΝΙΑ ΕΓΧΩΡΙΑ Η ΞΕΝΗ,ΠΟΥ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΄΄ΠΑΝΕΛ΄΄ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥΣ [ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ 

ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΘΕΣΗ ,ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥΣ

ΤΟ ΤΙ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΘΕΜΑ

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΟΜΩΣ ,ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ,ΚΑΙ Η ΄΄ΕΚΘΕΣΗ΄΄ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 

ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ,ΚΑΙ ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΙΣΗ!!!!!!!!


Προγραμματικές δηλώσεις Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0

Ιδρυτική διακήρυξη Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0

ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
 ΠΑΙΔΕΙΑ:

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
ΣΕΛΙΔΑ 11 από 40
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ΣΕΛΙΔΑ 12 από 40  ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις ΣΕΛΙΔΑ 13 από 40  βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος. ΣΕΛΙΔΑ 14 από 40
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.





& βίντεο)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις